1. #1

  2. #2

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Lundqvistracing Visa inlägg
    Tja. Är det någon här som vet om Mrx Kåpsett passar på Rieju drac 02 ram? mvh
    nej, inte om du inte gör egna fästen på ramen osv...

  3. #3

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    nej, inte om du inte gör egna fästen på ramen osv...
    Lånar tråden lite hur är det med att byta från "Gamla Mrx kåpor" till "Nya" Passar det rakt på eller blir det till att svetsa på nya fästen.?


    Är sugen på att börja på ett nytt projekt och en ful MRX vore inte fel att bygga om isf.

  5. #5
    Drac_Drivers avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Åtvidaberg
    Inlägg
    432
    Det enda jag vet man behöver byta är tanken. Annars så kan du inte skruva fast kylarvingen högst upp, det enda jag vet iaf. Men fråga Jontee här på mnf han har gjort det
    http://www.moppenet.nu/image.php?type=sigpic&userid=429&dateline=12927528  55

  6. #6

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av HilmeR Visa inlägg
    Lånar tråden lite hur är det med att byta från "Gamla Mrx kåpor" till "Nya" Passar det rakt på eller blir det till att svetsa på nya fästen.?


    Är sugen på att börja på ett nytt projekt och en ful MRX vore inte fel att bygga om isf.
    Man behöver bara byta tank! Men billigare att köpa en skabbig rrx för 7k istället!
    Har själv lagt ner mycket pengar på min. Köpte min för 4k och lagt ut 5-6 tusen på färg,styling,trim,däck,tank,kåpor osv.... och fått delarna till den billigt!!!

    så min tips är att du köper en skabbig rrx
    Billig
    http://www.blocket.se/kronoberg/Riej....htm?ca=22&w=3

    Om du starta ett nytt projekt. ser till att trimma den också!

  7. #7

    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    ingelstad (växjö)
    Inlägg
    302
    Citat Ursprungligen postat av HilmeR Visa inlägg
    Lånar tråden lite hur är det med att byta från "Gamla Mrx kåpor" till "Nya" Passar det rakt på eller blir det till att svetsa på nya fästen.?


    Är sugen på att börja på ett nytt projekt och en ful MRX vore inte fel att bygga om isf.
    nej ! du behöver inte bygga om några fästen

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in