Sidan 100 av 102 Första ... 50909899100101102 Sista
  1. #2971
    Länge sen man var här inne. Hur går det för alla?
    www.fitnessmat.se , en skön sida med lite recept

  2. #2972
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Länge sen man var här inne. Hur går det för alla?
    www.fitnessmat.se , en skön sida med lite recept
    segt, motivationen ligger på 0..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  3. #2973
    Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Länge sen man var här inne. Hur går det för alla?
    www.fitnessmat.se , en skön sida med lite recept

    Går ganska segt. Krasslig nu också så då får man hålla sig borta.


    Typ såhär ser läget ut, några veckor gamla.



    F.d summertime

  4. #2974
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    /dött
    Schysst linne, got the same one.


  5. #2975
    Länge sedan man tittade in här. Pb i bänk igår, 120. Förhoppningsvis 130 innan nyår.

    Har inga nya bilder att bjuda på, dessa är 3-4 veckor gamla. Lite hårdare nu av någon anledning.



    F.d summertime

  6. #2976

  7. #2977
    ATRacings avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Sävsjö - Jkpg
    Inlägg
    59
    Hej! Tänkte uppdatera lite här.. Träningen går utmärkt bra! kör just nu 8-10 träningspass i veckan utan att känna av några tecken på överträning. Motivationen känns toppen och känner att jag utvecklats grymt mycket detta året. För er som undrar vad mina mål egentligen är så har jag siktet inställt på Athletic Fitness DC. Blir att öva mycket på posering, chins, dips och rodd.

    Dessa siffror är räknade som godkända, alltså nogrant utförda:
    Chins 29st
    Dips 58st
    Roddmaskin 1min 379 meter på tröghet 10

    Jag väger nu 82,4Kg och är ca 181cm.

    Bilder:

    Tagen i slutet av förra året har hänt mycket sen dess

    Tagen tidigt i sommras

    Tagen i slutet av november
    Senast redigerat av ATRacing den 2012-12-08 klockan 04:02.

  8. #2978
    Här vart det dött , vi kanske kan liva upp tråden? Hur går det med eran träning?
    Själv går det skit bra. Man orkar så jävla mycket mer i livet och är inte så jävla trött hela tiden .
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  9. #2979
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Här vart det dött , vi kanske kan liva upp tråden? Hur går det med eran träning?
    Själv går det skit bra. Man orkar så jävla mycket mer i livet och är inte så jävla trött hela tiden .
    det tycker jag! dock så är forumet stendött men vi som fortfarande är aktiva kan väl försöka uppdatera lite. det går skitbra, jag har ökat från 70-77kg på 2 månader, känner riktigt att musklerna börjar komma fram och kroppen börjar ta form. målet är att vara uppe på 80kg innan juni(är 1.86 lång). hur går det själv, och vad tränar du? gymmar du eller? Kul att det går framåt.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  10. #2980
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    det tycker jag! dock så är forumet stendött men vi som fortfarande är aktiva kan väl försöka uppdatera lite. det går skitbra, jag har ökat från 70-77kg på 2 månader, känner riktigt att musklerna börjar komma fram och kroppen börjar ta form. målet är att vara uppe på 80kg innan juni(är 1.86 lång). hur går det själv, och vad tränar du? gymmar du eller? Kul att det går framåt.
    Jo jag började i december någon gång. Men ah fan det går frammåt, är 1.83 och väger 82kg men jag försöker göra om lite fett till muskler nu. Är ju inte rund fet men är ju lite mullig så att säga .
    Mina mål är väl att få bort det mulliga på magen innan juni för armarna börjar ta lite form iallafall.
    Btw har du några mat/kost tillskott tips? Även bra övningar för mage såklart , klarar cirka 2min planka som jag kör 2min sen 1 min vila, om och om igen. Annars om du har en bra träningsplanering som man kan gå efter skulle varit gött.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  11. #2981
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Jo jag började i december någon gång. Men ah fan det går frammåt, är 1.83 och väger 82kg men jag försöker göra om lite fett till muskler nu. Är ju inte rund fet men är ju lite mullig så att säga .
    Mina mål är väl att få bort det mulliga på magen innan juni för armarna börjar ta lite form iallafall.
    Btw har du några mat/kost tillskott tips? Även bra övningar för mage såklart , klarar cirka 2min planka som jag kör 2min sen 1 min vila, om och om igen. Annars om du har en bra träningsplanering som man kan gå efter skulle varit gött.
    gött att det går framåt som sagt. åhfan, jag själv försöker gå upp i vikt då jag är rätt smal och varit spinkig när jag var lite yngre(när jag var runt 13-16) så jag försöker äta mer och äta rätt. Vill du förbränna fett så tycker jag du borde klämma in något springpass i veckorna. 2 gånger i veckan eller liknande.
    du kan börja med att äta riktigt.ät mycket mat , försök sträva efter ett litet kaloriöverskott så du långsamt går upp i vikt, på det sättet bygger du muskelmassa lättare och riskerar inte att bli tjock om du kombinerar det med träning. samt bra sömn, det är också en viktig del i träningen.iallafall 8-9 timmar per natt.
    jag använde kreatin i början, men tyckte inte att det gav mig någonting. även whey 80 men smaken var så vidrig att jag inte fick ner den (cookies and cream).
    nu använder jag endast craze som PWO och den funkar skitbra på mig. man får full fokus, och blir riktigt taggad. när man jag väl kommit till den punkten där jag normalt inte orkar mer så orkar jag minst 5 rep till. När jag kör mage så kör jag situps, på golvet och i en ställning på gymmet där man får sätta fötterna uppåt, och huvudet nedåt med lutning, och så kör man situps uppåt. svårt att förklara. tänk dig att man gör situps i en brant backe, där du håller fast fötterna mot en stång liksom. plankan är skitbra, fortsätt med den
    såhär tränar jag:
    måndag: bröst, axlar och triceps
    tisdag:rygg och biceps
    onsdag:ben och mage
    torsdag:bröst, axlar och triceps
    fredag: rygg och biceps.

    om du inte vill gymma 5 dagar i veckan så kan du köra såhär:

    måndag:bröst, axlar och triceps
    tisdag: löpning/jogging
    onsdag: rygg, biceps
    torsdag: löpning/jogging
    fredag: ben, mage.
    hoppas det hjälpte dig nånting och inte blev allt för rörigt!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  12. #2982
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jag använde kreatin i början, men tyckte inte att det gav mig någonting. även whey 80 men smaken var så vidrig att jag inte fick ner den (cookies and cream).
    nu använder jag endast craze som PWO och den funkar skitbra på mig. man får full fokus, och blir riktigt taggad. när man jag väl kommit till den punkten där jag normalt inte orkar mer så orkar jag minst 5 rep till.
    Hehe såg på nyheterna imorse att de slutat sälja craze överallt nu. Det hade visst visats sig innehålla ett "amfetaminliknande ämne"
    Antagligen dmaa, vilket även fanns i jack3d. Kör själv ibland med 100% rent dmaa i pulverform som pwo, och så sjukt taggad man blir!
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  13. #2983
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av HEDIN Visa inlägg
    Hehe såg på nyheterna imorse att de slutat sälja craze överallt nu. Det hade visst visats sig innehålla ett "amfetaminliknande ämne"
    Antagligen dmaa, vilket även fanns i jack3d. Kör själv ibland med 100% rent dmaa i pulverform som pwo, och så sjukt taggad man blir!
    haha ja morsan nämnde det hon också, nu får jag inte köpa det nå mer har dock ändå slutat med det nu då dom kommer att ta drogtest minst 3 veckor före sommarjobbet, man vet ju aldrig om skiten ger utslag så det är nog bäst att låta bli. ja eller hur! riktigt gött
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  14. #2984
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    haha ja morsan nämnde det hon också, nu får jag inte köpa det nå mer har dock ändå slutat med det nu då dom kommer att ta drogtest minst 3 veckor före sommarjobbet, man vet ju aldrig om skiten ger utslag så det är nog bäst att låta bli. ja eller hur! riktigt gött
    aa som hedin sa att det är mycke skit i craze. Testa whey-80 jordgubb vettja, grymt god.
    Jag återgår till tipsen uh jag brukar springa min 10min på rullbandet varje gång och så kör jag benpress och knäböj. Resten av tiden kör jag bänkpräss, marklyft, pec dec (bröst och axlar), hantlar med diverse övningar för rygg och hela armarna) och mage (planka, situps, rakaben (om du förstår vad jag menar ).
    Jag brukar alltså inte variera träningen så mycket. Obs jag tränar endast 3 dagar i veckan då jag inte har tid för mer och mina kompisar orkar inte fler än 3 så jag har ingen att köra med då.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  15. #2985
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    aa som hedin sa att det är mycke skit i craze. Testa whey-80 jordgubb vettja, grymt god.
    Jag återgår till tipsen uh jag brukar springa min 10min på rullbandet varje gång och så kör jag benpress och knäböj. Resten av tiden kör jag bänkpräss, marklyft, pec dec (bröst och axlar), hantlar med diverse övningar för rygg och hela armarna) och mage (planka, situps, rakaben (om du förstår vad jag menar ).
    Jag brukar alltså inte variera träningen så mycket. Obs jag tränar endast 3 dagar i veckan då jag inte har tid för mer och mina kompisar orkar inte fler än 3 så jag har ingen att köra med då.
    kanske får prova den då. du kan ju gå efter det schemat jag skrev längst ned i min förra kommentar och springa utomhus tis och tors. jag vet inte om jag varierar träningen så mycket jag heller, går somsagt över schemat ovan. angående polarna så, visst är det lite roligare om man har någon med sig men jag tycker även att det är skönt att träna själv, man blir mer fokuserad på träningen. annars är det lätt att det bara blir skitsnack till 50% av tiden. Men om du inte har tid är det en annan sak.
    sedan så är det i regel så att om du kombinerar löpning med styrketräning i samma pass så tar det längre tid att bygga upp muskler, enligt en PT.
    försök lägga upp löpning emellan gympassen
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  16. #2986
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    kanske får prova den då. du kan ju gå efter det schemat jag skrev längst ned i min förra kommentar och springa utomhus tis och tors. jag vet inte om jag varierar träningen så mycket jag heller, går somsagt över schemat ovan. angående polarna så, visst är det lite roligare om man har någon med sig men jag tycker även att det är skönt att träna själv, man blir mer fokuserad på träningen. annars är det lätt att det bara blir skitsnack till 50% av tiden. Men om du inte har tid är det en annan sak.
    sedan så är det i regel så att om du kombinerar löpning med styrketräning i samma pass så tar det längre tid att bygga upp muskler, enligt en PT.
    försök lägga upp löpning emellan gympassen
    Finns det några säkra källor på det sistnämnda? För jag öka lika mycket i bla bänk och hantelpress när jag enbart gymade samt när jag även tränade fotboll.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  17. #2987
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Finns det några säkra källor på det sistnämnda? För jag öka lika mycket i bla bänk och hantelpress när jag enbart gymade samt när jag även tränade fotboll.
    "Däremot är det långt ifrån idealet för att bygga mer muskler eftersom konditionsträning är helt kontraproduktivt om man vill bygga på sig massa. " läste jag från ett forum. har även hört det från många. Orkar dock inte leta upp ett riktigt svar
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  18. #2988
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    haha ja morsan nämnde det hon också, nu får jag inte köpa det nå mer har dock ändå slutat med det nu då dom kommer att ta drogtest minst 3 veckor före sommarjobbet, man vet ju aldrig om skiten ger utslag så det är nog bäst att låta bli. ja eller hur! riktigt gött
    Är det dmaa det innehåller så ger det utslag på stimulater (amfetamin)

    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    "Däremot är det långt ifrån idealet för att bygga mer muskler eftersom konditionsträning är helt kontraproduktivt om man vill bygga på sig massa. " läste jag från ett forum. har även hört det från många. Orkar dock inte leta upp ett riktigt svar
    Stämmer, styrketräning är anabolt (muskeluppbyggande) medans löpning, speciellt längre pass är katabolt (muskelnedbrytande).

    Man brukar rekommendera att lägga styrketräning och löpning så långt ifrån varandra som möjligt, så att man inte gör det direkt efter varandra. Att inte göra det på samma dag verkar vara helt okej. Sen beror det ju på vilka mål man har.
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  19. #2989
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av HEDIN Visa inlägg
    Är det dmaa det innehåller så ger det utslag på stimulater (amfetamin)
    ja precis, och jag antar att det är tillräckligt för att ge utslag på drogtest :p


    Stämmer, styrketräning är anabolt (muskeluppbyggande) medans löpning, speciellt längre pass är katabolt (muskelnedbrytande).

    Man brukar rekommendera att lägga styrketräning och löpning så långt ifrån varandra som möjligt, så att man inte gör det direkt efter varandra. Att inte göra det på samma dag verkar vara helt okej. Sen beror det ju på vilka mål man har.
    ja precis, och jag antar att det är tillräckligt för att ge utslag på drogtest
    precis! bra förklarat.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  20. #2990
    Sittande hantelpress/shrugs/sidolyft med focus på kontakt. Orklös och allmänt slappt pass men matade mig igenom det och gjorde det jag skulle göra.

    Sittande hantelpress:

    12x20
    12x20
    20x12
    30x15
    40x10
    40x10
    40x10
    30x10
    30x10
    30x10

    Shrugs:
    30x30
    30x30
    30x30
    30x30

    Sidolyft:
    15x15
    15x15
    15x15
    15x15


    Detta måste för övrigt vara den bästa rullen på youtube.

    http://m.youtube.com/watch?v=5NP7YodXpTM
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  21. #2991
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Den här tråden måste bumpas! Liksom vi får alla ta tag i beach 2014 nu!

    Kör på det här schemat just nu men byter nästa vecka då fotbollen börjar.
    Måndag: Löpning 5 eller 8,5 km
    Tisdag: Bröst, triceps och mage.
    Onsdag: Löpning 5 eller 8,5 km
    Torsdag: Rygg, biceps, axlar och nacke
    Fredag: Löpning mellan 3,5 och 5 km beroende på tempo.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  22. #2992
    Har gått dåligt med träningen nu under sommaren pga mina arbetstider (10-22), men det blev ett ganska bra bröst/bicep pass idag

  23. #2993
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av JesperF Visa inlägg
    Har gått dåligt med träningen nu under sommaren pga mina arbetstider (10-22), men det blev ett ganska bra bröst/bicep pass idag
    Härligt, hoppas det känns imorgon
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  24. #2994
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    hur går det med träningen grabbar?
    själv går det bra. Har fortfarande inte nått mitt mål på 80kg, men däremot har jag gjort en del andra framsteg.
    satte nytt pb i bänken i måndags, 95kg, 75kg KV. knäböj går väldigt bra nu också, 140x4x1 är mitt pb.

    nu har både mitt protein och gainer tagit slut, så länka gärna några schyssta produkter ni gillar. Tror jag ska köpa protelux, det har ju fått bra omdömen.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  25. #2995
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Bröt leden i tummen nu förra helgen :/

    Men innan de så maxade ja 100 kg x2 i bänk och ja låg strax under dig i knäböj. Väger ungefär 77-78 kg. Tar inga andra tillskott än en gainomax efter varje pass. Men ja hade tänkt börja med protein om cirka 2-3 veckor då ja kan börja träna igen. Mitt huvudfokus är dock snarare att träna kondition samt snabbhet än styrketräning.

    Längtar verkligen till jag kan börja gymma igen!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  26. #2996
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Bröt leden i tummen nu förra helgen :/

    Men innan de så maxade ja 100 kg x2 i bänk och ja låg strax under dig i knäböj. Väger ungefär 77-78 kg. Tar inga andra tillskott än en gainomax efter varje pass. Men ja hade tänkt börja med protein om cirka 2-3 veckor då ja kan börja träna igen. Mitt huvudfokus är dock snarare att träna kondition samt snabbhet än styrketräning.

    Längtar verkligen till jag kan börja gymma igen!
    ajfan, det måste suga!
    inte dåligt! kul med tresiffrigt, jag är förhoppningsvis där snart jag med. är inte gainomax väldigt dyrt? senaste tiden har jag kört på gainer från body science och whey complete som gett mig bra resultat och vikten stiger stabilt uppåt i takt med muskelmassan. Nu är det ju dags för bulken också, så då kan man vinka hejdå till absen..

    Jag kan inte vänta tills på måndag, då jag får träna igen.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  27. #2997
    Faaaan!!!! måste gå upp i vikt asså...
    Utför bänkning.
    Pm:a för prisinfo

  28. #2998
    Citat Ursprungligen postat av Riesen Visa inlägg
    Faaaan!!!! måste gå upp i vikt asså...
    Ät mat då.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  29. #2999
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Ät mat då.
    Fan sant, men vet inte vad jag ska äta
    Utför bänkning.
    Pm:a för prisinfo

  30. #3000
    Heidekens avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Malmköping
    Inlägg
    785
    Citat Ursprungligen postat av Riesen Visa inlägg
    Faaaan!!!! måste gå upp i vikt asså...
    nej då kommer du inte köra lika snabba tider!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in