1. #1

    leovince V6 från gilera på beta?

    har hittat ett Leovince V6 rör till ett bra pris, men det har suttit på en gilera, och det är väl nästan samma motorer som derbis? så tror ni det kommer gå att fixa så det sitter bra på en beta rr? med fästen vid cylindern och att sedan fästa röret någonstans.

  2. #2
    Det är universalt till am6 så det borde funka så länge du har orginal fästena till det. Kör själv med V6 grymt skönt och orgasm ljud :sneaky:
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Ööh, det är ett TK.
    Min moped gick 120 med ett sånt.

  3. #3
    men det är ju skillnad med fästerna till derbi, gilera/Am6? har inte dervi och gilera 2 skruvar man fäster röret med i cylindern? medans am6 har fjädrar. det går ju att svetsa något. men kan ju vara bra om det passar att sätta fast röret i ramen eller något också. dom fästerna lär vara lite olika?

  4. #4
    På min RRX är det fjädrar. Men vad har du för fästen på betan då? För v6 fäster man med fjädrar.
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Ööh, det är ett TK.
    Min moped gick 120 med ett sånt.

  5. #5
    fäster med fjädrar på min beta men derbi har ju 2 bultar, och om gilera har likadant är de ju som en rund bricka på röret med 2 hål. men det går ju att svetsa fast brickan så fäster man fjädrarna i dom hålen det löser sig nog. bara fästerna som håller i avgasröret och ljuddämparen ska passa något, så man inte får sätta fast hela röret med silvertejp typ

  6. #6
    Ingen match för den händige , såg att du bodde i märsta det gör ja med. Vi får fan ta en sväng nån dag
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Ööh, det är ett TK.
    Min moped gick 120 med ett sånt.

  7. #7
    haha fan vad random! heter?

  8. #8
    Btw kolla på nån bild på en Gilera och försök att se om dom fäster med fjädrar. srry för dubbelpost
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Ööh, det är ett TK.
    Min moped gick 120 med ett sånt.

  9. #9
    Ludde går på S:t Olof i sigtuna
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Ööh, det är ett TK.
    Min moped gick 120 med ett sånt.

  10. #10
    klass? haha har typ inte en aning om vem du är tror jag..

  11. #11
    9:an. Du rå? vilken skola
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Ööh, det är ett TK.
    Min moped gick 120 med ett sånt.

  12. #12
    kimme joakim skanheim, går i 1an i liljeholmen.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in