Ämne: audi pickis.

  1. #1

    audi pickis.

    tja gjorde denna inte helt seriöst lekte mest och tränade såklart

    innan;



    efter;





    kom med kritik!
    Senast redigerat av Roxx_man95 den 2011-02-12 klockan 23:40.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  2. #2
    motorn blev konstig och så men skit i det
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  3. #3
    Skulle vilja att man såg något utav resten av flaket "bakom" sidan av bilen om du förstår hur jag menar?
    Annars fin hur gjorde du ögonlocken? Brushade du?

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Skulle vilja att man såg något utav resten av flaket "bakom" sidan av bilen om du förstår hur jag menar?
    Annars fin hur gjorde du ögonlocken? Brushade du?
    kan testa om jag lyckas njaa inte riktigt kopierade bara för inte så jätte grym på brush och den vänstra blev inte allt bra
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  5. #5
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Fälgarna passar heller inte in och det är fult att skratta så jag ska låta bli.
    Men jag förstår att du är ny med photoshop, jag kommer ihåg min första modd och den fick jag bara kränkande kritik
    för så var glad att du inte får det.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Fälgarna passar heller inte in och det är fult att skratta så jag ska låta bli.
    Men jag förstår att du är ny med photoshop, jag kommer ihåg min första modd och den fick jag bara kränkande kritik
    för så var glad att du inte får det.
    Du som är bra på photoshop! Vilket "verktyg" använder man när man brushar? Vill lära mig! Och hur svårt är det för en nybörjare?

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Fälgarna passar heller inte in och det är fult att skratta så jag ska låta bli.
    Men jag förstår att du är ny med photoshop, jag kommer ihåg min första modd och den fick jag bara kränkande kritik
    för så var glad att du inte får det.
    håller med att dom inte passar! men för att vara ärlig gick det på ~30min liksom inte något jätte seriöst eller nått sånt bara för skojs skull liksom men man blir ju alltid bättre

    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Du som är bra på photoshop! Vilket "verktyg" använder man när man brushar? Vill lära mig! Och hur svårt är det för en nybörjare?
    http://www.carchops.com/index_vbadva...page=tutorials

    där har du
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  8. #8

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Du som är bra på photoshop! Vilket "verktyg" använder man när man brushar? Vill lära mig! Och hur svårt är det för en nybörjare?
    haha sorry asså, men fick lite irl garv där det kallas ju inte att BRUSHA utan anledning men seriöst nu, mest använder man ju brush tool, men li9te andra verktyg kan också blandas in så som smudge och dylikt sen så är det ju så svårt som man gör det, tänk på att inte gå efter allt för många tutorials då dem ofta bara funkar på en särskilld bil eller så utan bara titta på hur alla rikitiga bilar ser ut sen försöker du återskapa det

    on topic: såg rätt coolt ut med stuket, fast lite klabb här och där har ju förekommit, dåligt utklipp påfälgarna och delvis bilen (ser ut so att kjolen är helt tom) sen ser det ut som att där itne är något flak alls utan det bara har kapats bort helt och sen måste jag påpeka att motorn ser väääälldddigt platt ut xD och sen var ju gallret och klibborna lite orealistiskt med, men keep it up, det böjar gå åt rätt hål för er alla här nu, men "think outside the box" har nästan bara sett audi och golf moddar här, gör lite andra också, lite förslag är ju nissan skyline, nissan gtr r35, nissan s13-14-15, ford focus, toyota supra, nissan 350-370z, nissan 240sx, honda civic, honda s2000, mitshubishi eclipse, mitshubishi lancer evo, subaru impreza, vw scirocco, mazda rx-7, lotus exige osv...

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    haha sorry asså, men fick lite irl garv där det kallas ju inte att BRUSHA utan anledning men seriöst nu, mest använder man ju brush tool, men li9te andra verktyg kan också blandas in så som smudge och dylikt sen så är det ju så svårt som man gör det, tänk på att inte gå efter allt för många tutorials då dem ofta bara funkar på en särskilld bil eller så utan bara titta på hur alla rikitiga bilar ser ut sen försöker du återskapa det

    on topic: såg rätt coolt ut med stuket, fast lite klabb här och där har ju förekommit, dåligt utklipp påfälgarna och delvis bilen (ser ut so att kjolen är helt tom) sen ser det ut som att där itne är något flak alls utan det bara har kapats bort helt och sen måste jag påpeka att motorn ser väääälldddigt platt ut xD och sen var ju gallret och klibborna lite orealistiskt med, men keep it up, det böjar gå åt rätt hål för er alla här nu, men "think outside the box" har nästan bara sett audi och golf moddar här, gör lite andra också, lite förslag är ju nissan skyline, nissan gtr r35, nissan s13-14-15, ford focus, toyota supra, nissan 350-370z, nissan 240sx, honda civic, honda s2000, mitshubishi eclipse, mitshubishi lancer evo, subaru impreza, vw scirocco, mazda rx-7, lotus exige osv...
    Haha satt och väntade på din kommentar jo tack ska tänka på att göra lite bättre nästa gång! Har tänkt fixa en nissan nästa gång måste bara hitta en bra bild sen skulle jag behöva lite hjälp med vissa saker som du sa så blev ju motorn skit men fick inte till den riktigt kan du inte ge mig lite tips hur
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  10. #10

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    mja, angående motorn så kan du ju testa att inte vrida runt den så mycket utan behålla den i samma form som den var från början

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    mja, angående motorn så kan du ju testa att inte vrida runt den så mycket utan behålla den i samma form som den var från början
    Okej men när jag brushar så tappar den ju allt skin hur fixar jag det?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  12. #12

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    mja, du brushar antagligen utan några reflektioner, det gör att ytan blir matt och orealistisk

  13. #13
    Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    haha sorry asså, men fick lite irl garv där det kallas ju inte att BRUSHA utan anledning men seriöst nu, mest använder man ju brush tool, men li9te andra verktyg kan också blandas in så som smudge och dylikt sen så är det ju så svårt som man gör det, tänk på att inte gå efter allt för många tutorials då dem ofta bara funkar på en särskilld bil eller så utan bara titta på hur alla rikitiga bilar ser ut sen försöker du återskapa det
    Haha vad vrt jag har typ aldrig använt photoshop :p ville bara veta grunderna i hur man "brushar" () men då vet jag! Tack

  14. #14
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Haha vad vrt jag har typ aldrig använt photoshop :p ville bara veta grunderna i hur man "brushar" () men då vet jag! Tack
    väldigt svårt tycker jag att det är i alla fall
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  15. #15

  16. #16
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    motorhuven såg cp ut , ögon locket på vänster såg lite konstigt ut , fälgarna är ovala , bakom fönstret såg plåten paint ut och styling gallret såg fake ut annars var den jävligt nice !
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  17. #17
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    coolt stuk på den synd att motorn inte blev så bra
    Men fortsätt så!
    jodå det ska jag!

    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    motorhuven såg cp ut , ögon locket på vänster såg lite konstigt ut , fälgarna är ovala , bakom fönstret såg plåten paint ut och styling gallret såg fake ut annars var den jävligt nice !
    japp håller med och råkade ta bort psd filen så kunde inte ändra
    menmen måste lära mig brusha på riktigt då jävlar blir det nice
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in