Sidan 25 av 36 Första ... 15232425262735 ... Sista
  1. #721

  2. #722
    Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    Fast, den kör inte android.

  3. #723
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Hur gör man för att föra över exempelvis ett helt album in i mobilen via Kies air utan att lägga in låt för låt?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  4. #724
    Teamviewer är inte helt fel, man kan styra sin dator med mobilen vart man än är Testade nyss lite snabbt, helt ok!

  5. #725
    Ska installera Android 4.3 nu, mycket nöje!
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  6. #726

  7. #727
    Och för er som vill skriva sms och sånt direkt på datorn så ska ni ladda ner airdroid i market.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  8. #728
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Har 4.3 släppts till din modell eller är den en root?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  9. #729

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    SGS2

  10. #730
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Någon som vet hur man ändrar från T9 till ABC när man skriver sms i S2? Som det är nu så sätter den ju dit massa nya ord bara för att man skrivit det förr.. Blir tokig.

  11. #731

  12. #732
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Har 4.3 släppts till din modell eller är den en root?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Har root, körde Miui men kunde inte hålla fingrarna borta så flashade in 4.3 förut. Utan tvekan bästa Android upplevelsen som går att få.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  13. #733
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    När du skriver sms så nere emellan space och "?123"-knappen finns det inställningar, symbolen är som ett kugghjul eller nåt, du fattar!
    In där och tryck på XT9.
    Tack! Lyckades till och med få det precis som jag ville, T9 kvar med förslagen när man inte skrivit något försvinner. Det var Ordprediktion jag kryssade av.

  14. #734
    Någon som vet hur man gör ny rad när man ska smsa?
    Gäller ZTE blade.

  15. #735
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Någon som vet hur man gör ny rad när man ska smsa?
    Gäller ZTE blade.
    Enter/retur?

  16. #736
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Enter/retur?
    Har ingen sån knapp, har en smileys knapp där istället.

  17. #737
    Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Har ingen sån knapp, har en smileys knapp där istället.
    Gör en smiley istället för ny rad då, både trevligare och snyggare.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  18. #738
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Gör en smiley istället för ny rad då, både trevligare och snyggare.
    Ska köra upp en smiley långt upp i dig så får vi se om det blir trevligare och snyggare.

  19. #739
    Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Ska köra upp en smiley långt upp i dig så får vi se om det blir trevligare och snyggare.

    ...it sounds familiar.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  20. #740
    Då har man fått hem Nexusen

  21. #741
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Då har man fått hem Nexusen
    Låter ganska så underbart, skönt att bli av med Desiren? Har tröttnat lite på min men den får hänga med ett tag till.
    Hur är Nexusen jämfört med Desiren, låt mig höra ett utlåtande.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  22. #742
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Låter ganska så underbart, skönt att bli av med Desiren? Har tröttnat lite på min men den får hänga med ett tag till.
    Hur är Nexusen jämfört med Desiren, låt mig höra ett utlåtande.
    Trust me, it is! Ja jag tröttnade också på min desire där på slutet, men kommer sakna den </3

    Nexusen är bättre på ALLT.
    Min första reaktion när jag öppnade lådan var "-OJ jävlar va stor telefon" Jag har stora händer så inga problem för mig dock.
    Allt flyter på så underbart mjukt och fint. 10ggr bättre touch-känsla än Desire'n, Kan säga att den är MINST lika bra som iPhone och C.O.

    Och för att inte tala om skärmen.. helt underbar, verkligen inget att klaga på när det gäller den, fina färger och jätte bra skärpa.

    Kamera: Har inte hunnit prova den i någorlunda ljus, så väljer att inte uttala mig om den!
    Kvalité på mobilen: Är van vid min desire som hade metallram, Och Nexus är helt i plast. Men Det gör mig inte ett skvatt, Stabilt byggd måste jag säga! En sak att klaga på däremot är batteriluckan som är knappt 1mm tunn typ.. Känns inte något vidare.

    Internet-upplevelse: Min Desire hade en tendens att lagga sönder på exempel aftonbladet. På denna telefon så finns inte lagg, inte ett dugg. Flyter på jätte fint och zoom är också mjukt och bra.

    Skriv gärna om du vill veta något mer

  23. #743
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Trust me, it is! Ja jag tröttnade också på min desire där på slutet, men kommer sakna den </3

    Nexusen är bättre på ALLT.
    Min första reaktion när jag öppnade lådan var "-OJ jävlar va stor telefon" Jag har stora händer så inga problem för mig dock.
    Allt flyter på så underbart mjukt och fint. 10ggr bättre touch-känsla än Desire'n, Kan säga att den är MINST lika bra som iPhone och C.O.

    Och för att inte tala om skärmen.. helt underbar, verkligen inget att klaga på när det gäller den, fina färger och jätte bra skärpa.

    Kamera: Har inte hunnit prova den i någorlunda ljus, så väljer att inte uttala mig om den!
    Kvalité på mobilen: Är van vid min desire som hade metallram, Och Nexus är helt i plast. Men Det gör mig inte ett skvatt, Stabilt byggd måste jag säga! En sak att klaga på däremot är batteriluckan som är knappt 1mm tunn typ.. Känns inte något vidare.

    Internet-upplevelse: Min Desire hade en tendens att lagga sönder på exempel aftonbladet. På denna telefon så finns inte lagg, inte ett dugg. Flyter på jätte fint och zoom är också mjukt och bra.

    Skriv gärna om du vill veta något mer
    Härligt, jag kollade på youtube och den verkade riktigt grym. Mycket snabb när det gällde webbläsaren, inget lagg överhuvudtaget. Upplever det non stop på min Desire om man bortser från sidor som är i mobilversionen. Testa kameran, är intresserad som tusan. Blev mycket sugen nu.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  24. #744
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Härligt, jag kollade på youtube och den verkade riktigt grym. Mycket snabb när det gällde webbläsaren, inget lagg överhuvudtaget. Upplever det non stop på min Desire om man bortser från sidor som är i mobilversionen. Testa kameran, är intresserad som tusan. Blev mycket sugen nu.

    Ahh najs! Ja precis.
    Ska göra det imorgon om det är väder!

  25. #745
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Ahh najs! Ja precis.
    Ska göra det imorgon om det är väder!
    Haha kollade tuben där med, den är inte bättre än 4s när man spelar in enligt mig, kanske mest på grund utav att den inte har någon video stabilisering som iphone har fått i 4s, men den kanske tar bättre stillbilder?
    Aja släng upp lite testbilder imorgon så kikar jag in här. Ciao.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  26. #746
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Haha kollade tuben där med, den är inte bättre än 4s när man spelar in enligt mig, kanske mest på grund utav att den inte har någon video stabilisering som iphone har fått i 4s, men den kanske tar bättre stillbilder?
    Aja släng upp lite testbilder imorgon så kikar jag in här. Ciao.
    Aha okej, ja det vet jag inget om. Men mycket möjligt!
    Jadå det gör jag

  27. #747
    Var tyvärr inte väder för bilder idag! snö snö snö...

  28. #748
    idag med?
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  29. #749
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    idag med?
    mhm.. -.- slutar aldrig :S

  30. #750
    Som du ser så är det inte ens nära ljust ute så ha överseende med det Ska ta nya om det blir sol någon dag.




    Högra röda bor jag i För övrigt...^^
    Senast redigerat av M.Larsson den 2012-01-08 klockan 18:08.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in