1. #1

    MHR replica 70cc på Speedfight 2, måste jag byta vev?

    Tjo, tänkte bara fråga folket, måste jag byta vev i min Speedfight 2 AC -07a om jag smäller dit MHR replica cylindern? Kommer att köra med:

    Malossi MHR Replica 70cc
    Hebo Performance rör
    Dragen V-ring + 8g vikter
    I övrigt allt original.

    Måste jag byta förgasare eller lirar det om jag smäller i ett tokstort munstycke i min 12mm?

  2. #2
    Tycker att du ska köra på 17,5 förgasare så får du ut lite mer effekt, och tror att vikterna ska va lite lättare, men det får du ju testa och se

    Och angående veven så tror jag inte du behöver byta, men hur långt har moppen gått?

    Mvh

  3. #3
    Aa okej, jo den har gått snart 800 mil Vikter och sånt har jag hemma så det ska jag laborera lite med också sen tänkte jag

  4. #4

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av sf_k2 Visa inlägg
    Aa okej, jo den har gått snart 800 mil Vikter och sånt har jag hemma så det ska jag laborera lite med också sen tänkte jag
    Det går hur bra som helst att köra på original veven

    Citat Ursprungligen postat av florre Visa inlägg
    i längden sparar du på att köpa en ny vev faktiskt. men du måste köpa en större förgasare typ stag6 black edition 19mm 21mm .=)
    Han MÅSTE ju inte köra på större förgasare men det blir ju mer kräm i maskinen med större

    Mvh
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Kan sponsra med 200 spänn om du tar på dig Pandadräkt och sjunger kareoke på tunnelbanan i en timme.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in