1. #1

    Racingavdelningen omstruktureras och töms

    Racingavdelningen omstruktureras och töms för tillfället. Ett nytt ansökningssystem införs samt hårdare krav för att bli placerad där. Det medför att de flesta tidigare projekt som funnits i racingavdelningen flyttas ut till sina ordinarie kategorier.

    Vore tacksam om ni slutar skicka PM till mig med frågor om varför era trådar flyttats.

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av Crisse Visa inlägg
    Racingavdelningen omstruktureras och töms för tillfället. Ett nytt ansökningssystem införs samt hårdare krav för att bli placerad där. Det medför att de flesta tidigare projekt som funnits i racingavdelningen flyttas ut till sina ordinarie kategorier.

    Vore tacksam om ni slutar skicka PM till mig med frågor om varför era trådar flyttats.
    Det hade inte vart bättre att endast ta bort de projekt som inte passade?

  3. #3
    Det är la bara att söka om du vill vara där igen eller? inte så svårt?

  4. #4
    Om du läser så står det ändå att kraven ska ökas + ett nytt ansökningssystem kommer. Så hoppas bara racing trådar kommer dit nu
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av SockerPojken Visa inlägg
    Det är la bara att söka om du vill vara där igen eller? inte så svårt?
    Du tycker väll inte själv att det var ett svar på frågan?

  6. #6

  7. #7
    _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    504
    Haha drygt forum asså, Det var ju ni själva som flyttade min tråd till Racing iallafall.... Spelar inte så stor roll endå är aldrig inne här.


    Kom igen nu vart är allt seriöst folk nuförtiden?. Finns knappt några seriösa projekt längre..

  8. #8
    Casals avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Västra götaland
    Inlägg
    683
    Citat Ursprungligen postat av _p3mp_ Visa inlägg
    Haha drygt forum asså, Det var ju ni själva som flyttade min tråd till Racing iallafall.... Spelar inte så stor roll endå är aldrig inne här.


    Kom igen nu vart är allt seriöst folk nuförtiden?. Finns knappt några seriösa projekt längre..
    Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

  9. #9
    _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    504
    Citat Ursprungligen postat av HHR Visa inlägg
    Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

    True, men generation seriös kanske börjar gå mot sitt slut verkar det som?.

  10. #10

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av _p3mp_ Visa inlägg
    Kom igen nu vart är allt seriöst folk nuförtiden?. Finns knappt några seriösa projekt längre..
    Några seriösa finns trots allt kvar. Men kan verkligen inte se poängen med denna "ombyggnad"

  12. #12

  13. #13
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Tror inte intresset finns kvar längre. Det var så himla många som la av när garagego ´´tog över´´ och då har det inte hunnit komma en ny generation med unga hajjper killar, men hur många är vi på forumet egentligen? 2000? Tycker ju att iaf 100 st av dom borde kunna köra hyper, då får man ändå till riktigt många.
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  14. #14
    Bra Crisse
    Citat Ursprungligen postat av speedfightmanne Visa inlägg
    en sketen red revolution som är oseriöst portad av mig och patrik vi tyckte bara det var kul och förstöra massa äckliga/billiga moppedelar
    Precis som du förstörde din 2fast ?

  15. #15
    haha fail!!

  16. #16
    Galet va alla gnäller, låt dom bygga upp ett nytt system där det bara finns riktiga "racing hojar". Och Lennart, när du går ut och säger "fuckonas och idioternas välde" tror jag inte det känns speciellt roligt att börja komma igång om man får höra sånt, var inte du ett fucko i början med? Tänk på vad du säger.

  17. #17

  18. #18
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    nu börjar fuckonas och idioternas välde. själv märkt det men det handlar om intresset för träffar osv. jag har märkt att det inte tävlas lika hårt i sverige som förut. finns ingen som vill lägga ner så mkt tid och pengar på en moppe längre
    Dom felsta har nog tid men inte pengar, jag sitter ofta nere i garaget och skruvar men ibland är de brist på pengar som avgör det mesta.

  19. #19
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    nu börjar fuckonas och idioternas välde. själv märkt det men det handlar om intresset för träffar osv. jag har märkt att det inte tävlas lika hårt i sverige som förut. finns ingen som vill lägga ner så mkt tid och pengar på en moppe längre
    Tack för den förresten, motiverar nog intresset bland många ska du se!
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  20. #20
    sewas avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Ösmo
    Inlägg
    617
    Härligt!

    Kul att man platsade också!

  21. #21
    Casals avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Västra götaland
    Inlägg
    683
    Platsar inte era hojar får ni anstränga er så att dem gör det!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in