Sidan 1 av 2 12 Sista
  1. #1

    Hur äger man någon?

    Tjena!
    Nu äre så att vissa killar på min skola börjar på att bli redigt dryga, typ taskiga.
    Jag är inte värdens rappaste i munnen(men har ganska bra argument) och blir ägd om jag kommer med i ett "verbalt" slagsmål.
    Börjar tröttna på det nu och vill visa vad skåpet ska stå/äga dem tillbaka.
    Jag läser här på forumet om hur ni ägde en kille idag(exempel)
    Dela med er av kunskaperna om hur man äger en person för oss som inte är lika bra på det som ni!

    Mvh.

  2. #2
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Flashback.org?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  3. #3
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Dra upp sådana oförbjudna grejer är oftast bra, Som tillexempel, Aa men du brukar inte duscha efter träningen eller du brukar inte byta kalsonger efter träningen och sådana grejer, brukar oftast vara bra, Något som har med personligheten att göra.
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    Något som har med personligheten att göra.
    Det lät bra, något mer

  5. #5

  6. #6
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    "Nej, nu har inte jag tid att prata mer med er era sofflock!"

  7. #7
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    oj, det där kan vara riktigt svårt, men när du ska äga någon, var bara lugn, du ska inte verka nervös när du snackar för då märker dom det.
    Är dom taskiga, säg något tillbaks som du vet att dom inte tycker om att höra, något som får dem att ta åt sig, skämm gärna ut dom om du kan med pinsamma häldelser som dom råkat ut för!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  8. #8
    pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jöönköping
    Inlägg
    1 709
    Tagga ner sogat. Angående att äga någon så "ska" du förolämpa honom som person. Beteende, utsida, insida. Det finns massor.. bara att välja
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

  9. #9
    olla dom i ansiktet

  10. #10
    Kör ba, tänk inte ens

  11. #11

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Det gäller bara att hitta rätt ord för rätt situation.
    Allt måste flyta på ur käften på dig.
    Du kan inte säga nåt sen frågar dom vad det betyder och du svarar genom att säga att du faktiskt inte vet vad det du precis har sagt betyder. För då kommer du bli ägd ännu en gång.

  12. #12
    Våld är en mycket bra medel när någon är uppkäftig

  13. #13
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Våld är en mycket bra medel när någon är uppkäftig
    Precis, nita dom så att dom börjar blöda, då blir dom skraja som fan. (slå mot näsan funkar väldigt bra)
    Most stickpeople are black

  14. #14

  15. #15
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Haha, klockrent Men det är faktist en välprovad metod som oftast funkar riktigt bra, om han inte har 15 ******vänner som står bakom med stilett eller butterfly på sig!
    Då kör man ju bara på med sina ninjamoves

  16. #16
    dagens!!

  17. #17

  18. #18
    Ger honom en bajsmacka utan att säga något.

  19. #19
    Injicera laxermedel i nåt snubben äter eller dricker. Inte normala dosen. Ta den dubbla eller tredubbla.
    Men... För att inte råka ut för brott (misshandel tror jag det klassas som), ska du göra saken attraktiv, så att HAN ber om att få smaka.

    Om du inte pallar köpa laxermedel, köp Dietorelles choklad och maskera den med annat chokladpapper. Om han äter hela, får han ränneskita (står bak på förpackningen att för stor konsumtion har laxerande effekt, och en kaka räcker, tro mig xD )

  20. #20
    säg att hans mamma är fet
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  21. #21
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    säg att hans mamma är fet
    Haha :: **** Din mamma är så fet att hon använder en bäddmadrass som binda! ****


    Pizzabagarn-- Om dem börjar tjabba med dig så ska du inte bli nervös och bara ta det lugnt. Om dem kommenterar något och sen forsätter vidare på det så säger du bara: Bad jag om din åsik eller?? Och bara fortsätt med det du gjorde. Det är svårt för folk här på ett forum att veta hur du ska äga nån du känner. Vi vet ju inget om dem.. Det bästa är ju alltid att använda sånt dem skäms över.
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  22. #22
    Citat Ursprungligen postat av deusexmachina Visa inlägg
    Injicera laxermedel i nåt snubben äter eller dricker. Inte normala dosen. Ta den dubbla eller tredubbla.
    Men... För att inte råka ut för brott (misshandel tror jag det klassas som), ska du göra saken attraktiv, så att HAN ber om att få smaka.
    Varför skulle det klassas som ett brott att lura i nån laxermedel?

    Vart står det att det är straffbart?

  23. #23

  24. #24
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Varför skulle det klassas som ett brott att lura i nån laxermedel?

    Vart står det att det är straffbart?
    Misshandel (samt ringa misshandel) – 3 kapitlet 5 § Brottsbalken:
    ”Den som tillfogar en annan person kroppsskada, sjukdom eller smärta eller försätter honom eller henne i vanmakt eller något annat sådant tillstånd, döms för misshandel till fängelse i högst två år eller, om brottet är ringa, till böter eller fängelse i högst sex månader.”
    w

  25. #25
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Misshandel (samt ringa misshandel) – 3 kapitlet 5 § Brottsbalken:
    ”Den som tillfogar en annan person kroppsskada, sjukdom eller smärta eller försätter honom eller henne i vanmakt eller något annat sådant tillstånd, döms för misshandel till fängelse i högst två år eller, om brottet är ringa, till böter eller fängelse i högst sex månader.”
    Så pass? Hade jag verkligen ingen aning om. Tack för infon iaf!

  26. #26
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    laxermedel... hmm, bra tips! det ska testas imorgon bara för att! ska hälla i lite och blanda i en snusdosa och när han frågar om han kan få en , min polare ska få igen för att han är så uppkäftig!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  27. #27
    Haha Ett gott skratt fick jag när jag läste vissa postar.
    Vissa av tipsen är lite att överdriva, men tack ändå!
    Självklart tar jag åt mig vissa av tipsen och kommer använda dem i ett framtida gräl, så det känns skönt och ha lite kött på benen

  28. #28
    fast laxermedel är inte direkt jättebrutalt, inte direkt som att offret får en sjuhelvetes rännskita och skiter ner hela sig så fort han fått i sig det, på sin höjd blir man lite lös i magen

  29. #29
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    fast laxermedel är inte direkt jättebrutalt, inte direkt som att offret får en sjuhelvetes rännskita och skiter ner hela sig så fort han fått i sig det, på sin höjd blir man lite lös i magen
    But then again, ingen gillar ju rännskita eller hur?

  30. #30
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    fast laxermedel är inte direkt jättebrutalt, inte direkt som att offret får en sjuhelvetes rännskita och skiter ner hela sig så fort han fått i sig det, på sin höjd blir man lite lös i magen
    då tar man en stor dos av det istället !
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in