Visa resultat för omröstning: MNF tröja

Antal röster
91. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Mwidèns bidrag nr 1

    2 2,20%
  • Mwidèns bidrag nr 2

    34 37,36%
  • Mx Fiddes bidrag nr 1

    5 5,49%
  • Mx Fiddes bidrag nr 2

    27 29,67%
  • Philips

    9 9,89%
  • Shöwteks

    1 1,10%
  • Andiihs bidrag nr 1

    1 1,10%
  • Andiihs bidrag nr 2

    1 1,10%
  • Samizzlahs

    11 12,09%
Sidan 1 av 4 123 ... Sista
  1. #1
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461

    Officiell Tråd - Omröstning MNF Tröja

    Tänkte att vi startar en tråd där vi samlar olika förslag på hur en Mnf tröja kan se ut som man sedan kan köpa kanske. Inte nåt officiellt utan mest på skoj för att se om någon design gillas extra mycket så kanske man kan tänkas ha det som officiell Mnf tröja eller vad man ska säga. Även dela idéer med varandra så vi får fram några snygga bidrag.


    Tycker vi först får in lite mera bidrag innan jag startar omröstningen. Så posta i tråden med bilder på bidrag så tar jag med dem så fort som möjligt!



    Bidragen


    Mwidèn

    Bidrag 1




    Bidrag 2







    Mx Fidde

    Bidrag 1




    Bidrag 2







    Philip









    Shöwtek






    Andiih

    Bidrag 1




    Bidrag 2







    Samizzlah



    Senast redigerat av Yoghurt den 2011-06-15 klockan 12:08.

  2. #2

  3. #3
    Tycker mx fiddes var snyggast! Tycker dock det saknas något på framsidan, tex moppnet.nu eller mnf - sveriges största mopedforum eller liknande annars grymt snygg

  4. #4
    mwidén

  5. #5

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Någon som lagt märket till att Mwidèn tagit min bild rakt av? När man ''snor'' någons bild kan man inte direkt ta creds för sitt arbete. Just sayin.
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  6. #6

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Tycker mx fiddes var snyggast! Tycker dock det saknas något på framsidan, tex moppnet.nu eller mnf - sveriges största mopedforum eller liknande annars grymt snygg
    håller med att det saknas något kanske loggan?

  8. #8
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Mx Fidde Visa inlägg
    Någon som lagt märket till att Mwidèn tagit min bild rakt av? När man ''snor'' någons bild kan man inte direkt ta creds för sitt arbete. Just sayin.
    Och du tog från Mnf. Som jag skrev så är mitt mål med tråden att ni ska få idèer av varandra och försöka komma fram till en snygg tröja som flera gillar.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Mx Fidde Visa inlägg
    Någon som lagt märket till att Mwidèn tagit min bild rakt av? När man ''snor'' någons bild kan man inte direkt ta creds för sitt arbete. Just sayin.
    Sant.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  10. #10

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Och du tog från Mnf. Som jag skrev så är mitt mål med tråden att ni ska få idèer av varandra och försöka komma fram till en snygg tröja som flera gillar.
    Har ändrat den lite, brushat kanter,rundat av hörn osv. Det som irriterar mig lite är att den är koppierad rakt av. Då kan man inte direkt ta creds för sitt arbete. Ser även det här som en ''tävling''.
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  11. #11

  12. #12
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Mx Fidde Visa inlägg
    Har ändrat den lite, brushat kanter,rundat av hörn osv. Det som irriterar mig lite är att den är koppierad rakt av. Då kan man inte direkt ta creds för sitt arbete. Ser även det här som en ''tävling''.
    Du förstog inte vad jag sa? Tyckte ni prata om det i andra tråden..

  13. #13
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Lyckades inte få in mnf loggan, dampade om att man inte kunde förstora osv :/
    Senast redigerat av Shöwtek den 2011-04-08 klockan 00:42.
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  14. #14
    Mxfidde, det handlar ju om att få snyggaste tröjan till forumet.
    Jag har inte kopierat rakt av, har dock använt din bild som grund. Kolla på framhjulet och tailen.. om du tar illa upp för att jag "tar åt mig" så ursäktar jag, men det är mitt bidrag.

    Men men, tycker det ska bli kul att se fler bidrag och röster
    Senast redigerat av Mwidén den 2011-04-08 klockan 17:32.

  15. #15

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Du förstog inte vad jag sa? Tyckte ni prata om det i andra tråden..
    Jag pratade aldrig om att man skulle klippa ihop till en bra design. Har för mig att det var Philip som sa att man fick ändra hans design hur man vill.

    Sen så har jag rätt då han tagit just mopeden jag redigerade till mitt egna tycke på min bild. Finns på PM om du fortfarande vill diskutera något som jag aldrig var delaktig i.
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  16. #16

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Lyckades inte få in mnf loggan, dampade om att man inte kunde förstora osv :/
    Den var ju jävligt fin

  17. #17

  18. #18

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Lyckades inte få in mnf loggan, dampade om att man inte kunde förstora osv :/
    Hjärtat och hojjen på ryggen, nicket och mnf på högra eller vänstra bröstet i litet format som på de gamla mnf tröjorna hade varit snyggare.
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  19. #19

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Här kommer mitt bidrag!

    Framsida.


    Baksida.

  20. #20
    Andiih, din var utan tvekan finast hittills. Dock tycker jag nog personligen att det är snyggare med svart tröja och vit text, men är ju individuellt.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  21. #21
    mina bidrag


    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  22. #22
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    MX Fiddes var finast om man tog bort "Sveriges största mopedforum" Förstör lite tycker jag, räcker med moppenet.nu

    EDIT: Oops failade lite, menade Philip's
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  23. #23

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Andiih, din var utan tvekan finast hittills. Dock tycker jag nog personligen att det är snyggare med svart tröja och vit text, men är ju individuellt.
    Kan fixa en svart med vit text ikväll. Måste till skolan nu

  24. #24

  25. #25
    samizzlah fick till det! någon av dom stilarna på fronten och så en Fet text i bak med sitt namn och kanske något motiv. men tröjjan ska vara svart och texten vit tkr jag iaf.. den färgkombon eller svart / röd
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  26. #26
    Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    samizzlah fick till det! någon av dom stilarna på fronten och så en Fet text i bak med sitt namn och kanske något motiv. men tröjjan ska vara svart och texten vit tkr jag iaf.. den färgkombon eller svart / röd
    nåt sånt här kanske, tycker det ska vara rätt stilrent, sen kan man fixa nån text bak om man vill med användarnamn
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  27. #27
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    nåt sånt här kanske, tycker det ska vara rätt stilrent, sen kan man fixa nån text bak om man vill med användarnamn
    Den här såg bra ut!
    Ride on!

  28. #28
    ångrar mig, lägger min röst på samizzlah

  29. #29
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    ångrar mig, lägger min röst på samizzlah
    Just därför jag väntar med att sätta upp omröstningen!

  30. #30
    helt klart aniidhis (stavning)

    det kännetecknar ju mest och så är det cleant

    docj bör tröjan vara svart med vit text

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in