Sidan 2 av 20 Första 123412 ... Sista
  1. #31
    Citat Ursprungligen postat av Fastback Visa inlägg
    Det är fortfarande skoda !
    och? det sitter typ 70 procent vw delar i dem idag o dem bilarna klagar ju ingen på
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  2. #32
    Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Kjula flygraka
    Inlägg
    688
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    stör mig på folk som bara gör saker dom tjänar på, gör aldrig något gratis eller bara för att vara snäll.
    Sen hatar jag översittare som tror dom är bättre än andra.
    Folk som tror att allt är gratis är mycket värre, folk som inte ens frågar vad man vill ha för att man gjort något åt dom. Jag har tagit på mig massvis med mindre jobb åt randoms och åt kompisar, det är mycket trevligare om dom frågar vad man vill ha tillbaks eller om man sträcker fram en slant och frågar om man är nöjd. Dom som bara säger tack och sticker efter man gjort något jobb som tagit några timmar vill man inte hjälpa igen, så är det bara!

    Jag hjälper mer än gärna till men det är inte alltid så skoj när man inte får något för det då det tagit upp värdefull arbetstid.

    Tid är pengar!
    Don´t make excuses, make horsepower!

  3. #33
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Folk som tror att allt är gratis är mycket värre, folk som inte ens frågar vad man vill ha för att man gjort något åt dom. Jag har tagit på mig massvis med mindre jobb åt randoms och åt kompisar, det är mycket trevligare om dom frågar vad man vill ha tillbaks eller om man sträcker fram en slant och frågar om man är nöjd. Dom som bara säger tack och sticker efter man gjort något jobb som tagit några timmar vill man inte hjälpa igen, så är det bara!

    Jag hjälper mer än gärna till men det är inte alltid så skoj när man inte får något för det då det tagit upp värdefull arbetstid.

    Tid är pengar!
    +1
    jobbiga vänner som tjatar hela tiden är ett problem för mig, jag har t.ex en kompis som jag spenderade mycket tid med förut innan det blev för mycket (han hade en jobbig period), jag orkade inte med han helt enkelt. nu ringer han frekvent och frågar och gnäller om att jaska komma hem till honom eller ut och köra bara. sen hans jävla moralpredikan, inte nog med det.. man slipper aldrig hem sen, blir alltid så sent. Jag blir trött på sånt folk! ja ignorerar de o slutar svara i telen

  4. #34

  5. #35
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Folk som inte kan stava.
    +1

    Stör mig på folk som inte kan komma med seriösa bud/bytesförslag på blocket
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  6. #36
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Den listan kan göras så fruktansvärt lång att det hade tagit timmar att skriva den.
    Kan dock sammanfattas med att det/den som inte fungerar som jag vill, tänker som jag eller delar mina åsikter stör jag mig på.

  7. #37
    Att precis när jag fått upp koppling och låda på bilen så är batteriet slut... Så kan inte provstarta... Startmotorn bara klickar =/

    Så skiten får stå på laddning över natten
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  8. #38
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    När folk smaskar i Skype -.-
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  9. #39
    Cooolles avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Högsäter
    Inlägg
    50
    Att bion vi har varken visar Jackass 3D eller Paranormal Activity..

    Men som tur är, visar den Saw 3D!

  10. #40

  11. #41
    När folk påstår att dom är mer värda än andra.
    Även kaxiga ungar som skriker fula ord / hot ord, men när man närmar sig dom springer dom som om man kommer med vapen. -.-

  12. #42
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    När folk påstår att dom är mer värda än andra.
    Även kaxiga ungar som skriker fula ord / hot ord, men när man närmar sig dom springer dom som om man kommer med vapen. -.-
    +1.

    Även när 96:or kaxar på bdb (sitter inte på bdb men när man gjorde )

  13. #43
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    +1.

    Även när 96:or kaxar på bdb (sitter inte på bdb men när man gjorde )
    folk som ljuger
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  14. #44
    Djurgårdare som är stolta över att vara djurgårdare.

  15. #45
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Att man inte har någon morsa.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  16. #46

  17. #47
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    +1 skoda är riktigt bra bilar faktist. Farsan har en octavia rs 09 med dsg låda. Trevlig bil på alla sätt! finns inget negativt!
    finns alltid något negativt på alla bilar, småsaker man inte direkt tänker på.

    typ som morsans sprillans nya jobbbilar (2010) skodor, spolarvätska rinner bara rakt ut, på nästan alla.

    Fab fel säkert men ändå.

  18. #48
    * Irriterande småbarn i 9-års åldern som kliver på pendeln när man är trött och bara vill hem. Skriker, tjafsar, slåss på skämt och bara är allmänt fula och äckliga.

    * Efterblivna busschaufförer som inte hör när man plingar och kör förbi hållplatsen som man ska av på och man tvingas skrika "HALLÅ SKA DU STANNA ELLER FÖR I HELVETE".

    * Säljkåta butiksbidträden som typ hänger över dörren till provhytten när man provar ett par jeans och säger "Sitter dom bra" "Ååh va snygga dom var på dig" "Hur känns dom" "Ska du slå till". Jag säger väl för i helvete själv till dig kärringjävel om jag vill ha några andra eller bara ska prova.

    * Connexkontrollanter i gula kläder som står vid spärrarna och tror på fullt allvar att dom är poliser eller whatever. Blänger ilsket med tanken "Om han inte drar kortet så får jag säga till honom woho" när man går mot spärren.

    * När tåget är försenat och när det väl kommer är det så jävla mycket folk att du lika gärna kan lägga dig på spåret och bli överkörd.

    * Resan till jobbet. Du ser samma jävla dårar varje morgon göra exakt samma sak dag efter dag, vecka efter vecka.

    * Resan från jobbet. Stressen i luften gör att du själv nästan blir stressad, folk pressar sig in i vagnarna som om det vore sista tåget. Du blir knuffad, kärringar som springer fast dom inte kan, tanken att hoppa av i västra skogen och lämna kvar en handgranat utan sprintern i har dykt upp ett par gånger.

    * Mataffären, shit! Här har dom pressat sig in i tunnelbannevagnen, sprungit genom blåa linjen till gröna - stressat upp och ner i rulltrappor, köat i bankomatkön, ringt sin talanglösa gubbe till man och frågat vad han vill ha för mat utan resultat, och här står hon nu på hemköp i skanstull och är helt utmattad efter 8tim jobb och stress, subban vill ju bara hem. tänk dig då att det finns ett 50-100tal exakt likadana i samma butik.

    *Folk som ALLTID reser sig upp för tidigt på tunnelbanan. Herregud lugna ner er litegrann, dörrarna öppnas inte fortare bara för att ni ställer er upp fortare. Självklart är det oftast dessa idioter som besitter en total avsaknad av balans och ALLTID ska ramla in i folk eftersom man står upp när tåget bromsar in. Dumma jävlar.

    *Folk som verkligen krigar för att komma först ut ur bussarna. När bussen är påväg att stanna vid ens hållplats så är det vässade armbågar och simtekniker för att ta sig igenom folk så man inte ska riskera att inte komma ut? Eller vadå, varför måste man stå och runka på dörren innan den öppnas varje gång? Oftast är det även dessa människor som så fort de har stressat sig ut ur dörren helt plötsligt slår på ett sånt jävla snigeltempo att man måste krypa bakom någons jävla ryggtavla 10-20m innan gångvägen öppnas upp lite mer (såvida man inte gör en så jävla skön takedown/karatekick i ryggen men det är kanske inte så uppskattat)

  19. #49
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Folk som ljuger
    Påstår du att jag ljuger?
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  20. #50
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Påstår du att jag ljuger?
    Är man dum så är man. Han skrev bara vad han störde sig på?

  21. #51
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Daanne Visa inlägg
    Är man dum så är man. Han skrev bara vad han störde sig på?
    Det kom precis efter det jag skrev. Därför undrade jag. Det var bara en jävla fråga, arsel.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  22. #52
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461

  23. #53
    Praktik i 2 Veckor -.-

  24. #54
    p12:or som står och snackar om mopper och att dom kan allt men dom suger get ***!

  25. #55
    vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    2 031
    - SJ, fyfan, kan inte passa tiderna för 5 öre. Min mamma bor 6 mil från min farsa så blir endel tågåkande. Värst var det nog när jag kom till stationen en gång i vintras för att åka till mamma. Tåget var försenat 30 min, så väntade, när det gått 25min så sa dom i högtalarna att det är försenat ytteligare 1 timma, så drog hem, käkade lite osv. drog tillbaks, försenat 20 min till. Aja, väntade och fick till slut komma in på tåget, tog runt 20 min innan vi åkte, och när vi kommit till nästa station ( Är 1 stop under resan) så stannade vi där ett tag, typ 20 min. Så ropade någon att vi skulle ta bussar istället, alla gick ut till själva tågstationen. Där var självklart rutan pajj sedan en vecka tillbaka, så var typ -7 grader där inne. Väntade i en timme ungefär, så kom en och sa att tåget skulle gå ändå. Vi skulle tydligen åka till ett annat tåg som hade strömavbrott för att försöka knuffa det. Efter ca 1 timme körde vi tillbaka då dem inte lyckades knuffa det tåget. Åkte tillbaka till stationen där vi blev lovade bussar. Satt och väntade ett jävla tag, men inget hände, jag var fast mellan mamma och pappa, så hade inget val. Fick ringa pappa som fick hämta mig (mamma hade inte satt på vinterdäcken) och köra tillbaks mig till Kalmar. Har kanske skrivit lite fel tider, men allt som allt tog detta 7 timmar, och jag kom inte ens fram, fick ingen ersättning heller.

    -"Blattar" som tycker det är coolt att vara "******", dom bryter även fast dom är födda i Sverige, pratar skit om Sverige och svenskar, HATAR när man säger minsta lilla om "deras" land. Sånna kan lika gärna dra till sina jävla länder om det nu är så satans bra där.

    - Alla fjantiiga Facebooktrender, typ "Skriv ett hjärta så skriver jag hur snygg du är från 1-10. Osv..

  26. #56
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    -"Blattar" som tycker det är coolt att vara "******", dom bryter även fast dom är födda i Sverige, pratar skit om Sverige och svenskar, HATAR när man säger minsta lilla om "deras" land. Sånna kan lika gärna dra till sina jävla länder om det nu är så satans bra där..
    Instämmer.

  27. #57
    96or som tror att dom är snyggast och bäst (mestadels tjejer) och skryter om deras första knull + doms första fylla, skrattretande!

  28. #58
    Michél som verkar ha försvunnit från jordens yta

  29. #59
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Folk som ljuger
    Vem tänker du på nu?

    EDIT: Börjar hans namn på M?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  30. #60

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in