Sidan 2 av 2 Första 12
  1. #31
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    kan lägga upp bilder om du vill

    edit; här har du moppen som drar din skit flexibel,



    Uploaded with ImageShack.us
    HAHAHAHA! Keff du är, kan inte ens stava till ett namn som står på skärmen framför dig. Hmm, drar min moppe? Vad har min moppe med det hela att göra? Så jävla trög så det finns ju inte. Skaffa lite hår på pungen och gå några svensklektioner så kan du återkomma sen.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  2. #32
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av moppekillen Visa inlägg
    lägger upp på dtn imorgon
    Haha måste ni ha tid på er att hitta ett projekt på Google som ni kan lägga upp eller? Lägg upp nu direkt istället eller erkänn att ni inte kan ett skit om moppar och ni har en Drac med TK rör som går i 120.

    Edit: Hahahaha! Du är så jävla duktig på att bygga moppar men du vet inte hur man gör en stoppie? Allvarligt? Sluta vara tuff nu, mupp.
    Senast redigerat av FlexBiel den 2011-04-28 klockan 23:24.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  3. #33
    moppekillen
    Gäst
    haha flexbiel hör att du inte har ätit mat på 3 dagar, du låter ganska hungrig? har köpt de färdiga jävla tard ;S vem sa att jag hade byggt mopparna

  4. #34

  5. #35
    moppekillen
    Gäst
    de va inte färdiga, har bytt handtag och bensinslangar

  6. #36
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av moppekillen Visa inlägg
    haha flexbiel hör att du inte har ätit mat på 3 dagar, du låter ganska hungrig? har köpt de färdiga jävla tard ;S vem sa att jag hade byggt mopparna
    HAHAHAHAHAHA Oj oj oj! Då vet du ju fortfarande inte vafan du snackar om! Jävla mupp...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  7. #37

  8. #38
    moppekillen
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    HAHAHAHAHAHA Oj oj oj! Då vet du ju fortfarande inte vafan du snackar om! Jävla mupp...
    kommer fortfarande ihåg när du la ut det på dagens win eller va det va, att din pappa och syrra gick till mcdonalds och åt men du fick inte följa med

  9. #39
    moppekillen
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jeflar. ska man skratta eller gråta?
    hoppas att du förstår att jag kan köra snabbt, + att du kommer bli dragen

  10. #40
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av moppekillen Visa inlägg
    kommer fortfarande ihåg när du la ut det på dagens win eller va det va, att din pappa och syrra gick till mcdonalds och åt men du fick inte följa med
    HAHAHAHA, what? Jag inte fick följa med? Jag orkade inte HAHAHA. Jävla mupp, nu säger du att du har köpt dom färdiga men på första sidan var det ju "Thejoke" som hade portat? Hur fan ska du ha det? Jävla mupp som sagt.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  11. #41

  12. #42
    moppekillen
    Gäst
    jag köpte den av en kompis, han som hade den tidigare hade byggt den, det va då han portade den, omg du e så sjukt random.


    fast jag måste laga el starten innan sommaren på aeroxen..

  13. #43

  14. #44
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av moppekillen Visa inlägg
    jag köpte den av en kompis, han som hade den tidigare hade byggt den, det va då han portade den, omg du e så sjukt random
    Jag random? Jag håller mig till ämnet och inte nåt jag hade skrivit i en helt annan tråd för 10 år sedan. Snacka lite mer skit, vad gör du om den pajjar då? Lämnar in den? HAHAHAHAHAHAAHH
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  15. #45
    moppekillen
    Gäst
    jag har fortfarande inte byggt eller ställt in den, fast el starten är trasig för tillfället...

  16. #46

  17. #47
    moppekillen
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    men vafan elstart på en hyper. äru kass eller?
    nej och vad är det för fel med det? du har nog inte råd med el start på din eller vad?

  18. #48

  19. #49
    Citat Ursprungligen postat av moppekillen Visa inlägg
    HAHAHA vilket skämt, har 2 hypers 1 pro race dt som knullar dig över allt, 1 hyper aerox med evo 2 och c30
    Det var en liten fråga han ställde så börjar ni bråka om vems moppe som tar vilken? shit hur gamla är ni?

    Håll er till Topic!
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jag tänkte att polisen kanske ser att man har nudebar då tänker dom ^^Ooo han har säker trimmat^^ xD!

  20. #50
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    mkt fel. elstarten orkar knappt dra runt en hyper setup.

    jag har råd men jag är tillräckligt skillad för att kunna kicka igång min maskin xD
    är det inte meningen att en hyper ska väga lite?

  21. #51

  22. #52
    Citat Ursprungligen postat av JetforceAlex Visa inlägg
    Det var en liten fråga han ställde så börjar ni bråka om vems moppe som tar vilken? shit hur gamla är ni?

    Håll er till Topic!
    tråden är ändå förstörd helt och hållet nu ... så skitsamma......
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    7st avstängda p.g.a internetmobbning. Omogna babianer är var ni är...
    du själv då? du kallar ju folket "omogna babianer".

  23. #53
    Zätas avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Sunne
    Inlägg
    3 207

    jag har råd men jag är tillräckligt skillad för att kunna kicka igång min maskin xD
    Så lite effekt i hans motor så är nog inga problem..
    Signatur raderad p.g.a. brott mot §6.2.
    MNFs regler
    Det var som fasen..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in