Sidan 2 av 4 Första 1234 Sista
  1. #31
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Dissar träffarna här i Sverige då dom rent ut sagt suger. Ska ner och briljera med FS1:an i Frankrike nästa år istället. Ni som ska med give me a PM.
    Vi får vara nöjda med det vi har ibland också, vi kan istället hjälpas åt så det blir större träffar

  2. #32
    Intresset hos folk är ju inte desamma som förr därför är det knappt några träffar. Vilket är synd!

  3. #33
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Vi får vara nöjda med det vi har ibland också, vi kan istället hjälpas åt så det blir större träffar
    Jag ljuger ju om jag skulle säga att träffarna här var nånting att hänga i granen. För vem som kör riktigt seriöst vill ha en träff där det bara knappt finns 5 pers som kör lika seriöst då är det bra festligare att dra utomlands och sätta Sverige på kartan. Sen vet ju du lika bra som mig att det sistnämda där aldrig kommer att hända

  4. #34

  5. Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Taggad för Frihamnen, kommer nog på alla i år om inte semester står ivägen
    Kom på alla förra året förutom förträffen då jag skaffade AM kortet samma dag.
    Marathon var klart bäst, sämst var nog summermeet, väldigt lite personer där :/
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  6. #36

  7. Casals avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Västra götaland
    Inlägg
    683
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Glöm inte Malmby Topspeed!


    Att kolla ärliga toppfarten för en moped är alltid kul! Ska själv dit om mitt nya bygge är klart, siktar på c:a 130km/h+
    Jag siktar på piska alla rekord genom tiderna! Om jag bara kan dreva tillräckligt.

    Citat Ursprungligen postat av Zirre Visa inlägg
    Gött, jag siktar på DHS. Sawe om de är möjligt
    DHS är bara scooter va? Vill ju åka växlat i sommar, scootern ska inte fixas förens nästa år igen...

    ---

    Hoppas det blir trevliga träffar i sommar, vill ju ha lite motstånd!

  8. #38
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Känns som de blir topspeed , någon frihamnen träff och kanske DHS om man hinner det .

    Men karlstad , säve depå osv ? dom träffarna vill ja ha iår
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  9. #39

  10. #40

  11. #41
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Taggad för Frihamnen, kommer nog på alla i år om inte semester står ivägen
    Kom på alla förra året förutom förträffen då jag skaffade AM kortet samma dag.
    Marathon var klart bäst, sämst var nog summermeet, väldigt lite personer där :/
    Nej säsongsavslutningen var bäst på alla punkter! Bra cruise, bättre med race. Bättre stunt och open efter också!
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Ungefär 162km/h är rekordet i 90cc Veteran, så det är bara att köra på!
    Det kommer jag slå

  12. #42
    Frihamnen är för de med TK rör och sportluftfilter, ingen seriös träff förutom Säve ?
    Citat Ursprungligen postat av speedfightmanne Visa inlägg
    en sketen red revolution som är oseriöst portad av mig och patrik vi tyckte bara det var kul och förstöra massa äckliga/billiga moppedelar
    Precis som du förstörde din 2fast ?

  13. #43
    Bobzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Vålberg
    Inlägg
    33
    Karlstad kommer leverera träff 2011
    Karlstad Raceway Team

  14. #44
    Citat Ursprungligen postat av Zirre Visa inlägg
    Frihamnen är för de med TK rör och sportluftfilter, ingen seriös träff förutom Säve ?
    Jasså, något nytt för mig då alltså. Vad jag vet är det ganska seriöst med race i 70cc-klassen! Sen att det råkar vara ngn med tk-rör som vill tävla i 50cc-klassen, kul med fler deltagare och sen att dom som är Tk-fuckon kan få pisk då! Kom och visa upp dig i stockholm istället!

  15. #45
    Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    G-town aka genarp city
    Inlägg
    658
    hoppas verkligen det blir minst ett nice GBG-meet man kan komma på

  16. #46
    Citat Ursprungligen postat av Bobz Visa inlägg
    Karlstad kommer leverera träff 2011
    åå det ville jag höra
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

  17. #47
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av Bobz Visa inlägg
    Karlstad kommer leverera träff 2011
    Bra de Bobz!
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  18. #48
    Casals avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Västra götaland
    Inlägg
    683
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Känns som de blir topspeed , någon frihamnen träff och kanske DHS om man hinner det .

    Men karlstad , säve depå osv ? dom träffarna vill ja ha iår
    Karlstad, vårgårda ABG och GBG säve vill jag också åka på!

    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Danmarks Hurtigste Scooter!
    Yes!
    Segt, du känner inte till något för växlade hojar där borta?

    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Ungefär 162km/h är rekordet i 90cc Veteran, så det är bara att köra på!
    Hehe, helt sjukt att man måste sikta på 170 km/h för att slå rekord. Helt vansinnigt snabbt för komponenter som ursprungligen gjort för cykelhastigheter.

    Men experimentklassen, det är väl den mitt växlade Derbibygge går under med alu-ram antar jag? Det är väl inga riktiga priser där som i veteran? Vet du några rekord i den klassen?

    Citat Ursprungligen postat av Bobz Visa inlägg
    Karlstad kommer leverera träff 2011
    Underbart!

  19. #49

  20. #50
    Citat Ursprungligen postat av HHR Visa inlägg

    Segt, du känner inte till något för växlade hojar där borta?
    Frankrike är det man ska till om man söker växlade hojar.

  21. #51
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Nej säsongsavslutningen var bäst på alla punkter! Bra cruise, bättre med race. Bättre stunt och open efter också!


    Det kommer jag slå
    Synd om dem som inte fick gå på Open då
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  22. #52
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Synd om dem som inte fick gå på Open då
    Jo va faktist lite synd att inte alla "fick" se open, det kanske borde va på dagen nästa gång vem vet!

  23. #53
    Citat Ursprungligen postat av HHR Visa inlägg
    Karlstad, vårgårda ABG och GBG säve vill jag också åka på!

    Segt, du känner inte till något för växlade hojar där borta?

    Hehe, helt sjukt att man måste sikta på 170 km/h för att slå rekord. Helt vansinnigt snabbt för komponenter som ursprungligen gjort för cykelhastigheter.

    Men experimentklassen, det är väl den mitt växlade Derbibygge går under med alu-ram antar jag? Det är väl inga riktiga priser där som i veteran? Vet du några rekord i den klassen?

    Underbart!
    anti_speedy har pratat om att va med och arraggera säve iår igen..

    själv hoppas jag det blir bättre än vad det var i år.. då man knappt fick fick köra då bilarna tog det mesta

  24. #54
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av vongyllis Visa inlägg
    anti_speedy har pratat om att va med och arraggera säve iår igen..

    själv hoppas jag det blir bättre än vad det var i år.. då man knappt fick fick köra då bilarna tog det mesta
    men han skrev att han skulle försöka få utan bilar iår . Hoppas på de så man orkar åka upp till götet , eller ner blir de o köra lite
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  25. #55
    Någon som vet om det blir något runt kronoberg/Småland 2011?

  26. #56
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Jasså, något nytt för mig då alltså. Vad jag vet är det ganska seriöst med race i 70cc-klassen! Sen att det råkar vara ngn med tk-rör som vill tävla i 50cc-klassen, kul med fler deltagare och sen att dom som är Tk-fuckon kan få pisk då! Kom och visa upp dig i stockholm istället!
    Frihamnen är säkert trevligt för de som vill köra lite bus race och grilla korv. Men vill man tävla på riktigt med tidtagning, bra säkerhet osv så är de inte rätta stället! Det vill säga inget för mig!
    Citat Ursprungligen postat av speedfightmanne Visa inlägg
    en sketen red revolution som är oseriöst portad av mig och patrik vi tyckte bara det var kul och förstöra massa äckliga/billiga moppedelar
    Precis som du förstörde din 2fast ?

  27. #57
    Citat Ursprungligen postat av Zirre Visa inlägg
    Frihamnen är säkert trevligt för de som vill köra lite bus race och grilla korv. Men vill man tävla på riktigt med tidtagning, bra säkerhet osv så är de inte rätta stället! Det vill säga inget för mig!
    Där har du helt rätt, men om det skulle komma kanske 10-15 riktiga hyprar och tävlade även fast det inte fanns tidtagning, skulle du komma då?

  28. #58
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Där har du helt rätt, men om det skulle komma kanske 10-15 riktiga hyprar och tävlade även fast det inte fanns tidtagning, skulle du komma då?
    Nej, tyvärr
    Citat Ursprungligen postat av speedfightmanne Visa inlägg
    en sketen red revolution som är oseriöst portad av mig och patrik vi tyckte bara det var kul och förstöra massa äckliga/billiga moppedelar
    Precis som du förstörde din 2fast ?

  29. #59
    Parden, minns du när du var glad sist? Come on, give it a break!

    Jag vet att även du menar tidtagning som en seriös träff, Frihamnen är mer till för att samlas upp och HA ROLIGT. Inte för att utesluta vem som växlar snabbast eller har vassast hoj, man kommer dit och kollar på andras byggen, grillar lite, blir solbränd och snackar skit med kompisarna.

    Du minns ju Donken Meet som vi körde från under en period, detta är den motorbaserade versionen.

    Då istället för att sitta i ditt rum och vara arg, kom ner och grilla lite korv och nöjesåk lite.

    Vi kan absolut styra upp en stege hypers imellan med kontantvinst, det är åkarna som avgör det mer än arrangörerna.

    Verkar som att man får pallra sig till stockholm några gånger i sommar. :shifty:
    Ja, och vara med en partykväll. Har mat till dig då Findus.



    Citat Ursprungligen postat av Zirre Visa inlägg
    Frihamnen är för de med TK rör och sportluftfilter
    Passar väl dig som är riksfucko?

    Nej, jag förstår vad du menar.

    Jag vet att du menar tidtagning som seriös träff, men det är ju mer ett raceevent än träff då.

    Finns seriösa träffar som även erbjuder annat än enbart skalenlig racing. Frihamnen är ju ett nöjesevent för umgängets skull intresserade imellan mer än vad det är moppeträff.

    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Synd om dem som inte fick gå på Open då
    ALLA fick se på Open, vi sa ju aldrig att man inte fick det. Jag valde bara att vänta ut tiden så att det skulle bli lugnt vid Frihamnen.

    Citat Ursprungligen postat av Zirre Visa inlägg
    Nej, tyvärr
    Zirre din sur***, vill du kramas lite?

    Om inte du kommer till Bromma med tidtagning häller jag grus i din tank
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  30. #60

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in