1. #1

    Köpråd Aerox

    Hejsan jo jag ska köpa mig en aerox och det jag undrar vad det finns för för och nackdelar eller om det värt att köpa en ny eller en begagnad från blocket?


    Mvh
    Christian

  2. #2
    Thoz3s avatar
    Reg.datum
    Jan 2013
    Ort
    mitt ute i ingen stans
    Inlägg
    197
    köp en begangnad runt 02 upp till 06 så har du troligen en som är i rellativt bra skicka för 7-9k
    säljer en för 6 men kan gå ner till 5 små fix på den men mycket gjort
    http://www.twostrokerider.se/kop-och...-intressekoll/

    edit: leta efter en så orginal som möjligt kommer dock kosta mer, 30 moppar kan vara lite dyrare då folk inte vill ta eu kort för det är dyrare

  3. #3
    e de bättre att köpa en som färdig stylad eller som du säger leta efter en som e orginal.

  4. #4
    Thoz3s avatar
    Reg.datum
    Jan 2013
    Ort
    mitt ute i ingen stans
    Inlägg
    197
    Citat Ursprungligen postat av Christian Visa inlägg
    e de bättre att köpa en som färdig stylad eller som du säger leta efter en som e orginal.
    det beror på ska du pendla med den så leta efter en orginal, men ska du ut och busa med kompisar köp en trimmad/stylad
    sen spelar inte årsmodell någon vidare roll förutom i priset om dem är renoverade

  5. #5
    Jag ska ha en för att crusing typ osv.

  6. #6
    Thoz3s avatar
    Reg.datum
    Jan 2013
    Ort
    mitt ute i ingen stans
    Inlägg
    197
    Citat Ursprungligen postat av Christian Visa inlägg
    Jag ska ha en för att crusing typ osv.
    jo köp en som är i bra skick lite stylad men leta efter rost och rundade skruvar om du kollar på en
    kolla på allt mellan 00-06 så borde du hitta något billigt, sen nu när vintern kommer leta efter ett billigt och lätt projekt så har du en fin moppe till våren

  7. #7
    Tack för alla dina tips nu vet jag då vad jag ska leta efter.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in