Visa resultat för omröstning: ska vi ha en samlad sporttråd eller var sport för sig?

Antal röster
40. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Var sport för sig

    21 52,50%
  • nej samla skiten, jag orkar inte sportfånar.

    19 47,50%
Sidan 9 av 12 Första ... 7891011 ... Sista
  1. #241
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jo är sur som fan över det, sista året för oss 94or med. Men dock kan man ju spela nästa år som en av två överåriga. Förra året när jag spelade med 93orna kom vi till åttondelsfinal i A-slutspelet, det var riktigt kul även om vissa spelare var redigt efterblivna(började slåss mot domarna osv). Ska nog dra in till Kungsbacka imorgon och kolla, riktigt häftigt när de spelar matcher på 10 gräsplaner samtidigt! Hur har det gått för er tidigare år?
    Gött, iår är det första gången ja ska vara med och spela gothia för dom andra åren har jag varit ute och rest men iår ska de bli riktigt kul.
    SHI HOO!

  2. #242
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av RubenOlsson Visa inlägg
    Gött, iår är det första gången ja ska vara med och spela gothia för dom andra åren har jag varit ute och rest men iår ska de bli riktigt kul.
    Okej
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  3. #243
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Nya fotbollsskor inköpta och en till träning avklarad. Det är ett jävla helvete då jag jobbar (fysiskt krävande jobb) 6-15 varje dag. Sen är det i Halmstad så det är i princip 5-16. Sen hem, byta om och slänga sig på moppen till träningen. Skoskav av de jävla jobbeskorna och sen nya fotbollsskor på det. Kroppen mår inte toppen! Men skönt var att spela igen.

  4. #244
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Nya fotbollsskor inköpta och en till träning avklarad. Det är ett jävla helvete då jag jobbar (fysiskt krävande jobb) 6-15 varje dag. Sen är det i Halmstad så det är i princip 5-16. Sen hem, byta om och slänga sig på moppen till träningen. Skoskav av de jävla jobbeskorna och sen nya fotbollsskor på det. Kroppen mår inte toppen! Men skönt var att spela igen.
    Helst skall man gå in nya fotbollskor och vid första träningen bör man byta efter ca halva träningen för att slippa skav. Har du problem med skavsår så prova Compeeds skavsårs plåster, funkar perfekt! Vad heter din nya klubb?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  5. #245

    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    245
    Med nyinköpta fotbolls skor så ska du ta på skorna och sätta dig i bastun med dem på, har du inte bastu så ta en hink med varmt vatten sen står du där i ca 10-15 min så ska du se att det inte kommer vara lika jävligt med skavsår i början.

  6. #246
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Helst skall man gå in nya fotbollskor och vid första träningen bör man byta efter ca halva träningen för att slippa skav. Har du problem med skavsår så prova Compeeds skavsårs plåster, funkar perfekt! Vad heter din nya klubb?
    Jag har redan skavsår sen arbetsskorna ändå så jag sket i vilket. Jag spelar för Väsby (någonting, ligger i närheten av höganäs).. Ligger i division 7.

    Citat Ursprungligen postat av Luleå Visa inlägg
    Med nyinköpta fotbolls skor så ska du ta på skorna och sätta dig i bastun med dem på, har du inte bastu så ta en hink med varmt vatten sen står du där i ca 10-15 min så ska du se att det inte kommer vara lika jävligt med skavsår i början.
    Köpte dem på väg till träningen så det fanns ingen tid för det!

  7. #247
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag har redan skavsår sen arbetsskorna ändå så jag sket i vilket. Jag spelar för Väsby (någonting, ligger i närheten av höganäs).. Ligger i division 7.



    Köpte dem på väg till träningen så det fanns ingen tid för det!
    En riktig viking! EDIT: Ni är ju ett topplag i div 7!

    Imorgon börjar fotbollen för min del efter uppehållet, så nu blir det att lira boll till slutet av Oktober!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  8. #248
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    En riktig viking! EDIT: Ni är ju ett topplag i div 7!

    Imorgon börjar fotbollen för min del efter uppehållet, så nu blir det att lira boll till slutet av Oktober!
    Jag menar det va! Ja tydligen, det går relativt bra för dem såvitt jag vet! Dock har de dem fem svåraste matcherna direkt i början!

    Härligt som fan ju! Dock kom dagens problem precis, jag tränar tisdagar och torsdagar och tyckte det var perfekt då flickvännen också tränade då. Dock har deras tränare fått för sig att de ska träna onsdagar, fredagar och söndagar helt plötsligt vilket är över mitt förstånd att förstå varför någon sätter en träning på en fredagskväll 6-7 och på en söndagsmorgon klockan 11.

  9. #249
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag menar det va! Ja tydligen, det går relativt bra för dem såvitt jag vet! Dock har de dem fem svåraste matcherna direkt i början!

    Härligt som fan ju! Dock kom dagens problem precis, jag tränar tisdagar och torsdagar och tyckte det var perfekt då flickvännen också tränade då. Dock har deras tränare fått för sig att de ska träna onsdagar, fredagar och söndagar helt plötsligt vilket är över mitt förstånd att förstå varför någon sätter en träning på en fredagskväll 6-7 och på en söndagsmorgon klockan 11.
    Det med fredagen fattar jag inte heller? Men han vill väll lämna div 7 så på sätt förstår jag honom.

    Jag tränar 2-3 gånger i veckan men då har vi två lag så det blir oftast 2 träningar och 2 matcher eller en match och 3 träningar per vecka för min del.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  10. #250
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Det med fredagen fattar jag inte heller? Men han vill väll lämna div 7 så på sätt förstår jag honom.

    Jag tränar 2-3 gånger i veckan men då har vi två lag så det blir oftast 2 träningar och 2 matcher eller en match och 3 träningar per vecka för min del.
    Det är inte en fotbollstränare som kommit på det utan det är hennes tennistränare!

    Jag tränar ca två gånger per vecka, dock blir det nog en träning extra med en bunt folk från klassen/skolan också så det blir lite mer action och så att jag får in matchtempot mer!

    För övrigt har jag ingen position, flyttar från back till mittfältare till anfallare hela tiden. Jag kan springa som en idiot och så men jag kan fanimej inte finta av en enbent get. Dock gjorde jag båda målen i träningsmatchen när A- och B-laget tränade tillsammans och det blev tio mot tio. Matchen slutade för övrigt 2-1 då men jag kan inte säga att det var skicklighet någonstans. Jag var så kass att ingen brydde sig om att markera mig

    Det enda bra var när jag kom fri med målvakten och gjorde en (nästan) perfekt chipp. Den gick precis över hans händer i en fin båge och rakt i ribban, ner 2 dm framför linjen och sen bara lade sig..

  11. #251
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det är inte en fotbollstränare som kommit på det utan det är hennes tennistränare!

    Jag tränar ca två gånger per vecka, dock blir det nog en träning extra med en bunt folk från klassen/skolan också så det blir lite mer action och så att jag får in matchtempot mer!

    För övrigt har jag ingen position, flyttar från back till mittfältare till anfallare hela tiden. Jag kan springa som en idiot och så men jag kan fanimej inte finta av en enbent get. Dock gjorde jag båda målen i träningsmatchen när A- och B-laget tränade tillsammans och det blev tio mot tio. Matchen slutade för övrigt 2-1 då men jag kan inte säga att det var skicklighet någonstans. Jag var så kass att ingen brydde sig om att markera mig

    Det enda bra var när jag kom fri med målvakten och gjorde en (nästan) perfekt chipp. Den gick precis över hans händer i en fin båge och rakt i ribban, ner 2 dm framför linjen och sen bara lade sig..
    My bad

    Du borde satsa på ytterback/mittfält beroende på hur säker du är på defensiven.

    Det gäller att ha marginalerna på sin sida. Vet när jag spelade en gång, bollen tog i båda stolparna när jag sköt och stanna sedan på linjen, dock blev det mål eftersom en i motståndarlaget la in bollen i eget mål, men dock hade man velat göra målet själv.

    Btw har ni linjedomare i div 7 i Skåne? Verkar ju vara redigt seriöst isf!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  12. #252
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    My bad

    Du borde satsa på ytterback/mittfält beroende på hur säker du är på defensiven.

    Det gäller att ha marginalerna på sin sida. Vet när jag spelade en gång, bollen tog i båda stolparna när jag sköt och stanna sedan på linjen, dock blev det mål eftersom en i motståndarlaget la in bollen i eget mål, men dock hade man velat göra målet själv.

    Btw har ni linjedomare i div 7 i Skåne? Verkar ju vara redigt seriöst isf!
    Jag är inte allt för säker, men jag har bara spelat back/målvakt i hela mitt liv så det får nog blir någonting sånt. Kanske yttermittfältare då jag gillar att löpa och är bra på att göra långbollar/inlägg!

    Det är så jävla trist när någonting sånt händer, dock tur att bollen gick in!

    Jag vet inte ärligt talat, inte fått vara med på någon viktig match än!

  13. #253
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är inte allt för säker, men jag har bara spelat back/målvakt i hela mitt liv så det får nog blir någonting sånt. Kanske yttermittfältare då jag gillar att löpa och är bra på att göra långbollar/inlägg!

    Det är så jävla trist när någonting sånt händer, dock tur att bollen gick in!

    Jag vet inte ärligt talat, inte fått vara med på någon viktig match än!
    Det du borde göra är att pröva samtliga positioner som du tänker på vid en träning.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  14. #254
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Det du borde göra är att pröva samtliga positioner som du tänker på vid en träning.
    Jag får prata med tränaren (polarens pappa)!

  15. #255
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag får prata med tränaren (polarens pappa)!
    Nån lär få speltid!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  16. #256
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Nån lär få speltid!
    Med tanke på att polaren är bänkvärmare så är det inte så säkert.

  17. #257
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Med tanke på att polaren är bänkvärmare så är det inte så säkert.
    Hur går det ihop?

    Go träning idag och ev match imorgon!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  18. #258
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Hur går det ihop?

    Go träning idag och ev match imorgon!
    Sträng farsa?

    Edit: Uttagen till B-laget tydligen. Ingen aning om bar de spelar dock med tanke på att aA-laget spelar i division 7..

    Förresten, vad tror ni om HIF i CL?
    Senast redigerat av webbe den 2012-08-10 klockan 08:12.

  19. #259
    Livestream Barca - Real ?
    SHI HOO!

  20. #260
    Citat Ursprungligen postat av RubenOlsson Visa inlägg
    Livestream Barca - Real ?
    http://nutjob.eu/njtv1.html

  21. #261
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    Tack så mycket
    SHI HOO!

  22. #262
    Citat Ursprungligen postat av RubenOlsson Visa inlägg
    Livestream Barca - Real ?
    Mer livestream Barca-Real! Hejar på real! Vilka hejar ni på?

    Bra länk här:http://atdhe.tw/watch.php?id=387422
    Senast redigerat av derbigurra den 2012-08-23 klockan 23:37.

  23. #263
    Ronaldo 1-0 halleluja!!!

  24. #264
    Citat Ursprungligen postat av derbigurra Visa inlägg
    Ronaldo 1-0 halleluja!!!
    3-1 Barca!
    SHI HOO!

  25. #265
    Citat Ursprungligen postat av RubenOlsson Visa inlägg
    3-1 Barca!
    i know! Fml

  26. #266
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Tränaren: Du Oscar, vi har precis fixat så att du är spelklar för B-laget med papper och allt!

    *En halvtimme senare*

    Jag: *skadad i knäet, kan inte röra det*.

    Kul liv typ..

  27. #267
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Tränaren: Du Oscar, vi har precis fixat så att du är spelklar för B-laget med papper och allt!

    *En halvtimme senare*

    Jag: *skadad i knäet, kan inte röra det*.

    Kul liv typ..
    Typ som för mig, har stora problem med baksidorna. Känns sådär när man börjat närma sig seniortruppen..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  28. #268
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Typ som för mig, har stora problem med baksidorna. Känns sådär när man börjat närma sig seniortruppen..
    Jag trillade precis omkull inne på mitt rum när jag skulle upp och hämta vatten, fyfan vad tradigt!

  29. #269
    EL bucklan och sm-guld i år!! Kommer bli fäääät

  30. #270
    chelseaäckel ser jag, liverpool skaré va vettu,kan garantera en 3a på på anfield mot arsenal på söndag,i år kommer vi ta tillbaka cl-platsen som är vårxD

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in