Sidan 2 av 2 Första 12
  1. #31
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Citat Ursprungligen postat av Snowgubben^ Visa inlägg
    Jodu, mitt nick har allt en anledning Började i lågstadiet då alla kompisar höll på och jävlades med varandra och då blev det att jag började bli kallad för Snögubben pga min fina hudfärg Tyckte de va coolt och började använda det på msn och andra ställen. Därefter var det en glad typ vid namn MartIN^ som alltid skrev Snögubben eller Snowman till mig och helt plötsligt kom det bara en dag, Snowgubben, hur epic låter inte de? =D

    Varför "^" kom till var väll mer en trendsak efter gamla veteraner som Henry^
    Nästan så man saknar dom goa tiderna lite
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  2. #32
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Pimme = Thåström.
    Thåström = Kung.
    'Nough said.

  3. #33
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Heter Viktor Holmqvist, därav Holmqvist

    Enkelt och bra

  4. #34
    Hette Kallesumpen på förra forumet men det nicket va så lamt så fick bli Viking^ eftersom jag heter Karl Per Viking Jacobsson
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  5. #35
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Haha, ofta du är Busungen1221, eller var det Basungen1221? Jag som trodde du lämnat forumet. Minns att du var väldigt aktiv på förra forumet .
    Haha, lätt att jag är busungen1221 Jo, jag var nog lite aktiv där
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  6. #36
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Haha, lätt att jag är busungen1221 Jo, jag var nog lite aktiv där
    Lite vet jag inte om jag kallar det
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  7. #37

  8. #38
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Inte en jävla aning vart jag fick mitt ifrån Men det är
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  9. #39
    mh furia (komm inte på något bättre)

    i verkligheten heter jag isa så ibland när jag sålt någon moppe sak så småstöter de på mig för det tror att jag är en tjej (HAHAH)

  10. #40

  11. #41
    Har ILO moppe å kalas Gurra
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

  12. #42
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    well..
    Isn't it obvious?
    <---
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  13. #43
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    mh furia (komm inte på något bättre)

    i verkligheten heter jag isa så ibland när jag sålt någon moppe sak så småstöter de på mig för det tror att jag är en tjej (HAHAH)

    Haha jag trodde oxå du va en tjej när du sa att jag skulle adda dig på fejsboken och berätta ditt namn, fast jag upptäckte lite senare när jag börja glo i din profil att du va kille

    EDIT: Heter stampe för att jag kallades Stampe när jag va liten för jag jämt hade så satans mycket energi och 71 är mitt tävling nr så de fick blir Stampe71

  14. #44
    Nickar risbonden för jag jobbar som risbonde.

  15. #45

  16. #46
    Mina initialer är DT, jag kör DT, heter David men kallas Davve... DT-Davve.

  17. #47

  18. #48
    Eftersom mitt namn blir Uzor baklänges, ett namn jag har kört med sedan 2006 då jag spelade WoW. Våra polare bestämde oss att ha samma PW (skillnaden var att man la till sitt namn i slutet av PW:n så att man kunde komma ihåg pw till alla acc) samt att våra nick skulle ha "zor" i slutet, och jag orkade inte bry mig så jag lade bara till ett "u" så att det blev "Uzor". Jag har haft det nicket sen dess, fem år faktiskt
    Anledningen till att jag skrev mitt nick baklänges var för att jag inte har direkt varit snäll i WoW, jag ninjade nästan alla item i wow när vi dödade Nefarian, namnet blev fan ett ökennamn och ingen ville ha mig i instances vilket gjorde att jag bytte server, därför heter jag Rozu eftersom jag inte ville att någon skulle känna igen mig på forumet och babbla som satan.

    Dessutom visade sig namnet betyda "Förebild" på kroatiska, än idag frågar folk ifall jag är kroat -.-

  19. #49
    Har alltid hetat "ajonson" på forum, Alex Jönson och sen på alla dekaler och dyl som ja haft har det stått "A.Jönson och slanga av det lite så vart det ajonson
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  20. #50

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Uppsala.
    Inlägg
    465
    Kul tråd!

    Jag spelade innebandy och var ganska hänsynslös = jag blev till Slaktaren och von Lidl

    Storyn:

    (detta händer i ett väldigt fint område) Lidl hade reklam där en kille kikar in på en annans tomt där en gubbe grillar kött. Då frågar han vad slaktaren heter och grillgubbens fru kommer då ut till gräsmattan och säger:
    "von Lidl!"

    Citat Ursprungligen postat av DTrejsarn Visa inlägg
    Råkade såga lite i cylindern, men detta gör ingen större skillnad eller?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in