Sidan 1 av 2 12 Sista
  1. #1

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543

    Vart har moderatorn Michél tagit vägen?

    Hej

    Nu sätt ett tag att Michél inte varit aktiv på nästan 1 månad!
    Saknar han

    Någon som vet var han tagit vägen? Eller om han är på en lång semester...


    Mvh Jonathan

  2. #2
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    håller med, saknar den advokaten! (kunde ju typ alla lagar, haha)
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  3. #3

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Han jobbar mycket.

  4. #4

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    jag tycker alla verkar vara helt borta?
    Japp verkar som alla rökt en joint.

  6. #6

  7. #7
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    woow
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  8. #8

  9. #9

  10. #10
    Som tidigare nämnt i tråden jobbar Michél väldigt mycket, prioriterar sitt riktiga liv (något som är fullt förståeligt) och får därmed mindre tid över till att göra det han gör på forumet.
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

  11. #11

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av abk Visa inlägg
    Som tidigare nämnt i tråden jobbar Michél väldigt mycket, prioriterar sitt riktiga liv (något som är fullt förståeligt) och får därmed mindre tid över till att göra det han gör på forumet.
    Förstår de att han prioriterar sitt "riktiga liv". Dock skulle ni inte kunna ordna någon till mod så de blir trevligare på forumet.

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Förstår de att han prioriterar sitt "riktiga liv". Dock skulle ni inte kunna ordna någon till mod så de blir trevligare på forumet.
    Det som behövs är snarare att folk ändrar sin attityd gentemot varandra så att massa onödigt tjafs inte uppstår, inte ett GeStapo på forumet.
    Som direkt svar på din fråga så kan jag i alla fall säga att jag tror att diskussion om nya moderatorer alltid är i luften, så att man kan tillsätta folk om ett behov uppstår.

    Edit: God jul!
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

  13. #13
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av abk Visa inlägg
    Det som behövs är snarare att folk ändrar sin attityd gentemot varandra så att massa onödigt tjafs inte uppstår, inte ett GeStapo på forumet.
    Som direkt svar på din fråga så kan jag i alla fall säga att jag tror att diskussion om nya moderatorer alltid är i luften, så att man kan tillsätta folk om ett behov uppstår.

    Edit: God jul!
    Bra sagt
    För övrigt är lilla jag alltid villig att bli mod.

    God jul önskar Webbe.

  14. #14

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Bra sagt
    För övrigt är lilla jag alltid villig att bli mod.

    God jul önskar Webbe.
    Jag har också velat bli mod.
    Men känns som jag är långt ifrån för att få den saken uppfylld

    God jul alla moppemetare...

  15. #15
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Jag har också velat bli mod.
    Men känns som jag är långt ifrån för att få den saken uppfylld

    God jul alla moppemetare...
    Vem vill inte bli det lixom, sen kunna leka med allas accounts precis som vi har märkt att en vis mod redan har gjort?
    Dock känner jag mig som en maktlös kille när jag ser alla nya medlemmar som felpostar så brutalt och bumpar var 5:e minut. Alla har väll varit nya men det är bara dumt att jag vill råbanna dem till mars. Dock står jag utan makt.

    God jul åter igen..

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Dock känner jag mig som en maktlös kille när jag ser alla nya medlemmar som felpostar så brutalt och bumpar var 5:e minut. Alla har väll varit nya men det är bara dumt att jag vill råbanna dem till mars. Dock står jag utan makt.
    När du ser saker som är fel så ser vi mer än gärna att du använder knappen "Rapportera inlägget" så tar vi moderatorer en titt på det.


    Tillbaka till topic är ni snälla.
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

  17. #17
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av abk Visa inlägg
    När du ser saker som är fel så ser vi mer än gärna att du använder knappen "Rapportera inlägget" så tar vi moderatorer en titt på det.


    Tillbaka till topic är ni snälla.
    Förlåt i store söte mod. Lovar att bättra mig i framtiden.

  18. #18
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Om någon ska bli mod så känns ju som Lennart skulle passa speciellt bra i köp och sälj Inte någon posthunter..

  19. #19
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Om någon ska bli mod så känns ju som Lennart skulle passa speciellt bra i köp och sälj Inte någon posthunter..
    Jag med isf?

  20. #20

  21. #21

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Om någon ska bli mod så känns ju som Lennart skulle passa speciellt bra i köp och sälj Inte någon posthunter..
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag med isf?
    Du ser väl att det står Inte någon posthunter!
    Sen jag kom hit har du nog postat dom mest meningslösa svar eller dylikt jag har varit med om. Endast för att få många posts..

    Inlägget är riktat till Webbe!

  22. #22
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Du ser väl att det står Inte någon posthunter!
    Sen jag kom hit har du nog postat dom mest meningslösa svar eller dylikt jag har varit med om. Endast för att få många posts..

    Inlägget är riktat till Webbe!
    Varför skriver alla posthunter? Jag skiter allvarligt i hur många posts jag har gjort, kan någon snälla nollställa min mätare eller någonting så jag slipper allt detta jävla tjat om det?
    Jag kan skriver meningslösa inlägg ja. Kan du vara så gullig att länka ett av de inläggen som du anser vara så onödigt.

    Sen om det får dig och känna dig bättre så var jag inte riktigt seriös med det inlägget om du inte förstod det.

    //Webbe

  23. #23

  24. #24
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    <3 haha personangrepp? Är de the_svensson som har kommit upp ur crackgrottan eller?
    Har du mycket empati eller, vem fan bryr sig? Rätt åt han.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  25. #25

  26. #26

  27. #27

  28. #28
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    mjoo kanske det. men tycker inte dom väljer modds bra. dom ska välja någon som är väldigt aktiv iallafall varje dag och inte någon som är inne 2 dar i veckan.

    alla kan nog hålla med om att moddsen är väldigt inaktiva här på forumet.
    Jag tkr det är överhuvutaget dåligt med aktivitet här på forumet, men de kanske bara e ja som tkr det
    utbildad idiot

  29. #29

  30. #30
    Jag är inne minst 4gånger per dag och tittar till, Man behöver ju inte skriva nåt för att vara aktiv.
    Abk är minst lika aktiv.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in