Sidan 3 av 20 Första 1234513 ... Sista
  1. #61
    Finsk ekel reklam på spotify
    North Korea is the Best Korea!

  2. #62
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg

    -"Blattar" som tycker det är coolt att vara "******", dom bryter även fast dom är födda i Sverige, pratar skit om Sverige och svenskar, HATAR när man säger minsta lilla om "deras" land. Sånna kan lika gärna dra till sina jävla länder om det nu är så satans bra där.

    - Alla fjantiiga Facebooktrender, typ "Skriv ett hjärta så skriver jag hur snygg du är från 1-10. Osv..
    Idd

  3. #63
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Fisk Visa inlägg
    Finsk ekel reklam på spotify
    "ekel"=äckel?

    Folk som inte kan stava

  4. #64
    Citat Ursprungligen postat av Mikey Visa inlägg
    Djurgårdare som är stolta över att vara djurgårdare.
    Det är väl samma med alla fotbollslag? Du är väl stolt över att vara det du nu är?

  5. #65
    hmm kyla, tattare, drygt folk, skit i förgasare, lack släpp och att mjölken alltid e slut till frukosten
    forshaga shoppern med pneumatik och liggande minarelli
    www.moppenet.nu/showthread.php/4469
    till salu!

  6. #66
    Folk på msn som har aktiverat "inte vid datorn" eller "upptagen" trots att dem pratar med en =/

  7. #67
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Folk på msn som har aktiverat "inte vid datorn" eller "upptagen" trots att dem pratar med en =/
    har man statusen på upptagen så slipper man ljuden å sånt när folk loggar in osv
    forshaga shoppern med pneumatik och liggande minarelli
    www.moppenet.nu/showthread.php/4469
    till salu!

  8. #68
    Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    G-town aka genarp city
    Inlägg
    658
    att det blir kallt på vintern

  9. #69
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    --"Blattar" som tycker det är coolt att vara "******", dom bryter även fast dom är födda i Sverige, pratar skit om Sverige och svenskar, HATAR när man säger minsta lilla om "deras" land. Sånna kan lika gärna dra till sina jävla länder om det nu är så satans bra där.
    håller med!

    sen att man inte har en farsa som bryr sig om en, lämnade en present när jag fyllde 12, och nu. 4½år senare har jag inte sett skymten av honom..
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  10. #70

  11. #71
    N.Lovets avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    181
    Citat Ursprungligen postat av Mikey Visa inlägg
    Djurgårdare som är stolta över att vara djurgårdare.
    Sånna som dig stör jag mig på, låt mig vara Djurgårdare och låt mig vara stolt över det!

    Skulle inte förvåna mig om du är gnagare..

  12. #72
    Citat Ursprungligen postat av N.Lovet Visa inlägg
    Sånna som dig stör jag mig på, låt mig vara Djurgårdare och låt mig vara stolt över det!

    Skulle inte förvåna mig om du är gnagare..
    Åh vad jag håller med dig där, till 100%

  13. #73

  14. #74

  15. #75
    Citat Ursprungligen postat av N.Lovet Visa inlägg
    Sånna som dig stör jag mig på, låt mig vara Djurgårdare och låt mig vara stolt över det!

    Skulle inte förvåna mig om du är gnagare..
    Ni har ingenting, förutom hyfsad fotboll. Eran läktarkultur är rakt åt helvete. Fabriken liksom. Dom borde egentligen vara nedlagda men nej, dom envisas med att fortsätta fast deras banderoll har blivit tagen ett antal gånger. Dom har gått över gränsen med inbrott på Tifo grejer osv. Riktig pajas gruppering. Och ni är alla medgångssupportrar. Kolla på bilderna från AIK - DIF där ni förlorade, det va mer än 5 minuter kvar av matchen och i princip alla hade gått. Bajen står alltid kvar OAVSETT och tackar sina spelare och sjunger hela matchen ut, och även efter.



    Kvar är endast banderoller och skyltar med texten "Vi lever för det här" och "Alltid Oavsett". Pinsamma Djurgårn!

  16. #76

  17. #77
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Folk som inte låter en stiga av bussen/tåget när dem ska kliva in. Dem ställer sig mitt framför dörren, så när jag kliver av går jag bara rakt ut utan att bry mig vem som är i vägen. Låt oss kliva av först innan ni går på!!


    Påfartssniglar.... Irriterande!!! Dem åker i 50-60km/h på påfarten och svänger ut på motorvägen i samma hastighet! Så jag får själv pressa ur min stackars volvo för att komma upp i 100 rätt snabbt så man inte blir påkörd bakifrån.
    Kan man inte ens hålla sig över en hastighetsbegränsning ska man inte ut på vägen överhuvudtaget!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  18. #78
    DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    hemligt...
    Inlägg
    1 248
    Sega personer!-.-
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Den Robin kan höra hur mycket hästar en moped har, han är ett underverk....

  19. #79
    N.Lovets avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    181
    Citat Ursprungligen postat av Mikey Visa inlägg
    Ni har ingenting, förutom hyfsad fotboll. Eran läktarkultur är rakt åt helvete. Fabriken liksom. Dom borde egentligen vara nedlagda men nej, dom envisas med att fortsätta fast deras banderoll har blivit tagen ett antal gånger. Dom har gått över gränsen med inbrott på Tifo grejer osv. Riktig pajas gruppering. Och ni är alla medgångssupportrar. Kolla på bilderna från AIK - DIF där ni förlorade, det va mer än 5 minuter kvar av matchen och i princip alla hade gått. Bajen står alltid kvar OAVSETT och tackar sina spelare och sjunger hela matchen ut, och även efter. Kvar är endast banderoller och skyltar med texten "Vi lever för det här" och "Alltid Oavsett". Pinsamma Djurgårn!
    Du vi har mer än hyfsad fotboll, kom 2a i elitserien förra året! Och fan vad du myttar, var själv på hockeyderbyt och jag vet själv att många gick innan matchen var slut men jag stod kvar tills slutsignalen och det var betydligt fler på läktaren än vad det är på den bilden!! Och fabriken har engagerat så jävla feta tifon genom åren så på den punkten kan du vara tyst.. http://www.youtube.com/watch?v=S0CWM...eature=channel http://www.youtube.com/watch?v=vVfq-...eature=channel Två tifon från hockeyn!

  20. #80
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    Folk som leker och försöker mäta snoppar på internet.. *HOST*
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  21. #81
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Kan man inte ens hålla sig över en hastighetsbegränsning ska man inte ut på vägen överhuvudtaget!
    Jaså? Det var något nytt. Låter som du inte ska vara på vägen överhuvudtaget..

    Citat Ursprungligen postat av Lagget Visa inlägg
    Folk som leker och försöker mäta snoppar på internet.. *HOST*
    +1

  22. #82
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av N.Lovet Visa inlägg
    Du vi har mer än hyfsad fotboll, kom 2a i elitserien förra året! Och fan vad du myttar, var själv på hockeyderbyt och jag vet själv att många gick innan matchen var slut men jag stod kvar tills slutsignalen och det var betydligt fler på läktaren än vad det är på den bilden!! Och fabriken har engagerat så jävla feta tifon genom åren så på den punkten kan du vara tyst.. http://www.youtube.com/watch?v=S0CWM...eature=channel http://www.youtube.com/watch?v=vVfq-...eature=channel Två tifon från hockeyn!
    Får rysningar
    Förevigt trogen
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  23. #83

  24. #84
    mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Danderyd/Täby
    Inlägg
    209
    Citat Ursprungligen postat av Mikey Visa inlägg
    Ni har ingenting, förutom hyfsad fotboll. Eran läktarkultur är rakt åt helvete. Fabriken liksom. Dom borde egentligen vara nedlagda men nej, dom envisas med att fortsätta fast deras banderoll har blivit tagen ett antal gånger. Dom har gått över gränsen med inbrott på Tifo grejer osv. Riktig pajas gruppering. Och ni är alla medgångssupportrar. Kolla på bilderna från AIK - DIF där ni förlorade, det va mer än 5 minuter kvar av matchen och i princip alla hade gått. Bajen står alltid kvar OAVSETT och tackar sina spelare och sjunger hela matchen ut, och även efter.




    Kvar är endast banderoller och skyltar med texten "Vi lever för det här" och "Alltid Oavsett". Pinsamma Djurgårn!
    Haha, sköna åsikter. Speciellt då du vinklar allt. Sen att Hammarby är kassa inom sporterna (för det är väl det man fokuserar på?) kanske bör tilläggas.
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

    http://thenextproject.tumblr.com/

  25. #85
    Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg
    Haha, sköna åsikter. Speciellt då du vinklar allt. Sen att Hammarby är kassa inom sporterna (för det är väl det man fokuserar på?) kanske bör tilläggas.
    Nej, han är hooligan, då spelar inte sporterna i sig någon roll

  26. #86

  27. #87
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Folk som inte låter en stiga av bussen/tåget när dem ska kliva in. Dem ställer sig mitt framför dörren, så när jag kliver av går jag bara rakt ut utan att bry mig vem som är i vägen. Låt oss kliva av först innan ni går på!!
    Märkte det idag med, riktigt jobbigt..

  28. #88
    Citat Ursprungligen postat av N.Lovet Visa inlägg
    Du vi har mer än hyfsad fotboll, kom 2a i elitserien förra året! Och fan vad du myttar, var själv på hockeyderbyt och jag vet själv att många gick innan matchen var slut men jag stod kvar tills slutsignalen och det var betydligt fler på läktaren än vad det är på den bilden!! Och fabriken har engagerat så jävla feta tifon genom åren så på den punkten kan du vara tyst.. http://www.youtube.com/watch?v=S0CWM...eature=channel http://www.youtube.com/watch?v=vVfq-...eature=channel Två tifon från hockeyn!
    Jag myttar inte. Bilden förklarar allt. Men vad jag menar är att era supportrar, era sånger, er klack är nybörjare och suger rent utsagt. Och ni är utnämnda till Sveriges medgångssupportrar #1. Det kan ni inte förneka. Visst, Fabriken har gjort ett par sköna tifon men det är fortfarande en pajas gruppering som borde ha lagt ned för länge sen och som har skämt bort sig.

    Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg
    Haha, sköna åsikter. Speciellt då du vinklar allt. Sen att Hammarby är kassa inom sporterna (för det är väl det man fokuserar på?) kanske bör tilläggas.
    Visst, det går ganska dåligt i fotbollen just nu. Om man nu kan kalla finalist i Svenska cupen mot Helsingborg är dåligt. Men Bajen Bandy, Handboll och hockey är riktigt bra. Innan vi gick i konkurs i hockeyn var vi ruskigt bra och hade tagit hem ett antal guld. Och Bajen Hockey startade igen 08 och varje år sen dess har vi vunnit raka och enkla segrar i serien och är spikrakt på väg uppåt.

    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Nej, han är hooligan, då spelar inte sporterna i sig någon roll
    Vem fan är du?
    Senast redigerat av Mikey den 2010-11-08 klockan 23:29.

  29. #89
    N.Lovets avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    181
    Citat Ursprungligen postat av Mikey Visa inlägg
    Jag myttar inte. Bilden förklarar allt. Men vad jag menar är att era supportrar, era sånger, er klack är nybörjare och suger rent utsagt. Och ni är utnämnda till Sveriges medgångssupportrar #1. Det kan ni inte förneka. Visst, Fabriken har gjort ett par sköna tifon men det är fortfarande en pajas gruppering som borde ha lagt ned för länge sen och som har skämt bort sig.
    Jaa bilden förklarar allt, men den är fan inte tagen 5 min innan matchen var slut! Så där myttar du! Och vad gör du på DIF-AIK om du är håller på bajen!?(antar att det var den matchen så jag inte pratar om fel (y) ) Hur kan du påstå att bajen fans är bra när dom ligger i division 3? Vi har Sveriges bästa hockeyklack! Kan säga att Hammarby har jävligt bra supportrar men inte är de många, men deras tifon är inte nått att hänga i granen!

  30. #90
    Citat Ursprungligen postat av N.Lovet Visa inlägg
    Jaa bilden förklarar allt, men den är fan inte tagen 5 min innan matchen var slut! Så där myttar du! Och vad gör du på DIF-AIK om du är håller på bajen!?(antar att det var den matchen så jag inte pratar om fel (y) ) Hur kan du påstå att bajen fans är bra när dom ligger i division 3? Vi har Sveriges bästa hockeyklack! Kan säga att Hammarby har jävligt bra supportrar men inte är de många, men deras tifon är inte nått att hänga i granen!
    Tror du jag var på matchen? Finns något som kallas massmedia.
    Det gör jag inte. Dock så säger jag att Hammarby Hockey alltid varit bra och Bajen är på väg tillbaks. Snabbt.
    Haha är du sjuk eller? Bajen har fler supportrar än Djurgårn och både Gnagets och Bajen läktarkultur äger sönder Djurgårdens. Och om du inte tycker Bajens tifon är bra så kan du väl kolla på Hammarby-Helsingborg på Lördag och återkomma med en ursäkt sen

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in