Sidan 3 av 4 Första 1234 Sista
  1. #61

  2. #62
    hade varit riktigt nice tycker jag,
    vet inte hur de ser ut eftersom det inte är så vanligt men jag tycker du ska göra det om du funderat på de själv!

  3. #63
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Börja töja tungpiercingen, va tycker ni?
    hmmm.. det kommer ju vara jävligt udda att ha det, men håll det inom rimliga gränser typ 5-8mm och du kan nog räkna med att det gör förbannat ont

    edit: är sugen som fan på tungpiercing men har hört att man kan börja läspa då, stämmer det?

  4. #64

  5. #65
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    5-8 de är fan overkill tänkte mig mer typ 3 som max

    Tungpiercing är awesome! jag läspade ytterst lite kanske 2-3 dagar efter jag gjorde den, inget som jag störde mig på direkt.
    Men tänk på att läkningen gjorde förbannat ont, att sticka nålen i tungan var ingen fara men läkningen var hemsk, dock värt de!
    okej det kanske var lite mkt

    Det är jävligt frestande att pierca tungan men det lär ju bli svårt att övertala mamma

  6. #66

  7. #67
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Tungpiercing på killar, finns det något fulare? Tungpiercing är sjukt fult i över huvud taget, men på er killar! cmon?!

  8. #68
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Tungpiercing på killar, finns det något fulare? Tungpiercing är sjukt fult i över huvud taget, men på er killar! cmon?!
    Alla tycker ju olika

  9. #69
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    Alla tycker ju olika
    Jo det är sant och jag ska inte vara dryg för det sorry xd

  10. #70

  11. #71
    hittade en del intressanta skisser på tatueringar på gaddad.se
    Har alltid tänkt på en döskalle med 2 vevstakar o kolvar, eftersom motorer har ändrat mitt liv helt så tycker jag de är en grym symbol.
    här är en bild jag hittade (OBS! Inte jag som gjort bilden, hade tänkt att ändra lite på den så den blir lite mer personlig och inte en kopiering)


    vet inte om de finns en tatuerings-tråd men postar den här iaf

  12. #72
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Jo det är sant och jag ska inte vara dryg för det sorry xd
    ääh vafan man är ju inte dryg för att man säger sin åsikt

  13. #73
    haha visste att du var kvar i moppeträsket becca...

    Har bröstvårta, 5mm pa, frenulum, snart 10mm i båda öronen

  14. #74

  15. #75
    Rullstolsbarns avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    göteborg
    Inlägg
    259
    Själv sitter man här med sin industrial
    och för er som inte vet hur den ser ut ser den ut såhär



    fast dock svart stav... rekommenderar fan itne denna för det tar så in i helvete lång tid och läka plus att moppehjälmen klämer åt som fan
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Vivacitys förra ägare har tydligen tryckt in ett Italienskt mynt i förgasaren, undra varför?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    För han visste inte om att moppen var fransk

  16. #76

  17. #77
    Rullstolsbarns avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    göteborg
    Inlägg
    259
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Även jag är sjukt sugen på den, men det är en av de svåraste piercingarna att läka åh man har hört både det ena åh andra om vad som hänt där efter...
    jag har inga "problem" med min men tog den ju i början av november och den har fortfarande itne läkt riktigt
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Vivacitys förra ägare har tydligen tryckt in ett Italienskt mynt i förgasaren, undra varför?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    För han visste inte om att moppen var fransk

  18. #78
    Rullstolsbarns avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    göteborg
    Inlägg
    259
    Bring
    This
    Post
    Up
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Vivacitys förra ägare har tydligen tryckt in ett Italienskt mynt i förgasaren, undra varför?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    För han visste inte om att moppen var fransk

  19. #79
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Är något sjukt sugen på att pierca mig i läppen, hade tänkt ha en liten svart ring.
    Men min fråga är, borde man vänta till efter sommaren med att göra det eller går det att tex bada i sjön osv medan den håller på att läka?

    Tacksam för svar.

  20. #80
    Rullstolsbarns avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    göteborg
    Inlägg
    259
    gör det bara.. bada inte först 1-3 veckorna bara... du känner när du kan börja bada typ annars kan du bada och sen tvätta det bara
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Vivacitys förra ägare har tydligen tryckt in ett Italienskt mynt i förgasaren, undra varför?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    För han visste inte om att moppen var fransk

  21. #81
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av aeroxpojken Visa inlägg
    gör det bara.. bada inte först 1-3 veckorna bara... du känner när du kan börja bada typ annars kan du bada och sen tvätta det bara
    Ja okej, då gäller det bara att försöka övertala morsan då..

  22. #82
    Har blivit sugen på att pierca läppen, men hur är det när jag inte vill ha piercingen mer? Hur fint läker hålet igen och vad händer om det inte läker? Man kan ju lixom inte gå runt med ett hål i läppen precis, hur gör man för att det ska växa igen?
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  23. #83
    gjorde de själv för ca 2-3 veckor sedan (hos en kompis) tog ut de i ca en timme för ngn dag sedan (kommer inte ihåg vad jag skulle göra men tänkte inte på att sätta tillbaks det) och efter en timme var de lite problem med att få i de igen,

    sen beror de ju på ifrån person till person hur pass bra läkekött man har också men en polare hade snake-bite och fick ta ut det och de syntes inte efter en/två veckor typ

    /nixzorzz

  24. #84

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    SWE, Linköping Fordon: 40" Longboard
    Inlägg
    80
    Funderar på att ta hål i båda öronen och börja töja Har redan ena ögonbrynet, men vore najs med nå mer
    Ride fast, or be last!

  25. #85

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    SWE, Linköping Fordon: 40" Longboard
    Inlägg
    80
    Då tryckte man i 2mm töjning i örat, 1,6mm töjningen gick så enkelt tyckte ja, så pressa i en större hahah! Känns ju liiiiite kan ju lova!
    Ride fast, or be last!

  26. #86
    haha vänta tills du kommer upp till 22mm o råkar spräcka de... de känns LIIIIIIIITE

    //Nixzorzz

  27. #87

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    SWE, Linköping Fordon: 40" Longboard
    Inlägg
    80
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    haha vänta tills du kommer upp till 22mm o råkar spräcka de... de känns LIIIIIIIITE

    //Nixzorzz
    Ajjfan! Har du gjort de ? Lät inte så gött xD
    Ride fast, or be last!

  28. #88

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    SWE, Linköping Fordon: 40" Longboard
    Inlägg
    80
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    haha vänta tills du kommer upp till 22mm o råkar spräcka de... de känns LIIIIIIIITE

    //Nixzorzz
    Ajjfan! Har du gjort de ? Lät inte så gött xD
    Ride fast, or be last!

  29. #89
    jävla fjollor alla är , 2 mm kännas haha? xD själv har man piercat sig på dom mest lustiga ställena..

    just nu har ja dock 18 mm i båda öronen, i båda bröstvårtorna , en i brosket på örat , sen en i kotten ( ja ni tänker rätt)

  30. #90
    Citat Ursprungligen postat av exzar Visa inlägg
    jävla fjollor alla är , 2 mm kännas haha? xD själv har man piercat sig på dom mest lustiga ställena..

    just nu har ja dock 18 mm i båda öronen, i båda bröstvårtorna , en i brosket på örat , sen en i kotten ( ja ni tänker rätt)
    18 mm i bröstvårtorna?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in