Sidan 5 av 20 Första ... 3456715 ... Sista
  1. #121
    Att Sensation redan är slut och kanske inte återkommer till Köpenhamn

  2. #122
    Citat Ursprungligen postat av hutti Visa inlägg
    BORTTAGET INLÄGG //MOD
    rasist!!!!!!!!!!!
    Senast redigerat av abk den 2010-11-15 klockan 23:32.

  3. #123
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Jag stör mig på när man åker buss och en bajare kliver på och bajsar i bussen.

  4. #124
    Stör mig på idioterna som buade ut Gerndt ikväll.

  5. #125
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    rasist!!!!!!!!!!!
    nej? annars gillar jag invandrare som försöker passa in i det svenska samhället
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  6. #126
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    nej? annars gillar jag invandrare som försöker passa in i det svenska samhället
    haha jag var ironisk, delar din åsikt gällande kulturberikarna

  7. #127

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Folk som utnyttjar bidrag till max som tycker att det är onödigt att jobba när man kan sitta hemma och få betalt så man klarar sig.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  8. #128
    Kalpak
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  9. #129
    Vette fan vart jag skulle skriva det här så det blev här. Måste skriva av mig lite. Är så sjukt arg. Äckliga småungar asså.

    I fredags när en kompis flickvän var på väg till hans träning (Hon var ensam och gick på en gångväg) så kommer det fram 3 killar i 15-16 årsåldern och sprejar henne i ögonen med nånting, drar ner henne på marken, sparkar lite på henne och kallar henne ****, jävla ***** osv. Sen drog dem därifrån. Dom hade ingen anledning att göra det. Hon kände dom inte och dom känner inte henne. Det var väl antagligen "en kul grej" för dom att göra en tråkig Fredagskväll.

    Vi letar i skolkatalogerna just nu. Vi vet att dom är 95: or och går i nån skola runt det området i Stockholm.

  10. #130
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Stör mig på idioterna som buade ut Gerndt ikväll.
    Såg inte det men hörde av kompisar, jävligt dåligt stil så "+1!".

  11. #131

  12. #132
    Lärarna som spärrar Facebook!
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

  13. #133
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    rasist!!!!!!!!!!!
    Haha omg borttaget.. Det var tydligen rasistiskt enligt vissa.

    Redigerad av abk....

  14. #134
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Alla hästar eller rättare sagt ägare.

    Är så in i helv***s trött på att trampa på hästskit var man än går i det förbannade landskapet kallat skåne. Tycker det borde finnas regler att hästfanskapen borde ha egna leder och inte gå rakt igenom byn på cykelvägen och skita var de än går. Borde användas hästskitpåsar (sopsäckar ) eller att hästarna hittar någon annan stans att gå än den enda vägen hem från skolan.

  15. #135

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Alla hästar eller rättare sagt ägare.

    Är så in i helv***s trött på att trampa på hästskit var man än går i det förbannade landskapet kallat skåne. Tycker det borde finnas regler att hästfanskapen borde ha egna leder och inte gå rakt igenom byn på cykelvägen och skita var de än går. Borde användas hästskitpåsar (sopsäckar ) eller att hästarna hittar någon annan stans att gå än den enda vägen hem från skolan.
    Flytta till Sverige så blir det bättre





    skåning
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  16. #136
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Alla hästar eller rättare sagt ägare.

    Är så in i helv***s trött på att trampa på hästskit var man än går i det förbannade landskapet kallat skåne. Tycker det borde finnas regler att hästfanskapen borde ha egna leder och inte gå rakt igenom byn på cykelvägen och skita var de än går. Borde användas hästskitpåsar (sopsäckar ) eller att hästarna hittar någon annan stans att gå än den enda vägen hem från skolan.
    inte nog med det. när man var i moppeåldern och dom kom ridandes längst vägen kastade dom saker på en. hur sakta man än körde. fått bland annat ridpiskor flygande mot mig.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  17. #137

  18. #138
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Daniel | Dc3R Visa inlägg
    Kasta allt från variatorvikter till avgasrör tillbaka
    Kung!

  19. #139
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Alla hästar eller rättare sagt ägare.

    Är så in i helv***s trött på att trampa på hästskit var man än går i det förbannade landskapet kallat skåne. Tycker det borde finnas regler att hästfanskapen borde ha egna leder och inte gå rakt igenom byn på cykelvägen och skita var de än går. Borde användas hästskitpåsar (sopsäckar ) eller att hästarna hittar någon annan stans att gå än den enda vägen hem från skolan.
    Har själv funderat på att låna någons hund och dra till ridstället i närheten och låta hunden skita ner stället.

    Är det ens lagligt att låta hästar skita var dom vill?

  20. #140
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Har själv funderat på att låna någons hund och dra till ridstället i närheten och låta hunden skita ner stället.

    Är det ens lagligt att låta hästar skita var dom vill?
    när hif har match består gatorna av 70% av hästskit

    polis hästar då
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  21. #141
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    när hif har match består gatorna av 70% av hästskit

    polis hästar då
    Ja, och tycker du det finns någon annan lösning på det problemet?
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  22. #142
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Har själv funderat på att låna någons hund och dra till ridstället i närheten och låta hunden skita ner stället.

    Är det ens lagligt att låta hästar skita var dom vill?
    Samma sak med häst som med hund, skiten skall plockas upp efter bajsning!

    Stör mig sjukt mycket på kylan som är här i Kungsbacka just nu. sjuukt kallt och måste ut och löpträna

  23. #143
    Citat Ursprungligen postat av NorZkeN Visa inlägg
    Samma sak med häst som med hund, skiten skall plockas upp efter bajsning!

    Stör mig sjukt mycket på kylan som är här i Kungsbacka just nu. sjuukt kallt och måste ut och löpträna
    Skaffa löparband

  24. #144
    Ont: gillar inte dryga personer, fastän jag brukar vara en själv

  25. #145
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Skaffa löparband
    stör mig på löparband.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  26. #146
    Jag stör mig på dessa människor här inne på forumet som bara för att det har välbärgade föräldrar sitter och säger ''kom ihåg att alla inte har blått blod <3'' när det kommer till pengar. Jag har som du vill kalla det, blått blod men tar mig inte friheten att uttrycka mig det på ett forum, ska jag se mig som en bättre människa bara för att alla andra vet att jag kan köpa det jag vill ha? Jag bryr mig inte i om du har en miljon i utgifter och 50 miljoner i inkomster, sen när ska det vara intressant, precis som att jag inte sagt vad mina föräldrars inkomster är. Kanske borde jag dra en följfråga där jag frågar om vad dina föräldrar tjänar, så att du får chansen att slänga ur dig det också utan att verka suspekt.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  27. #147
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    stör mig på löparband.
    +1

  28. #148

  29. #149
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Jag stör mig på dessa människor här inne på forumet som bara för att det har välbärgade föräldrar sitter och säger ''kom ihåg att alla inte har blått blod <3'' när det kommer till pengar. Jag har som du vill kalla det, blått blod men tar mig inte friheten att uttrycka mig det på ett forum, ska jag se mig som en bättre människa bara för att alla andra vet att jag kan köpa det jag vill ha? Jag bryr mig inte i om du har en miljon i utgifter och 50 miljoner i inkomster, sen när ska det vara intressant, precis som att jag inte sagt vad mina föräldrars inkomster är. Kanske borde jag dra en följfråga där jag frågar om vad dina föräldrar tjänar, så att du får chansen att slänga ur dig det också utan att verka suspekt.
    Bra skrivet! +1
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  30. #150

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    Hur gammal är du?
    jag har varit arbetslös i 5 månader och jag njuter inget vidare av det, enda bidraget jag får är från arbetsförmedlingen, 2.9. det ska gå till hyra mat bensin osv.
    visst ja kan alltid låna av mamma o pappa, eller söka socialbidrag, men hur bra tror du egentligen man mår av att tänka på det?
    när vissa här på forumet spenderar 4-5 lax i månaden på kläder o annat skit så lever jag på 3k i månaden.
    jag trodde aldrig jag skulle vara arbetslös såhär länge, jag trodde jag skulle ha fast jobb me go lön direkt efter skolan.
    vet du vad jag stör mig på? jag stör mig på dig!
    Inte så jag menade. Menar mer folk som inte ens orkar gå till arbetsförmedlingen och hellre sitter hemma och spelar wow eller ser på tv.

    EDIT: Falska personer.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in