Sidan 7 av 12 Första ... 56789 ... Sista
  1. #181
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Var köper man redigt kraftiga raketer/bomber som är olagliga att sälja i sverige?
    som sagt någon som har något seriöst förslag? Bangers osv går också bra. Gärna i närheten av gbg :p

  2. #182
    Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    472
    var fan har alla kataloger för raketer ? var kan man se vad de finns & köpa på nätet ? LKPG , hittar fan nt

  3. #183

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Det går att bita ihop dom om man inte har tillgång till nåt verktyg också!
    hylsorna går att bita ihop, kopparrör är det inte en chans att det går.

    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Krut i samband med metall är nog det dummaste man kan göra, förr eller senare kommer man spränga sig in i topplistan till Darwin Awards..
    yes, troligtvis. tyvärr så är det för okreativt för att hamna med i darwin awards, även om det skulle vara lite häftigt att komma med där! dock så har man ju alltid hylsan jordad för att slippa statisk elektricitet. vilket i allafall borde ge någon förbättring av det hel. men jag är ung och dum, och det är roligt, vet att det inte är ett hållbart argument men så är det.

    Citat Ursprungligen postat av joh458 Visa inlägg
    Enbart att klämma ihop en metallbehållare med krut kan få den att explodera, ren tur att du inte har förlorat något finger än!!!
    menar du att man komprimerar krutet så det smäller? för man klämmer ju självklart inte ihop själv krutet, man lämnar ju lite utrymme vid änden just föratt man ska kunna klämma ihop utan att pressa samman krutet.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  4. #184
    Citat Ursprungligen postat av Peter_95 Visa inlägg
    var fan har alla kataloger för raketer ? var kan man se vad de finns & köpa på nätet ? LKPG , hittar fan nt
    Kan ha att göra med att fyrverkerier inte börjar säljas förens den 27'e december. I alla fall här...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  5. #185
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Kan ha att göra med att fyrverkerier inte börjar säljas förens den 27'e december. I alla fall här...
    Här har dom börjat sälja
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  6. #186
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Här har dom börjat sälja
    Jaha, då är det väl ganska olika antar jag... Eller, nu verkar det som att vissa butiker har fått upp fyrverkerier på sina hemsidor, hmm... när jag kollade igår kväll fanns det inget.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  7. #187
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    För att ingen vågar.. (Vad jag vet.)

    Funderar på vad man ska köpa till nyår, någon lite större tårta skulle vara kul!
    HipHip på öb(hammargrens) kostade ca 260kr förra året och den e riktigt snygg!
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  8. #188
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    hylsorna går att bita ihop, kopparrör är det inte en chans att det går.


    yes, troligtvis. tyvärr så är det för okreativt för att hamna med i darwin awards, även om det skulle vara lite häftigt att komma med där! dock så har man ju alltid hylsan jordad för att slippa statisk elektricitet. vilket i allafall borde ge någon förbättring av det hel. men jag är ung och dum, och det är roligt, vet att det inte är ett hållbart argument men så är det.



    menar du att man komprimerar krutet så det smäller? för man klämmer ju självklart inte ihop själv krutet, man lämnar ju lite utrymme vid änden just föratt man ska kunna klämma ihop utan att pressa samman krutet.
    Krut exploderar inte för att du trycker ihop det, hur tror du man gör raketer om man inte kan trycka ihop krutet? Det som är det farliga är att det kan bildas gnistor( metall mot metall) som kan antända krutet. Det behövs väldigt lite för att krut ska explodera. Enbart en liten gnista behövs, och det kan bildas när du klämmer ihop din lila metallbehållare.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    gay video, gay musik, du måste vara gay.

  9. #189
    något roligt man kan göra med lösa skott?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  10. #190
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    något roligt man kan göra med lösa skott?
    Om jag skulle vara dig, så skulle jag låta bli. Att mixtra med fyrverkerier är ingen höjdare.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    gay video, gay musik, du måste vara gay.

  11. #191
    Citat Ursprungligen postat av joh458 Visa inlägg
    Om jag skulle vara dig, så skulle jag låta bli. Att mixtra med fyrverkerier är ingen höjdare.
    något roligt vill jag göra men behöver inte vara stort räcker med att det smäller högt
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  12. #192
    P12:or ombedes omedelbart lägga ner diskussionen om egentillverkade pyroteknik. Alltid likadant varje år, ni har fan inte en aning vad ni håller på med.

    Been there - done that!

  13. #193
    Citat Ursprungligen postat av Grotesk Johan Visa inlägg
    P12:or ombedes omedelbart lägga ner diskussionen om egentillverkade pyroteknik. Alltid likadant varje år, ni har fan inte en aning vad ni håller på med.

    Been there - done that!
    Hahaha

  14. #194
    Ett dussin sådana hade suttit fint till nyårsafton
    Senast redigerat av Kaffebröö den 2011-12-28 klockan 21:16.

  15. #195

  16. #196
    Citat Ursprungligen postat av Grotesk Johan Visa inlägg
    P12:or ombedes omedelbart lägga ner diskussionen om egentillverkade pyroteknik. Alltid likadant varje år, ni har fan inte en aning vad ni håller på med.

    Been there - done that!
    Låt dom tillverka sina egna fyrverkerier. Dom är nog smarta nog att fatta att man skall ge fan i de om man inte har kunskapen så dom får la skylla sig själva om dom blir brännskadade eller blir av med någon kroppsdel

  17. #197
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Låt dom tillverka sina egna fyrverkerier. Dom är nog smarta nog att fatta att man skall ge fan i de om man inte har kunskapen så dom får la skylla sig själva om dom blir brännskadade eller blir av med någon kroppsdel
    Om inte så äre tamefan rätt åt dom om dom inte tänker på konsekvenserna.

  18. #198
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Måste fan fixa Cobra 6 till nästa år!


    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  19. #199
    VEM FAN KÖPER SMÄLLARE?! KÖR MOLOTOV IST OCH KÖP ER ÄTT JÄVLA LAST MED ÖL OCH SPRIT!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  20. #200
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Den här var inte heller fel!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  21. #201
    funderar på att skaffa några knallskott!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  22. #202
    blir nog att handla från ÖoB i år igen tycker dom har bra pris och bra saker

    i år blir det: 1st Storbingo raketsats, 2st Allstars raketsats, 3st 100 skott batteri.
    och från svea fireworks: några paket Blaze Airbombs
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  23. #203
    Rustas "Panda Airbombs" är då fan helt värdelösa. Köpte 5 6-pack bara för att de var billiga, men tro på fan att bara 3 st i varje paket fungerar... Drar till Brisak och köper nya imorn alltså.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  24. #204
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Rustas "Panda Airbombs" är då fan helt värdelösa. Köpte 5 6-pack bara för att de var billiga, men tro på fan att bara 3 st i varje paket fungerar... Drar till Brisak och köper nya imorn alltså.
    haha hade dom förra året och dom suger... inte alla som funkar och smäller fan inget
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  25. #205
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    VEM FAN KÖPER SMÄLLARE?! KÖR MOLOTOV IST OCH KÖP ER ÄTT JÄVLA LAST MED ÖL OCH SPRIT!
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    funderar på att skaffa några knallskott!
    hmm... ?

    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  26. #206
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    haha hade dom förra året och dom suger... inte alla som funkar och smäller fan inget
    Nja, de som fungerar smäller helt okej, men de är ju så otroligt störande att bara hälften funkar... Tur att man slappa betala skiten själv iaf!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  27. #207
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Rustas "Panda Airbombs" är då fan helt värdelösa. Köpte 5 6-pack bara för att de var billiga, men tro på fan att bara 3 st i varje paket fungerar... Drar till Brisak och köper nya imorn alltså.
    Kan tipsa om Hammargrens airshot och festivals åskvigen, dom smäller bra och är billiga
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    gay video, gay musik, du måste vara gay.

  28. #208
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    blir nog att handla från ÖoB i år igen tycker dom har bra pris och bra saker

    i år blir det: 1st Storbingo raketsats, 2st Allstars raketsats, 3st 100 skott batteri.
    och från svea fireworks: några paket Blaze Airbombs
    Hammargrens och Svea är bra skit! Bor 250 m ifrån Hammargrens testställe/kontor så brukar kolla när de provskjuter. Hanssons är enligt egna erfarenheter ren skit iaf deras pyrosortiment.

    Dagens inköp från ÖoB (Hammargrens) samt Svea. Tråkigt nog hade inte Svea några airbombs inne så får köpa airshots ifrån Hammargrens istället alternativt Åskviggen.


    Uploaded with ImageShack.us
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  29. #209
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Varför köper du en påse med bara smått som bokstavligen talat suger?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  30. #210
    Väntar på en beställning från Tyskland som skall komma idag eller i morgon, Men förvånar mig inte om den inte kom igenom tullen för har gjort beställningen innan och 3 av 6 gånger har tullen tagit paketet. De handlar om 20 st Achtung TC-5B sedan 10 st Cobra 6. Rolig nyår väntar

    Cobra 6

    http://www.youtube.com/watch?v=rZK1j...feature=fvwrel

    Achrtung TC-5B

    http://www.youtube.com/watch?v=KMDTPUAWuR0

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in