Sidan 75 av 102 Första ... 2565737475767785 ... Sista
  1. #2221
    Får väl bumpa då..



    Köpte ett nytt träningslinne i fredags på mmsports och passade på att köpa ett sånt NO explode sample, provade idag och kände ingen märkbar skillnad, kanske lite piggare men förmodligen psykiskt. Är detta sample som en portion eller är det bara en skopa? kändes som att det var lite lite nämligen. Annars smakade det gott osv, nästan som proviva.


    Kör för tillfället på Anabolic Arigine från Star Nutrition, och ja.. känner väl inget speciellt där heller. Lite mer kontakt eventuellt.


    Hur är de olika Rage? Hade varit kul att prova nåt som faktiskt känns nån gång.. Gärna sticker lite eller liknande så att man vet att allt inte bara sitter i huvudet.
    F.d summertime

  2. #2222
    Har kört på Crack, jackedXX, jack3d och nu jackedXX, alla har gett grymt mycket pump för mig, sen placebo såklart, vilket inte är fel heller.. Tror jack3d gav mest..

    Ska fan ta 130 i bänk idag, om det känns segt så blire smalbänk istället...

  3. #2223

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    200
    Har fixat en träningsblogg som ni gärna kan följa!

    http://www.nattstad.se/Allenby

    I senaste inlägget kan ni se dagens pass och ryggbild

  4. #2224
    Hade för första gången gym på skolan idag. Började med att 3st turkar(förlåt) kom fram till mig och frågade,
    -Öjjjj du där, hur gammal är du?
    -16 år
    - Skaru pumpa lite med oss idag lr? (kaxig attityd)
    -öhh får se.....
    De va 19 år ungefär.

    De satte sig direkt vid hantlarna och körde hantelpress, 22 ynka kilo och de gjorde precis då 6 reps.
    Ni skulle sett deras min när jag tog 29kg å körde lutande hantelpress (inte för att skryta då)

    De blev inge mer gym för dem, de stack för "DET HÄR STÄLLET SUGER ***" ropade de så alla hörde"

  5. #2225
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Har kört på Crack, jackedXX, jack3d och nu jackedXX, alla har gett grymt mycket pump för mig, sen placebo såklart, vilket inte är fel heller.. Tror jack3d gav mest..

    Ska fan ta 130 i bänk idag, om det känns segt så blire smalbänk istället...

    Hur i helvete får du balansen att köra smalbänk så tungt? Har dock aldrig ens provat smalbänk. Har även jack3d samples att köpa? Vettefan om jag orkar köpa hela burkar som sen inte fungerar på mig.

    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Hade för första gången gym på skolan idag. Började med att 3st turkar(förlåt) kom fram till mig och frågade,
    -Öjjjj du där, hur gammal är du?
    -16 år
    - Skaru pumpa lite med oss idag lr? (kaxig attityd)
    -öhh får se.....
    De va 19 år ungefär.

    De satte sig direkt vid hantlarna och körde hantelpress, 22 ynka kilo och de gjorde precis då 6 reps.
    Ni skulle sett deras min när jag tog 29kg å körde lutande hantelpress (inte för att skryta då)

    De blev inge mer gym för dem, de stack för "DET HÄR STÄLLET SUGER ***" ropade de så alla hörde"

    Låter extremt häftigt
    F.d summertime

  6. #2226
    Såja, 130 i bänk, 100 x11, har det på film slänger upp det sen!

  7. #2227
    Back on track snart igen! 1 september börjar nya gymsäsongen för min egen del. Ska bli gott att träna & bli fit for fight igen
    "Inställningen är halva grejen"

  8. #2228
    Kolla gärna hela filmen, men jag är på 1.50 med 130kg x1 bänkpress och 100kg x11!

    http://www.youtube.com/watch?v=J6eSn...layer_embedded

  9. #2229
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Kolla gärna hela filmen, men jag är på 1.50 med 130kg x1 bänkpress och 100kg x11!

    http://www.youtube.com/watch?v=J6eSn...layer_embedded
    Rätt stabilt pojk!
    "Inställningen är halva grejen"

  10. #2230
    Woody, du är jävligt stark i bänk, men det ser ut som du ligger som en död säl.
    Skulle du få i ordning på din teknik lite så skulle du öka fort som fan! =)

  11. #2231
    Tog 95 i bänk idag. Går framåt Målet med 100 innan årets slut verkar bli avklarat långt innan dess.
    F.d summertime

  12. #2232
    Imorn blir det till att anlända till gymmet 05:00 med två polare Galet gött att träna tidigt.


    Blir förmodligen även ett försök på 100kg i bänken. Om jag klarar det eller inte beror väl mest på om jag känner mig pigg eller inte, då jag inte ens har tränat bröst sen jag tog 95 så att jag skulle vara så mycket starkare nu är väl inte så troligt


    Dock verkar det knappt vara någon idé att skriva i den här tråden då jag i princip skriver med mig själv..
    F.d summertime

  13. #2233
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Imorn blir det till att anlända till gymmet 05:00 med två polare Galet gött att träna tidigt.


    Blir förmodligen även ett försök på 100kg i bänken. Om jag klarar det eller inte beror väl mest på om jag känner mig pigg eller inte, då jag inte ens har tränat bröst sen jag tog 95 så att jag skulle vara så mycket starkare nu är väl inte så troligt



    Dock verkar det knappt vara någon idé att skriva i den här tråden då jag i princip skriver med mig själv..
    Jag lever nu igen efter att ha varit sjuk i en månad!
    Börjar lite lätt, fyfan vad klen man har blivit!

  14. #2234

  15. #2235
    Slut på festandet. Ingen mer dricka, cigg eller junkfood. All-in på träningen framöver, hope for the best! <3
    "Inställningen är halva grejen"

  16. #2236
    Bjuder på två ryggisar




    F.d summertime

  17. #2237
    Före detta moppenetare. Någon som kommer ihåg Ekman?

  18. #2238
    Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Före detta moppenetare. Någon som kommer ihåg Ekman?

    Ja herregud... Han och Dennis är ju HUGE nu

  19. #2239
    Första passet idag sen det låååånga uppehållet, sinnes vad man tappat alltså! Blev ett lätt pass på 60 min. Lite cardio, bröst och armar.

    Lite kul att de fortfarande tycker jag är biff, fast jag själv ej är helt nöjd över formen prec.... Hahah ! DD

    Aja, på att igen imorgon. Lite mer seriöst då. Vill öka succesivt o bra
    "Inställningen är halva grejen"

  20. #2240
    Hejsan alla biffar! Håller på att smida på ett nytt bröst/triceps schema och testade detta idag men behöver lite hjälp Ber om ursäkt för att jag inte kan namnen på
    övningarna så bra, men ska göra mitt bästa för att förklara, tar några bilder så ni förstår.

    1 Lutande bänkpress i maskin 3x8. http://www.nogg.se/upload/98686/Blog...686_203515.gif
    2 flyes med hantlar, plan bänk. 4x8-10
    3 Sittande bröstpress 3x8-10 http://www.ctr.se/fc58d8cb-53a4-4ab9...edfb0c1b_thumb Här är problemet, förklarar senare.

    Triceps
    4Triangel triceps 3x8 http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...bHvIq5ZMvB2C4A ståendes/sittandes mot en uppåt lutad bänk
    5 kalla de vad ni vill, men jag kör med platt bänk. http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A...EAf991gekbYcBQ
    6 vanlig triceps grej på kablar,4x max med minskad vikt eftersom. http://www.dintraning.se/ovningar/im...ress-1.jpg.png

    Nu till problemet, som nu ser så har jag 3 bröstövningar, men både 1 och 3:an är på "översida" bröst, sen har jag inte heller någon ex hantelpress där det blir som "friavikter helt"
    Men då tänker ni såklart, byt ut 3:an till en hantelpress, men saken är den att 3:an tar sjukt bra för mig, och även de 2 innan. Kan man lägga till en 4:e bröstövning?

  21. #2241

  22. #2242
    VILLEs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    hässleholm
    Inlägg
    109
    tjena grabbar!
    nu är de såhär att som projekt arbete ska jag ha träning för att bygga muskler, men mina föräldrar vägrar proteindrinkar och annat liknande, hur gör jag?
    tacksam för svar MVH VILLE
    GIANELLI 2T TILL DERBI SÄLJES.......

  23. #2243
    Citat Ursprungligen postat av VILLE Visa inlägg
    tjena grabbar!
    nu är de såhär att som projekt arbete ska jag ha träning för att bygga muskler, men mina föräldrar vägrar proteindrinkar och annat liknande, hur gör jag?
    tacksam för svar MVH VILLE
    Omöjligt att bygga muskler utan kosttillskott.
    Du får hitta nytt projekt.

  24. #2244
    Hehe.. Har lite träningsverk i titsen sen måndagens pass. Körde på ganska hårt, väntat länge på att komma igång igen o var väl lite väl uppspelt kanske...
    Så, måndag: träning. Tisdag: verk/vila... Onsdag (idag): Gympa, rugby... Forfarande verk, gör nästan ont faktiskt. Tips på vad som kan hjälpa? Känns nästan som högra är större med, gör ont när man vrider/rör på sig och tar på de...
    "Inställningen är halva grejen"

  25. #2245

  26. #2246
    Varför är alla så insnöad på det här med protein?

  27. #2247
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Varför är alla så insnöad på det här med protein?
    1+ fan bara träna på och vara glad!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  28. #2248

  29. #2249
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    När du kommer igång och börjar träna regelbundet så kommer du förmodligen inte ha dessa besvär.
    Ja, antog det. Rätt gott nu ändå, släppt lite. Haha
    Är bara det att jag knappt aldrig får träningsverk, och stretchar efter varje övning. Stor som liten. Aja, no pain - no gain!
    "Inställningen är halva grejen"

  30. #2250
    Citat Ursprungligen postat av VILLE Visa inlägg
    tjena grabbar!
    nu är de såhär att som projekt arbete ska jag ha träning för att bygga muskler, men mina föräldrar vägrar proteindrinkar och annat liknande, hur gör jag?
    tacksam för svar MVH VILLE

    Ät mycket mat..
    F.d summertime

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in