Ämne: Dt 50 r/x

  1. #1

    Dt 50 r/x

    Tjenare ska köpa nya DT 50 nu hade jag tänkt, ska jag välja R/X? Ska köra på gatan till skolan osv.

    En fråga till om jag ska köra lite trimmat dreva den menar jag då, kommer polisen se de direkt då?

  2. #2
    nu är det här en liknade fråga som nog har ställts 100 ggr på forumet. Vad vill du ha, vad tycker du r snyggast? Nej, polisen bryr sig inte om drevning.
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  3. #3
    Om du bara ska köra till skolan så är det nog skönare med X, släta däck och så är den snyggare imo.

  4. #4
    sjukt mycket snyggare med sm däck!

  5. #5
    KrängHängs avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    vallentuna
    Inlägg
    130
    Citat Ursprungligen postat av Roooll Visa inlägg
    sjukt mycket snyggare med sm däck!
    +1

  6. #6

  7. #7
    R är ju bättre om man vill leka i skogen/grusvägar men X är snyggare och kanske lite skönare på asfalt.
    Beror ju på däckval, finns däck till R:en som påminner om sm-däck och det finns grova däck till X:en.

    Hade nog valt en DTR själv eftersom däcken är lite billigare (går till och med att hitta feta på biltema). Och den är lite högre vilket gör den bättre när man ska leka i skogen
    utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv

    Släng en kommentar på Dracen http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708

  8. #8
    De är ju grymt mycket skönare och snyggare med SM däck, tycker jag iaf
    Kolla gärna in Betan
    ----------------↓----------------

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Beta_Ante Visa inlägg
    De är ju grymt mycket skönare och snyggare med SM däck, tycker jag iaf
    jeeevligt många + på de
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in