Sidan 2 av 5 Första 1234 ... Sista
  1. #31
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Dom kommer inte kontakta polisen, så jag tror det är lugnt på den fronten.

    Ta det lugnt bara, rama in tanden och sätt upp den på väggen och var glad.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  2. #32

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Dom kommer inte kontakta polisen, så jag tror det är lugnt på den fronten.

    Ta det lugnt bara, rama in tanden och sätt upp den på väggen och var glad.
    du glömde:
    Och sätt en skylt under "AIDS smittad tand"
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  3. #33
    Hur gammal är du? Imo var det väldigt dumstridigt gjort att springa efter pga en plånbok, speciellt när en av dem var beväpnade med kniv. Du hade tur som inte blev allvarligt skadad.

  4. #34
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Hur gammal är du? Imo var det väldigt dumstridigt gjort att springa efter pga en plånbok, speciellt när en av dem var beväpnade med kniv. Du hade tur som inte blev allvarligt skadad.
    Född 93. Kanske dumstridigt, men aldrig i mitt liv att jag kommer att ge ifrån mig min plånbok till två små ligistfittor och föra den fega idiotin vidare i samhället.

  5. #35
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Men samtidigt, finns en risk att dom tar reda på vem du är. Så du bör kolla runt lite extra noga när du är ute ifall dom kommer i flock..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  6. #36
    spara tanden säger ja ba.

  7. #37
    hah fan va göööödt äntligen får du användning av det du fixat på gymmet?!! fan va nice säger ja bara
    hade jag varit du hade jag skitit i polisen men kanske kolla med skolsköterskan eller något så att revbenen klarat sig

  8. #38

  9. Jag tycker inte du ska göra någon anmälan. Men att gå till läkaren rekommenderar jag. Har aldrig slagit nån i hela mitt liv tror jag inte med har däremot åkt på spö en gång av 5 killar på en Epa traktor träff. Gjorde aldrig någon anmälan då jag tycker det är jobbigt att prata med polis och andra myndigheter..

  10. #40
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Men samtidigt, finns en risk att dom tar reda på vem du är. Så du bör kolla runt lite extra noga när du är ute ifall dom kommer i flock..
    brukar kunna bli så med domdär flockdjuren...

    Pimme,tkr du gjorde helt rätt! Men gör rent såret ordentligt,man vet aldrig vad en såndär kan äta
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  11. #41


  12. #43

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Akta så dom inte letar upp dig och väntar utanför ditt hus! vet aldrig vad såna kan göra...
    rekommendera dig till att gå till läkare eller skolsköterskan helst.

  13. #44
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    vafan
    såna svin ska man anmäla om man inte gjort något fel själv.
    Hade druckit och jag vart väll lite för mycket antar jag. Pratade med 3st av dom på träffen som var nyligen och jag bad om ursäkt och det gjorde dom också. Så det är lugnt nu.

  14. #45
    Tycker det luktar troll på flera mils avstånd men om du nu talar sanning så bra agerat. Tycker det känns onödigt att ge sig på någon unge med kniv när det räcker att han sticker dig i magen för att du ska få problem livet ut, men det verkade ju som att det gick bra.

    Känns som att tråden mer eller mindre börjar spåra ur också.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  15. #46
    Jag tycker du ska ta en koll hos doktorn och snacka med dina föräldrar, med anmäl INTE ! ( förens du snackat med någon mer insatt i det juridiska)
    Men jag tror att efter som dem har vänt sig om så räknas det inte som nödvärn längre, alltså överfaller du dem,, men jag är ju ingen jurist
    Hur gammal är du? straffmyndig?
    Men jag tycket ändå du gjorde rätt , det våldet du använde är mänskligt när dem använde kniv, sparka dig I RYGGEN och var 2.
    Men tyvärr är lagen konstig , och tänk på att dem är två och kan ljuga ihop en helt annan saga.

  16. #47
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Sen tycker jag faktiskt att du borde göra en polisanmälan mot dom. Tror faktiskt dina gester anses som självförsvar iomed att de hotade dig. Så fallet blir nog till din fördel.
    Sverige är ett sjukt land, så eftersom han sprang efter så blir det nog han som får skit. Sen att dom är svarta gör bara saken värre för han(??)
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  17. #48
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Jag hade gått till polisen samt berättat för mina föräldrar
    Precis! Berätta och ev anmäl!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  18. #49
    Tanden är ett mästerverk, kan du få en bättre bild med bättre utlösning så att man vet att du inte är troll.

    Btw hur såg kniven ut? såg den dyr ut eller var den vågig?
    vill få lite bättre uppfattning när det gäller sådana rånare

    Och vart bor du egentligen? haha du har skrivit ca 3 inlägg om att du har bråkat med *****s,
    En gång vart det ju på idrotten om jag kommer ihåg rätt. Du spöade en *****, för att han knuffade dig på själva träningen sen blev du dödshotad?
    hahah, Fortsätt så pimme

  19. #50

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Detta är en anledning till att aldrig gå ensam utan vapen på stan.

  20. #51
    Svaniis har talat...
    Most stickpeople are black

  21. #52
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Detta är en anledning till att aldrig gå ensam utan vapen på stan.
    Hur skulle det se ut om alla gick runt med vapen på stan? Speciellt i kombination med sena lördagsnätter, obskyra fyllor och svartsjukedraman på krogen och andra missförstånd? Väx upp...

  22. #53
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Detta är en anledning till att aldrig gå ensam utan vapen på stan.
    Äre lugnt om jag tar den som signatur eller?
    Most stickpeople are black

  23. #54

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Hur skulle det se ut om alla gick runt med vapen på stan? Speciellt i kombination med sena lördagsnätter, obskyra fyllor och svartsjukedraman på krogen och andra missförstånd? Väx upp...
    Om jag går beväpnad på stan är väl min ensak? Senast jag var ner till stan och gick runt så var det ett gäng kulturberikare som slog min polare i ansiktet utan provocering från hans sida. Då var jag bara glad att jag kunde CC'a gänget så vi kunde dra.

  24. #55
    Jag tror att bara vapnet i sig ger grym respekt. Tänk dig själv att det kommer två snubbar med kniv och försöker råna dig. Om du då drar fram värsta S&W revolvern tror jag inte att dom skulle vara lika kaxiga längre... Man behöver ju inte direkt använda vapnet.
    Most stickpeople are black

  25. #56

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Jag tror att bara vapnet i sig ger grym respekt. Tänk dig själv att det kommer två snubbar med kniv och försöker råna dig. Om du då drar fram värsta S&W revolvern tror jag inte att dom skulle vara lika kaxiga längre... Man behöver ju inte direkt använda vapnet.
    därför man har en polerad soft air gun
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  26. #57
    Haha, vad gör du då om dom konfronterar dig? Fast det kanske dom inte gör då...
    Most stickpeople are black

  27. #58

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Ljudet av en teleskopbatong skrämmer många.

  28. #59
    Ljudet av en hane som spänns på en revolver oxå
    Most stickpeople are black

  29. #60
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av Rozu Visa inlägg
    Tanden är ett mästerverk, kan du få en bättre bild med bättre utlösning så att man vet att du inte är troll.

    Btw hur såg kniven ut? såg den dyr ut eller var den vågig?
    vill få lite bättre uppfattning när det gäller sådana rånare

    Och vart bor du egentligen? haha du har skrivit ca 3 inlägg om att du har bråkat med *****s,
    En gång vart det ju på idrotten om jag kommer ihåg rätt. Du spöade en *****, för att han knuffade dig på själva träningen sen blev du dödshotad?
    hahah, Fortsätt så pimme
    Haha, för det första... Bild kan jag kanske ordna med en polares digitalkamera.
    Kniven fick jag inte så bra blick på men det var typ en vanlig morakniv med svart handtag
    Detta inträffade i malmö vid min skola.
    Och snälla, visa mig ett inlägg där jag har skrivit att jag bråkat med negrar så kan jag ta ställning till det då. För det har jag inte gjort.

    Tro vad du vill, jag har lagt fram de bevis som jag kan, inte mycket mer jag kan göra. Tro vad du vill.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in