1. #1

  2. #2

  3. #3

  4. #4

  5. #5

  6. #6
    Eftersom du har en så givande rubrik kan ja nog låna din tråd lite=)

    Min moppe är inställd så att blandingen är lite ljusare än obaybrunt men ändå blöddrar den när den har stått ett litet tag på tomgång, kan de va membranet de är fel på? Kör hebo membran och originalcylle fögge, multivarre

  7. #7

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    går den rent på alla gaspådrag? låter som den får för mkt på tomgång
    De är precis när den börjar få drivning som den låter som om den får förmycket sen efter lite blödder går den som den ska

  9. #9
    Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    G-town aka genarp city
    Inlägg
    658
    Citat Ursprungligen postat av pizzadax Visa inlägg
    Eftersom du har en så givande rubrik kan ja nog låna din tråd lite=)

    Min moppe är inställd så att blandingen är lite ljusare än obaybrunt men ändå blöddrar den när den har stått ett litet tag på tomgång, kan de va membranet de är fel på? Kör hebo membran och originalcylle fögge, multivarre
    brukar vara så

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    brukar vara så
    sounds good.
    Men sen så har ja brännt sönder röret, blir så satans varmt att de glödar inne i de. En åf sa att ja skulle kolla den nålen som förser föggen me bensin (kommer inte på namnet), senare bestycka ja föggen men de blev fan inte bättre me röret. Någon aning?=)

  11. #11

  12. #12
    Lökens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Norrköping & Gamleby
    Inlägg
    368
    Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    Ingen aning är det någon som vet om dellorto munstycken passar på min mikuni ?
    Nej det gör det inte

  13. #13
    Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    G-town aka genarp city
    Inlägg
    658
    Citat Ursprungligen postat av pizzadax Visa inlägg
    sounds good.
    Men sen så har ja brännt sönder röret, blir så satans varmt att de glödar inne i de. En åf sa att ja skulle kolla den nålen som förser föggen me bensin (kommer inte på namnet), senare bestycka ja föggen men de blev fan inte bättre me röret. Någon aning?=)
    antagligen igensotat

  14. #14
    jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in