Sidan 7 av 12 Första ... 56789 ... Sista
  1. #181
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Aa, lite så tycker jag.

    Men de är löst.
    Vad blev det för lösning?
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  2. #182
    Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    Tagit bort min kommentar nu. Tack för att du tog på dig ansvaret som säljare.
    Haha, jag har hört att Emil123 tar typ 3k för sina avstämda rör OMG säger jag bara!!! Tänk asså materialet kostar inte många hundralappar och när började tid kosta pengar??!! Fan vad illa att han går med vinst !!! Nä han får fan börja ta lite ansvar! Trots att han behöver pengar eftersom han bara annars har sitt studiebidrag så va fan han kan ju inte käna på det !!
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  3. #183

  4. #184
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Han skickar tillbaka det till mig, och han får pengarna tillbaka, och han ska stå för frakten.
    Blir nog bäst så eftersom han inte vill ha det.
    Han fattar nog inte vilken jävla effekt han går misste om!
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  5. #185
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Förstår inte riktigt , du är väll en as bra säljare om du säljer ett rör du köpt för 300 för 1100?

    Det är ju ditt rör du får väll sätta ditt egna pris ,fast du köpte det för 300 för det spelar ingen roll ju?
    Exakt, skitsamma vad han köpt det för, frågan är ju vad man själv vill ge för det
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  6. #186

  7. #187
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Det är inte bara och ställa sig och svetsa ihop ett rör kan jag ju säga, så 3k borde han ha enligt mig
    Sen har tid alltid kostat pengar, och såklart måste han tjäna på att göra saker åt folk.
    Men för fan Zäta! Trodde att en sådan som du skulle fatta att jag inte var seriös Jag pikade ju bara rkan som klagade på att Siimooon känade pengar på ett rör som han sålde

    Klart som fan jag vet att ett avstämt rör av den kvaliteten emil gör är värd 3k. Jag är inte tappad när det gäller verkstads arbete
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  8. #188

  9. #189
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    haha jaha Läste inte över ditt inlägg, börja väl o fundera lite
    Haha
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  10. #190
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Gerling sålde en gaffel till mig, gick skit bra tills jag insåg att den inte hade den muttern som ska sitta vid styrkronan, Han sa att han skulle leta efter den. Och nu svarar han inte ens på msn. Blir så jävla förbannad på sånt.
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  11. #191
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    Gerling sålde en gaffel till mig, gick skit bra tills jag insåg att den inte hade den muttern som ska sitta vid styrkronan, Han sa att han skulle leta efter den. Och nu svarar han inte ens på msn. Blir så jävla förbannad på sånt.
    Vad är det för gaffel?
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  12. #192
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    paoili, kostar 115kr att köpa en ny,
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  13. #193
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    paoili, kostar 115kr att köpa en ny,
    Jag kan kolla om jag har nån liggandes som du får för en tjuga är det båda eller bara den ena som saknas?
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  14. #194
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    vi pratar nog om 2 olika saker. Jag letar efter den muttern som är mellan ramen och styret. på gaffel kronan.

    kolla på denna bilden.



    Men om du har en sån köper jag den gärna för en billig peng
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  15. #195
    Berggren är en bra köpare dock seg nu när han ska köpa slicksdäcket Skärpning pojk

  16. #196
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    vi pratar nog om 2 olika saker. Jag letar efter den muttern som är mellan ramen och styret. på gaffel kronan.

    kolla på denna bilden.



    Men om du har en sån köper jag den gärna för en billig peng
    Hör med midrace"mnf, har för mig det han köpte av mig att där låg en sådan

  17. #197
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    vi pratar nog om 2 olika saker. Jag letar efter den muttern som är mellan ramen och styret. på gaffel kronan.

    kolla på denna bilden.



    Men om du har en sån köper jag den gärna för en billig peng
    Nej vi pratar inte olika saker Är så att det är en mutter under övre kronan som trycker ner mot lagret, sen är det då den övre som du har ringat in
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  18. #198
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Jag vill endast ha den jag ringat in
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  19. #199
    andiih här på moppenet är som en trevlig prick köpte en förgasare å luftfilter + kondensator av han och fick med lite spolar , gilla sånt, man kan ju aldrig få nog med skrot, ellerhur? ;D

    hursomhelst, bra säljare!
    är det något som rasat?
    aa men de är nog mitt ..

  20. #200

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av tuffster Visa inlägg
    andiih här på moppenet är som en trevlig prick köpte en förgasare å luftfilter + kondensator av han och fick med lite spolar , gilla sånt, man kan ju aldrig få nog med skrot, ellerhur? ;D

    hursomhelst, bra säljare!
    Kul att du blev nöjd!

  21. #201

  22. #202
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Norberg är en förjävla bra säljare
    ..
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  23. #203

  24. #204
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    du är också en bra säljare om du så gärna vill veta det^^
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  25. #205
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    "viccekung" tror ja han stavar det , annar blir de fy på mig .
    Men han är en super köpare hur som helst
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  26. #206
    Jonthä kan jag rekomendera som säljare, även fast min ljuddämp gick sönder! hehe

    Och portning defenitivt, han småportade min och ändå är det såpass stor skillnad, billigt va det också! Slå till vetja!

  27. #207

  28. #208
    Låter som jag gör en bra affär då nu när jag köpt en portad MHR replica av Jonthä! Vill rekomendera honom även jag då han har varit väldigt lätt o trevlig att göra med!

  29. #209
    Citat Ursprungligen postat av Jappsen Visa inlägg
    Låter som jag gör en bra affär då nu när jag köpt en portad MHR replica av Jonthä! Vill rekomendera honom även jag då han har varit väldigt lätt o trevlig att göra med!
    Det gör du! Den lär vara fint portad också...

  30. #210
    Lennart grym säljare håller exakt vad han säger =) <3

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in