Sidan 9 av 10 Första ... 78910 Sista
  1. #241
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Inte för att någon bryr sig men ville bara säga att jag antagligen inte kommer. Har ingen hoj att köra med.

    //Webbe.

  2. #242
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Inte för att någon bryr sig men ville bara säga att jag antagligen inte kommer. Har ingen hoj att köra med.

    //Webbe.
    Fan vad synd:/ , hur kan du göra glad smiley efteråt ? , en av mina polare har samma problem , hans cylle sprack så han har inget o köra med , fast han ska lämna in den på svetsning förhoppnigsvis hinner den bli klar innan lördag !

  3. #243
    Ville bara kolla så samkörningen från ÖoB toftanäs fortfarande äger rum 17.15... gör den det?

  4. #244

  5. #245
    Citat Ursprungligen postat av yamaha_rr Visa inlägg
    de är fan 1 timme o 15 min innan meetet börjar , ska ni verkligen köra så tidigt ?:p
    Om jag minns rätt är det samling 17.15 och körning lite senare.

  6. #246
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av ferentus727 Visa inlägg
    Fan vad synd:/ , hur kan du göra glad smiley efteråt ? , en av mina polare har samma problem , hans cylle sprack så han har inget o köra med , fast han ska lämna in den på svetsning förhoppnigsvis hinner den bli klar innan lördag !
    Jag har inga problem med reservdelar, enda problemet är att jag inte hittar felet..

  7. #247
    Vem e "crusingledare" och han kör inte över 50 hoppas jag?

  8. #248
    Citat Ursprungligen postat av simonfrenk Visa inlägg
    Vem e "crusingledare" och han kör inte över 50 hoppas jag?
    Cruising är ju max 45km/h i alla fall, annars är det oseriöst
    Vet inte vem som ska vara ledare, men lägger in en till fråga (förlåt om jag missat något): Hur ska cruising gå till? (alltså vill jag veta FRÅN och TILL destination (Från är ju Nova det begriper jag..))

  9. #249
    Citat Ursprungligen postat av Nizor Visa inlägg
    Ville bara kolla så samkörningen från ÖoB toftanäs fortfarande äger rum 17.15... gör den det?
    Vi ska samlas 17.15 tror jag sedan kör vi 17:30 ! , skulle inte Elliot hålla i det?

  10. #250
    Citat Ursprungligen postat av ferentus727 Visa inlägg
    Vi ska samlas 17.15 tror jag sedan kör vi 17:30 ! , skulle inte Elliot hålla i det?
    Nej. str8 och en till här på forumet skulle hålla i det.

  11. #251
    Citat Ursprungligen postat av Nizor Visa inlägg
    Nej. str8 och en till här på forumet skulle hålla i det.
    Okej, kommer det bli många tror ni ? , på samkörningen alltså?

  12. #252
    Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    G-town aka genarp city
    Inlägg
    658
    Citat Ursprungligen postat av Nizor Visa inlägg
    Cruising är ju max 45km/h i alla fall, annars är det oseriöst
    Vet inte vem som ska vara ledare, men lägger in en till fråga (förlåt om jag missat något): Hur ska cruising gå till? (alltså vill jag veta FRÅN och TILL destination (Från är ju Nova det begriper jag..))
    blir väl som vanligt att något random med bil som hittar halvdant i lund kör först några varv i lund sen tillbaka igen i ett jävla kaos

  13. #253
    MikkoHeins avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Lund, Skåne
    Inlägg
    357
    blir väl som vanligt att något random med bil som hittar halvdant i lund kör först några varv i lund sen tillbaka igen i ett jävla kaos
    den kommer antingen ledas av mig eller någon med bil som jag sitter i

    EDIT: Svaret från / till ä hemlig stämplat!
    Kolla gärna på mitt lilla projekt!
    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...%C3%A5-ramen!-)

  14. #254
    Citat Ursprungligen postat av yamaha_rr Visa inlägg
    de är fan 1 timme o 15 min innan meetet börjar , ska ni verkligen köra så tidigt ?:p
    Citat Ursprungligen postat av Nizor Visa inlägg
    Om jag minns rätt är det samling 17.15 och körning lite senare.
    Citat Ursprungligen postat av ferentus727 Visa inlägg
    Vi ska samlas 17.15 tror jag sedan kör vi 17:30 ! , skulle inte Elliot hålla i det?
    Citat Ursprungligen postat av Nizor Visa inlägg
    Nej. str8 och en till här på forumet skulle hålla i det.
    Vi träffas på toftanäs (ÖoB) kvart över, och kör ca halv 6 mot lund, vi kommer hålla ca 45 precis som ni sa en del brukar komma lite sent så därför la vi de en lite tidigare ^^ sen hänger dom som kör från arlöv/åkarp på när vi åker därigenom

  15. #255

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    sösdala/malmö
    Inlägg
    99
    skulle gärna vilja åka med npgon från höör trakten. snälla hör av er fort om ni skulle kunna åka med mig dit. mvh sonny hör av er på mobil, smsm eller msn. 0735687117 eller [email protected]

  16. #256
    någon som ska köra från trelleborg elr i närheten trelle

  17. #257
    Jag och några polare ska köra från skanör ner till Vellinge sedan till malmö där vi ska samköra till Lund, En fråga bara , ska vi samlas vid Toftanäs ÖoB ?, varför ska vi samlas på helt fel sida av stan?!

  18. #258
    hah måååste du sitta i bilen eller? xD

  19. #259
    Citat Ursprungligen postat av ferentus727 Visa inlägg
    Jag och några polare ska köra från skanör ner till Vellinge sedan till malmö där vi ska samköra till Lund, En fråga bara , ska vi samlas vid Toftanäs ÖoB ?, varför ska vi samlas på helt fel sida av stan?!
    Det är egentligen på rätt sida av stan (norr) då vi ska till Lund, men det blir ju fel sida för er då ni måste köra igenom hela malmö för att komma dit. Hur som helst så är det ett bra ställe att samlas på. Det ligger för övrigt precis vid den lilla rondellen. Ett tips är att köra via jägersro om ni vill undvika dem centrala delarna.

  20. #260
    atttii206wrcs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Löberöd
    Inlägg
    142
    vi ses på parkering vid 7
    2bilar +släpp kommer vi med ;D
    och såklart stunthorer hehe

    EDIT:

  21. #261
    Citat Ursprungligen postat av atttii206wrc Visa inlägg
    vi ses på parkering vid 7
    2bilar +släpp kommer vi med ;D
    och såklart stunthorer hehe

    EDIT:
    åkesson/ med Lisbett (stunt-****n)

  22. #262
    Citat Ursprungligen postat av Nizor Visa inlägg
    Det är egentligen på rätt sida av stan (norr) då vi ska till Lund, men det blir ju fel sida för er då ni måste köra igenom hela malmö för att komma dit. Hur som helst så är det ett bra ställe att samlas på. Det ligger för övrigt precis vid den lilla rondellen. Ett tips är att köra via jägersro om ni vill undvika dem centrala delarna.
    Okej då förstår jag, fattade liksom inte varför vi ska köra genom hela malmö bara , fan det blir riskfullt att köra mitt inne i stan, haha men skitsamma !

  23. #263

  24. #264

  25. #265
    Citat Ursprungligen postat av MikkoHein Visa inlägg
    Som alla vet så har vädret haft mer humör svängningar än en gravid kärring så jag skriver här i tråden om det INTE kommer vara ngt meet. Enligt alla källor (väder) så kommer det vara bra. Skriver minst 2 timmar innan meetet börjar om det inte blir av!
    haha, jag har en polare som kommer ända från Blekinge bara för att vara med på Nova, så blir det inte av tror jag han blir lite sur!

  26. #266
    Citat Ursprungligen postat av ferentus727 Visa inlägg
    haha, jag har en polare som kommer ända från Blekinge bara för att vara med på Nova, så blir det inte av tror jag han blir lite sur!
    Chansen för att det inte blir av är väldigt låg. Sol blir det garanterat enligt 08orna.
    Senast redigerat av Nizor den 2011-04-08 klockan 10:25.

  27. #267
    Citat Ursprungligen postat av Nizor Visa inlägg
    Chansen för att det inte blir av är väldigt låg. Sol blir det garanterat enligt 08orna.
    Man får ju hoppas!, Bara det inte kommer blåsa så in i helvete som det gör nu så....! :/

  28. #268

  29. #269
    Citat Ursprungligen postat av MikkoHein Visa inlägg
    Förmodligen kommer meetet bli av för att alla lovar bra väder. Om det ex börjar regna under träffen så har jag perfekta platser vi kan åka till.( med tak ) 0,00 mm vatten under hela dagen, solen kommer gå ner kl 20:00. Cruisingen kommer kanske hållas vid 19:00 fr Max - in till stan. Enligt prognoserna så kommer det vara +9 till +5 under kvällen så det är lämpliga kläder som gäller!
    Menar du verkligen 19.00?

    "Vi samlas som vanligt på Max kl 18.30 och kör tillsammans till parkeringen runt 19.00."

  30. #270

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in