Sidan 2 av 8 Första 1234 ... Sista
  1. #31
    vad tycker ni om min ide?????

  2. #32

  3. #33
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av anti_speedy Visa inlägg
    vad tycker ni om min ide?????
    låter fin fint anton
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  4. #34

  5. #35
    Då blir det kaos lovar dig härit där 3 år

  6. #36
    Vi kör mot alla tills slutet på dagen Asså så man får köra mot vem man vill innan.
    Sedan efter ett antal timmar så kör vi stege

  7. #37

  8. #38
    Om den börjar halv 12 och så får man köra mot hem man vill och hur som tills typ 4?
    Och kl 4 börjar vied stegen?

  9. #39
    Citat Ursprungligen postat av anti_speedy Visa inlägg
    Om den börjar halv 12 och så får man köra mot hem man vill och hur som tills typ 4?
    Och kl 4 börjar vied stegen?
    Är det bara för mig som antons text står på typ Grekiska? fett störande, haha

  10. #40
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av TarZan Visa inlägg
    Är det bara för mig som antons text står på typ Grekiska? fett störande, haha
    haha jag helt cpiga åäö o så xd ahahh ^^
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  11. #41
    Konstigt text på honom här med!

    Mitt tips bara, som varit på rätt många meet genom året, är att köööör inte så seriöst nu FÖRSTA Brodalen på länge? Chilla bara vafan, träffas och ställ upp er i två led som det brukade vara på Brodalen så racear alla mot alla lite fritt!

    Sen om den blir lyckad, kommer fler nästa gång, fler efter det osv osv, så kanske ni kan göra det mer seriöst!

    Mitt andra tips blir, förträff inne vid Poseidon! De va det roligaste på hela dagen och turen ut till Brodalen, så fixa det så höjer ni dagens upplevelse 100 ggr om! + att alla hittar ut, vilket jag aldrig gjort annars!

    Tredje och sista, akta er för div kriminella som kan komma och häcka i slutet på rakan, va beredd att lösa det om det skulle uppstå problem!

    Njutning!


    Tror fan de e jag som kör på denna och polaren som filmar, i crusingen in till träffen! EDIT: De e e fan! ''Kör då Nicke!'' HAHA!

    Senast redigerat av PojkenMedKepsen den 2011-03-11 klockan 19:48.
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  12. #42
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Om jag skulle komma så skulle jag inte tänkt att race, Endast umgås och kanske se någon stunta, Och lära sig utav det
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  13. #43
    1.florre + polare
    2.CR7Aerox + några polare kanske
    3.stalker stunt + ca 10 till
    4.pstyhre med flera antagligen
    5. DinoLj + någon mer kanske
    6. ANton 70cc drag
    7. Emil 70cc sprint
    8. Rasmus 70cc sprint
    9. Christian 70cc drag
    10. adaam + några polare
    IFK GÖTEBORG <3

  14. #44

  15. #45
    1.florre + polare
    2.CR7Aerox + några polare kanske
    3.stalker stunt + ca 10 till
    4.pstyhre med flera antagligen
    5. DinoLj + någon mer kanske
    6. ANton 70cc drag
    7. Emil 70cc sprint
    8. Rasmus 70cc sprint
    9. Christian 70cc drag
    10. adaam + några polare
    11. vinterkåpan

  16. #46
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Hur pass seriöst kommer det vara? Är det något man bör åka över 20mil för? (Inget emot att sitta i bilen en stund på lovet om jag inte har bättre saker för mig )
    har du hyper?
    isf kom

  17. #47

  18. #48

  19. #49

  20. #50

  21. #51
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    2:28 är det sebbe från motocity? jävligt lik om det inte är han isåfall

    edit: Andra videon
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  22. #52
    när kommer tid för allt samt datum ?
    IFK GÖTEBORG <3

  23. #53
    när det närma sig med på påsklovet. lägg upp det på Facebook florre
    Team HER
    8.25@201m NO NX
    7.4@150m

  24. #54
    fan att jag kommer , får vänta med att sälja moppen och rasta den lite !

    1.florre + polare
    2.CR7Aerox + några polare kanske
    3.stalker stunt + ca 10 till
    4.pstyhre med flera antagligen
    5. DinoLj + någon mer kanske
    6. ANton 70cc drag
    7. Emil 70cc sprint
    8. Rasmus 70cc sprint
    9. Christian 70cc drag
    10. adaam + några polare
    11. vinterkåpan
    12. KoSoVaR +polare
    13. ReDoZz +polare
    14. acezz
    Senast redigerat av KoSoVaR den 2011-03-14 klockan 15:37.

  25. #55

  26. #56
    helg lätt
    men skall du eller ja lägga upp de på facebook? och vem kan hålla i crusingen?
    Team HER
    8.25@201m NO NX
    7.4@150m

  27. #57

  28. #58

  29. #59
    Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg
    jag kan hålla cruisingen från götaplatsen, har hängt med ett tag så jag vet hur de går till! drar regler o sånt skit på plats...
    Ja kommer till gbg för att åka med på ditt cruise bara hahahaah!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  30. #60
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg
    jag kan hålla cruisingen från götaplatsen, har hängt med ett tag så jag vet hur de går till! drar regler o sånt skit på plats...
    kan du dra reglerna här så man vet lite?
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in