Sidan 1 av 3 123 Sista
  1. #1
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702

    chatt/talk rum

    Det skulle varit kul om moppenet typ kunde fixa en Vent, ts3 eller något liknande, och ifall inte många här har mic så kanske ett chatt rum? har sätt forum som har typ en chatt på framsidan?

    vad tycker ni?
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  2. #2
    låter bra man slipper skaffa massa trådar bara fråga i chatten tsr har ju en sån vilket har hjälp mej lite förut innan jag kom hit
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    låter bra man slipper skaffa massa trådar bara fråga i chatten tsr har ju en sån vilket har hjälp mej lite förut innan jag kom hit
    Dock är de bra med trådar, ifall de kommer hit nya medlemmar med samma problem, förhoppningsvis använder dom sig av sökfunktionen.

    Men en liten chatt skulle vara trevligt för lite allmänt snack.
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av JuppeN Visa inlägg
    Dock är de bra med trådar, ifall de kommer hit nya medlemmar med samma problem, förhoppningsvis använder dom sig av sökfunktionen.

    Men en liten chatt skulle vara trevligt för lite allmänt snack.
    jo det är ju sant men liksom men ibland blir det ju lite onödiga trådar liksom sen juppen vist ska tnt black copy ha W9 nål orginal som dellorto black copy 19mm ?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  5. #5
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Inte på framsidan kommer se fet B ut. Men en grupp/kanal kanske vore nåt på vent eller liknande.

  6. #6
    tycker det lät som en bra idé
    fan det är så jävla dött på mnf .. kan inte alla bara joina mnf och så blir det som gamla goda tiden
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  7. #7
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    håller med, vart fan håller alla hus? Nästan mer liv på TSR ju -.-
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  8. #8

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Vi hade en chatt på förra forumet. Det var rätt aktivt när det var nytt, men efter ett tag var det helt dött... Så ingen idé att fixa något som inte kommer användas senare.
    Ge oss en chans att testa?

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Ge oss en chans att testa?
    instämmer!

  11. #11

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Eller så bumpar ni upp skype tråden och addar varandra så ni kan ha telesex på kvällarna.

    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...skype+tr%E5den
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  12. #12

  13. #13
    Ingen mod som kan se till att vi kan få ha det på test ett litet tag. Ibland vill man inte ha 200 kontakter på msn, som man inte ens känner. Då kan det vara skönt att chatta med ngn här som man inte ens är vän med?

  14. #14
    http://xat.com/ där kan nån göra en grupp

  15. #15
    Citat Ursprungligen postat av JuppeN Visa inlägg
    Dock är de bra med trådar, ifall de kommer hit nya medlemmar med samma problem, förhoppningsvis använder dom sig av sökfunktionen.

    Men en liten chatt skulle vara trevligt för lite allmänt snack.
    Jo, men t.ex småfrågor vore ju bra att ta i chaten.
    T.ex så var jag tvungen att göra en tråd var jag frågade var jag kunde köpa en kåpa jag inte hittade...
    Girl: can you tell me something? Boy: sure.. what? Girl: what's your favourite? thing, all categories? Boy: hmm.. it starts with "s" and ends? with "ex". Girl: Sex is the only thing you think about... Boy: n0000b! it's SKRILLEX!


  16. #16
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av fleo Visa inlägg
    Jo, men t.ex småfrågor vore ju bra att ta i chaten.
    T.ex så var jag tvungen att göra en tråd var jag frågade var jag kunde köpa en kåpa jag inte hittade...
    Exakt , så jävla irriterande när det kommer upp frågor som , ska jag ha 5 elr 6 mm gänga på mitt munstycke osv osv .
    En chatt vore nått, även om det inte är lika aktivt senare så äre kanske någon som livar upp det efter ettag igen.
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  17. #17
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Jag tycker fortforande att vi borde skaffa detta, även fast det va ett halft år sedan jag gjorde tråden
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  18. #18
    skype finns.

  19. #19
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    skype finns.
    Jobbigt att adda alla mnf'are? istället för att klicka sig in på en chatt.
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  20. #20
    Det finns redan en "chattråd" i Övrigt.

    Här.

  21. #21
    vi vill ha en instant-chat på startsidan så man slipper bumpa mkt å shit, snabb hjälp, jag söker just nu en 17,5 dellorto fögge till polarns am6a, hittar ja inte en som han kan köpa snart så eldar han upp den på grusplan XD!

  22. #22

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Ge oss en chans att testa?

    instämmer också!

  23. #23
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Ge oss en chans att testa?
    Men hur svårt kan det vara att förstå? Det kommer på sin höjd att användas av alla P12:or härinne de första två dagarna, sedan kommer det så sakteliga att glömmas bort och sluta att användas helt. Tycker du då att moderatorerna ska lägga massvis av tid helt i onödan?

    Det fanns redan en skitsnackstråd/nattråd - Använd den.

  24. #24

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    http://xat.com/Moppenet

    Fyfan vad krångligt o regga sig o skit , om du orkar så förtjänar du en grammy

    lösenordet är moppefucko123
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  25. #25
    Svempas avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    1 315
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    http://xat.com/Moppenet

    Fyfan vad krångligt o regga sig o skit , om du orkar så förtjänar du en grammy

    lösenordet är moppefucko123
    Fatta typ inget när jag gick in där

  26. #26
    tkr man borde göra nästan som facebook chatten! asså så himla onödigt att adda massa folk hela tiden t.ex. om man vill köpa nått litet så måste man adda han/hon och så!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  27. #27

  28. #28
    Onödigt. De man vill ha kontakt med har man kontakt med.

  29. #29

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Rätt.. de vänner man har i sin "kontakt lista" ska kunna skriva direkt till en, som på FB chatten som du säger, vore bra

    +1

  30. #30
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    +1
    Fasst ingen söker på dig endå.
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in