Sidan 96 av 102 Första ... 46869495969798 ... Sista
  1. #2851
    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    1.
    Ja, men dock inte avsevärt.

    2.
    Jo men nu är det så att bodybuilders kör inte rent så just därför kan dem också köra väldigt långa set, å dem kör fortfarande rätt många också.
    Jag har inte heller sagt att tyngre vikter bygger större muskler, det var en jämförelse på medelpersonen i gymmet.

    Jag menar också i en långsam takt, du ska inte ravea stången

    3.
    Därför tar man allt med en nypa salt, som du t.ex gör.
    Det är exakt det man kan, man kan inte FORMA den hur man vill men man kan gå från en tjock-liknande till en mer ''separerad''
    exempelvis genom att träna muskeln från olika vinklar.


    Jag förespråkar mycket som just fungerar bra för mig, det må inte fungera för dig men det har då gjort susen på min unga kropp.
    Edit
    ledsen för dubbelpost.
    Det var ju det du sa, eller ? Sa du inte att för att få hypertrofi (muskeltillväxt, större muskler)så ska man köra MINDRE reps och FLER set. (alltså tyngre vikter)
    Generellt brukar det vara tvärt om för hypertrofi!!!!


    Det var nog det roligaste jag har hört på länge, att man kan "ändra" (eller va du nu vill kalla det) muskeln genom att träna från olika vinklar. Hahahah ganska roligt faktiskt
    En muskel kan bara bli större på ett sett när man tränar oavsett vilken vinkel man använder. Hur dom ser ut beror på generna.


    Du får sluta tro på allt du läser på internet!!!

  2. #2852
    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Okej, tyvärr så är det ju inte så

    Det hjälper en jävla massa, det kallas erfarenhet ditt nötskal.


    Jag är 95a.
    Så jo, det är det ju tyvärr

    Din är ju inte heller nå imponerande om du nu tycker det.
    Sen så har ju min kunskap även gett mig erbjudande om jobb på Sats och Flex samt hjälpt folk en hel jävla del.
    Brusa inte upp dig nu.

  3. #2853
    Bosse vi får ta det på PM om du vill

    Man kan få en muskel att se annorlunda ut
    Nu menar jag inte kirurg-alike men man brukar t.ex innan tävlingar eller för att toppa formen få till separation vid exempelvis hamstrings med hjälp av annan form av övningar och kost.

  4. #2854
    Citat Ursprungligen postat av bossen Visa inlägg
    Det var ju det du sa, eller ? Sa du inte att för att få hypertrofi (muskeltillväxt, större muskler)så ska man köra MINDRE reps och FLER set. (alltså tyngre vikter)
    Generellt brukar det vara tvärt om för hypertrofi!!!!


    Det var nog det roligaste jag har hört på länge, att man kan "ändra" (eller va du nu vill kalla det) muskeln genom att träna från olika vinklar. Hahahah ganska roligt faktiskt
    En muskel kan bara bli större på ett sett när man tränar oavsett vilken vinkel man använder. Hur dom ser ut beror på generna.


    Du får sluta tro på allt du läser på internet!!!
    Exakt, ja du(ev. jag också) får också sluta tro på allt du läser
    Kanske dags man ringer BBs, forskare å vetenskapsmän över hela världen så man får ihop en mer komplex sammansättning ?

    http://www.muscleandstrength.com/art...le-growth.html
    Så nej, det gäller inte nödvändigtvis tvärtom.

    http://www.livestrong.com/muscle-separation/
    http://www.bodybuilding.com/fun/hickman36.htm
    http://voices.yahoo.com/create-defin...s-8825413.html
    http://www.bodybuilding.com/fun/core1.htm
    Muskelseparations träning etc
    ''forma'', va trodde du? Som att göra krukor eller?

  5. #2855
    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Exakt, ja du(ev. jag också) får också sluta tro på allt du läser
    Kanske dags man ringer BBs, forskare å vetenskapsmän över hela världen så man får ihop en mer komplex sammansättning ?

    http://www.muscleandstrength.com/art...le-growth.html
    Så nej, det gäller inte nödvändigtvis tvärtom.

    http://www.livestrong.com/muscle-separation/
    http://www.bodybuilding.com/fun/hickman36.htm
    http://voices.yahoo.com/create-defin...s-8825413.html
    http://www.bodybuilding.com/fun/core1.htm
    Muskelseparations träning etc
    ''forma'', va trodde du? Som att göra krukor eller?

    Du länkar till en sida där det står:
    1-5 Reps - Lead to a maximum increase in relative strength and myofibril recruitment.
    6-8 Reps - Produce the best medium between myofibril and sarcoplasmic hypertrophy.
    9-12 Reps - Increase sarcoplasmic hypertrophy at the maximum rate.
    >15 Reps - You move into the range of muscular endurance where hypertrophy gains slow.

    Du kan ju läsa själv att vid 9-12 reps så får du maximalt hypertrofi.... idiot =)


    I de flesta texterna så står det att man ska få bort FETTET för att få en "muskelseparation"

    I en av texterna så står det:
    "Isolation Exercises are great for toning and creating visual separation between muscle groups."

    Observera att det står muskel GRUPPER och inte specifika muskler.

    Man kan inte "forma" en muskel med olika övningar. FÖRSTÅÅÅ!!!

    Hoppas nu att du förstår att du har fel så vi slipper diskutera

  6. #2856
    Citat Ursprungligen postat av bossen Visa inlägg
    Du länkar till en sida där det står:
    1-5 Reps - Lead to a maximum increase in relative strength and myofibril recruitment.
    6-8 Reps - Produce the best medium between myofibril and sarcoplasmic hypertrophy.
    9-12 Reps - Increase sarcoplasmic hypertrophy at the maximum rate.
    >15 Reps - You move into the range of muscular endurance where hypertrophy gains slow.

    Du kan ju läsa själv att vid 9-12 reps så får du maximalt hypertrofi.... idiot =)


    I de flesta texterna så står det att man ska få bort FETTET för att få en "muskelseparation"

    I en av texterna så står det:
    "Isolation Exercises are great for toning and creating visual separation between muscle groups."

    Observera att det står muskel GRUPPER och inte specifika muskler.

    Man kan inte "forma" en muskel med olika övningar. FÖRSTÅÅÅ!!!

    Hoppas nu att du förstår att du har fel så vi slipper diskutera
    Betyder inte helt å hållet att det är så, du kan ju köra helt olika vikter på följande reps med helt olika rörelser.

    Jahaja, så det är fettet som avgör det...
    Till en stor del ja, men inte för att verkligen få till en tydlig separation vilket tävlande atleter oftast försöker stäva efter, oftast med hjälp av en Coach.
    Små detaljer avgör mycket i det långa stråt.

    Du uppfattar min formulering av att ''forma'' fel.
    Du kan visst få muskelseparation genom att köra andra övningar då du anstränger muskeln på ett annat sätt.

    Vill du verkligen diskutera detta så får du svara i PM, att argumentera här är bara löjligt ur mitt tycke.

    Peace

  7. #2857
    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Betyder inte helt å hållet att det är så, du kan ju köra helt olika vikter på följande reps med helt olika rörelser.

    Jahaja, så det är fettet som avgör det...
    Till en stor del ja, men inte för att verkligen få till en tydlig separation vilket tävlande atleter oftast försöker stäva efter, oftast med hjälp av en Coach.
    Små detaljer avgör mycket i det långa stråt.

    Du uppfattar min formulering av att ''forma'' fel.
    Du kan visst få muskelseparation genom att köra andra övningar då du anstränger muskeln på ett annat sätt.

    Vill du verkligen diskutera detta så får du svara i PM, att argumentera här är bara löjligt ur mitt tycke.

    Peace
    Varför länkar du då texten? Är det inte för att "bevisa" att du har rätt och den säger precis tvärt om...fail.


    Men men. Vi behöver inte diskutera mer, vi kommer ingen vart ändå hehe

    Ha de bra iallafall och träna på hårt

  8. #2858
    har tränat i några månader nu och ska börja med kosttillskott vilket tycker ni jag ska köra på? Kreatin eller proteinpulver?

  9. #2859
    Varför inte båda? Helt olika saker.
    F.d summertime

  10. #2860
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Varför inte båda? Helt olika saker.
    visste inte om man kunde ta de samtidigt men iaf...

    hur länge räcker detta? tänker ta det i ungefär 4 veckor sedan pausa, men kommer detta räcka i 4 veckor?

    http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...ohydrate-500-g

  11. #2861
    Om du läser på länken du skickade så står det där

  12. #2862
    Citat Ursprungligen postat av bossen Visa inlägg
    Om du läser på länken du skickade så står det där

    såg det nu, men är lite smått efter. Ska man ta 5g 4ggr om dagen de första 5 dagarna? bara så jag har förstått det rätt?

  13. #2863

  14. #2864
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    EDIT: Varför funkar inte kreatin med koffein och vilka negativa effekter kan den kombinationen ge?
    Senast redigerat av Tobbe94 den 2012-05-31 klockan 14:36.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  15. #2865
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av 0trivin Visa inlägg
    visste inte om man kunde ta de samtidigt men iaf...

    hur länge räcker detta? tänker ta det i ungefär 4 veckor sedan pausa, men kommer detta räcka i 4 veckor?

    http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...ohydrate-500-g
    Rekommenderar denna istället, så du kan göra med den tills burken är slut. Förstår inte grejen med att ha uppehåll 4 veckor efter användning. Man vill ju ha något varje pass, vecka efter vecka..

    http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...hardcore-720-g

    Men eftersom att jag valt att handla från MM sports i fortsättningen så tror jag att detta kan vara något. http://www.mmsports.se/Body-Science-Vip-X.html
    Senast redigerat av ralley den 2012-05-31 klockan 18:38.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  16. #2866
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    .....

  17. #2867
    Citat Ursprungligen postat av bossen Visa inlägg
    Varför länkar du då texten? Är det inte för att "bevisa" att du har rätt och den säger precis tvärt om...fail.


    Men men. Vi behöver inte diskutera mer, vi kommer ingen vart ändå hehe

    Ha de bra iallafall och träna på hårt
    Haha, detsamma

    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Jag tar både kreatin samt protein och lite annat. Det har jag gjort nu i 15-16 veckor.
    Dock tar jag bara 1 skopa som är 5g(?) per dag. Samt protein 2ggr per dag.

    Men allt ska stå på paketet, så bara läsa.
    Men att ta det 4ggr de första 5 dagarna är att man laddar upp kroppen har jag för mig (?) men det är dock inget jag har gjort utan bara kört på sen dag 1 att ta det 1 ggr per dag.
    Varför har du legat på kreatin så länge?
    Kreatin fungerar inte som det bör vid ca 2månader give or take.
    Det du får är väl lite njurskada.
    Kroppen blir van med det, som t.ex en stimulant.

    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    EDIT: Varför funkar inte kreatin med koffein och vilka negativa effekter kan den kombinationen ge?
    Varför skulle det inte fungera?

    Koffein har ju dessutom bevisad effekt på muskeltillväxten(olika grupper som tog xxx-enheter mg per dag i xx-antal veckor)
    Ökad påfrestning på njurarna?

    Drick ordentligt och ät bra så ser jag ingen negativ effekt utan att man kanske manipulerar kroppens egna adrenalinutsöndring, därför bör man inte ta det hela tiden.. ta koffeinet max 4-5ggr i veckan?
    Bråttom nurå, kollar in senare!

  18. #2868
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    När man kör i smithen, räknar man endast vikterna man lägger på eller räknar man med att stången väger något?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  19. #2869
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    När man kör i smithen, räknar man endast vikterna man lägger på eller räknar man med att stången väger något?

    Varierar, du känner ju om stången väger något. På många äldre smithmaskiner väger stången. På mitt gym gör den inte det på smithmaskinerna.
    F.d summertime

  20. #2870
    man räknar stången för i helvete. varesig den väger 1-15kg.


    "det du får är lite njurskada"

    WAHAHA, I FUCKING LOVE BROSIENCE!

    1. individualism kontra empirisk fakta och framförallt biologi. ingen jävla "baah, lite njurskada kan du allt få"
    det kan du få utav ALLT som du över-förtär
    Senast redigerat av *** den 2012-06-07 klockan 21:57.

  21. #2871

  22. #2872
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    hej.
    detta låter kanske jävligt dumt men jag vill börja träna.
    så jävla mycket dötid och jag sitter ju bara här och käkar chips, ingenting att meka med och inga kompisar att umgås med i närheten längre tyvärr, och då tänkte jag att jag ska börja träna.
    Har ni några tips för en nybörjare som mig? jag vill bygga muskler och ha allmänt god form bara.
    hoppas ni förstår ungefär hur jag menar och kan hjälpa mig.
    jag är ca 185cm lång och väger 72kg atm och är väldigt smal.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  23. #2873
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    hej.
    detta låter kanske jävligt dumt men jag vill börja träna.
    så jävla mycket dötid och jag sitter ju bara här och käkar chips, ingenting att meka med och inga kompisar att umgås med i närheten längre tyvärr, och då tänkte jag att jag ska börja träna.
    Har ni några tips för en nybörjare som mig? jag vill bygga muskler och ha allmänt god form bara.
    hoppas ni förstår ungefär hur jag menar och kan hjälpa mig.
    jag är ca 185cm lång och väger 72kg atm och är väldigt smal.
    -bas-
    Försök sov 8timmar+
    Ät ordentligt varje dag, en träningsdag ska inte värderas mer än en dag du vilar.
    Varje dag kräver både vila och näring

    Du kan ju försöka köpa hem en fristång med ett par vikter å hantlar så har du det mesta.
    Bänkpress,knäböj,militärpress,marklyft,skivst� �ngs rodd osv.

    4-6set per övning, 30-60sek mellan varje set varav 8-12reps
    Värm upp lite först med 1-2set

  24. #2874
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    -bas-
    Försök sov 8timmar+
    Ät ordentligt varje dag, en träningsdag ska inte värderas mer än en dag du vilar.
    Varje dag kräver både vila och näring

    Du kan ju försöka köpa hem en fristång med ett par vikter å hantlar så har du det mesta.
    Bänkpress,knäböj,militärpress,marklyft,skivst� �ngs rodd osv.

    4-6set per övning, 30-60sek mellan varje set varav 8-12reps
    Värm upp lite först med 1-2set
    okej tack för tipset, vi har gym hemma så det behöver jag inte köpa.
    jag sätter igång lite smått imorgon då
    något tips på vad man ska äta?frukost, middag och kvällsmat. Min polare brukar köra 2st ägg på morgonen och 2st hårdmackor med keso på. och när är det lämpligt att börja med proteinpulver?
    edit: hur långa pass ska jag köra?
    Senast redigerat av hyperperry den 2012-06-10 klockan 01:21.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  25. #2875
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    okej tack för tipset, vi har gym hemma så det behöver jag inte köpa.
    jag sätter igång lite smått imorgon då
    något tips på vad man ska äta?frukost, middag och kvällsmat. Min polare brukar köra 2st ägg på morgonen och 2st hårdmackor med keso på. och när är det lämpligt att börja med proteinpulver?
    edit: hur långa pass ska jag köra?
    Kom igång med träningen innan du börjar käka pulver, när du börjat träna seriöst och lagt upp kosten redigt skulle man kunna börja med proteinpulver. Kanske när du tränat någon månad
    edit: havregrynsgröt till frukost är inte fel.
    Senast redigerat av Bengtsson96 den 2012-06-10 klockan 01:29. Anledning: lägg till text.

  26. #2876
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Bengtsson96 Visa inlägg
    Kom igång med träningen innan du börjar käka pulver, när du börjat träna seriöst och lagt upp kosten redigt skulle man kunna börja med proteinpulver. Kanske när du tränat någon månad
    edit: havregrynsgröt till frukost är inte fel.
    okej, tack. ja att börja med proteinpulver är något jag inte tänkt göra.
    Citat Ursprungligen postat av Luleå Visa inlägg
    Jag är på samma spår som hyperperry, jag är ca 190cm och ligger på 82kg, har spelat fotboll och innebandy tills det här året då båda lagen la ner och jag har inte orkar börja med något annat lag så jag har bara slappat sen januari.
    Ska börja springa nu och kommer bli 2-3 gånger i veckan och i början så blir det ca 3-5km för att sedan gå upp till någon km extra när kondisen kommer i form igen
    Sen tänkte jag även börja gymma så småningom, men tänkte ta och köpa hem några hantlar från 3kg - 10kg och jag undrar vad det skulle gå på? ( vill inte komma till gymmet helt otränad och svag )

    Sen vill jag veta bra övningar jag kan göra hemma, som te.x armhävnigar etc, hur många sett jag ska göra och hur många på ett ungefär per sett.

    Sen då till sista frågan, innan te.x ett löp pass. Vad ska man äta? och ungefär 2h innan?
    se där, kul att se någon som är nybörjare med mig. Jag vill inte heller komma till gymmet helt otränad så jag tänkte också träna hemma ett tag innan man kör igång på gymmet.
    jag ska också börja springa nu och har tänkt springa ca 2 dagar i veckan och försöka klämma in lite träning hemma de resterande 5 dagarna
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  27. #2877
    Citat Ursprungligen postat av Luleå Visa inlägg
    Jag är på samma spår som hyperperry, jag är ca 190cm och ligger på 82kg, har spelat fotboll och innebandy tills det här året då båda lagen la ner och jag har inte orkar börja med något annat lag så jag har bara slappat sen januari.
    Ska börja springa nu och kommer bli 2-3 gånger i veckan och i början så blir det ca 3-5km för att sedan gå upp till någon km extra när kondisen kommer i form igen
    Sen tänkte jag även börja gymma så småningom, men tänkte ta och köpa hem några hantlar från 3kg - 10kg och jag undrar vad det skulle gå på? ( vill inte komma till gymmet helt otränad och svag )

    Sen vill jag veta bra övningar jag kan göra hemma, som te.x armhävnigar etc, hur många sett jag ska göra och hur många på ett ungefär per sett.

    Sen då till sista frågan, innan te.x ett löp pass. Vad ska man äta? och ungefär 2h innan?
    Du kan ju köpa hantlar å skivstång med fria vikter på rusta för 6-700 tror jag,då kan du ju göra rätt mycket övningar, bara fantasin sätter stopp. ris å kyckling är ju rätt bra å äta. även keso, banan osv... i början är det bäst att köra 12x3 i övningar för att få in rörelsen och lite uthållighet. lycka till med träningen

  28. #2878

    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    245
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg

    se där, kul att se någon som är nybörjare med mig. Jag vill inte heller komma till gymmet helt otränad så jag tänkte också träna hemma ett tag innan man kör igång på gymmet.
    jag ska också börja springa nu och har tänkt springa ca 2 dagar i veckan och försöka klämma in lite träning hemma de resterande 5 dagarna
    Haha ja måste dock få tag i nya skor, dem jag har nu är ju riktigt jävla platta så man känner ju varenda sten när man springer :p

    Bengtsson, tack så mycket!
    Tur att det är något man gillar att äta iallafall
    Har en så dålig matvana, till frukost blir det oboý och mackor varje dag, samt till kvällsfika, hojj !

  29. #2879
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    okej tack för tipset, vi har gym hemma så det behöver jag inte köpa.
    jag sätter igång lite smått imorgon då
    något tips på vad man ska äta?frukost, middag och kvällsmat. Min polare brukar köra 2st ägg på morgonen och 2st hårdmackor med keso på. och när är det lämpligt att börja med proteinpulver?
    edit: hur långa pass ska jag köra?
    För det första så kan du skita i vad 96an skrev.
    Man använder vassleprotein, eller kostillskott för den delen för att KOMPLETTERA, och få en sundare livsstil.
    Vassle är först å främst en snabb och hälsosam variant av protein som tas upp oerhört snabbt i kroppen.
    Idealiskt när kroppen behöver få i sig näring, t.ex efter ett pass för att sätta fart på återhämtningen, och på morgonen då kroppen är i ett lågt katabolisk/anabolisk tillstånd.

    Frukost kan vara ett bra tillfälle att få i sig lite fibrer och en bra variant av kolhydrater, så där passar havregrynsgröt alldeles utmärkt.. UTAN sylt duger med ett glas mjölk!
    Funkar utmärkt med 2 löskokta ägg, men har man bråttom så funkar en proteinshake att sleva i sig.
    Annars tar man alla 3 i en sleva
    Jag brukar alltid lägga in en kopp kaffe i det, mr.coffeenator
    (havregryns gröt å något ägg funkar skit bra)
    Ger dig den energin du behöver för att orka morgonen!

    kvällsmat så skulle jag rekommendera någon form av fin protein och vitaminer, kyckling/tonfisk eller något magert kött med grön grönsallad någon bit tomat/gurka
    (en liten mängd också)

    mellanmål så funkar osaltade jordnötter perfekt, bra & hälsosam fettkälla!

    middag så sitter de vanliga bra, kött/fisk med någon form av långsamma kolhydrater.. fullkorns pasta lr nå potatis

    lämpligast att köra proteinpulver är väl på morgonen och efter(ibland innan) ett träningspass
    funkar ju även som kvällsmål men du vill ju ha något i magen som kroppen kan ta nytta av under tiden du sover så därför är det bättre med magert kött å lite sallad(vrf jag sa grön grönsallad, gurka osv tidigare är pga grön sallad är rik på magnesium, även jordnötterna, och fullkornsprodukter)

    Din polares frukost duger fint !
    250gram keso eller en halv burk?
    Beror ju helt på, ju större man blir ju mer energi går åt för att bibehålla och öka.

    Enligt studier så sänks testo,dopamin å andra nivåer efter give or take 1 timme av intensiv träning, många säger att 2 timmar bränner muskler istället för att bygga.
    Tror dessa personer då att att man måste äta var 3e timme för att inte hamna i ett kataboliskt tillstånd ?
    Äter du en stor och bra måltid så kan ju det tas upp i kroppen under kanske 9 timmar ungefär, vanligt protein bryter ju kroppen ner på kanske 5-7timmar(?)

    För dig så fungerar 1 timme perfekt

    Läs gärna lite med drop- & supersettande,2-4split, chockträning m.m
    Man tjänar mycket på att variera, även med kosten vilket vissa inte tror.

    Edit
    Det jag påstår har jag själv testat, å det har fungerat bra, och det har fungerat väldigt bra på andra.
    Dock så äter jag dåligt som fan och tränar inte ens just nu ^^
    *Cry*
    Senast redigerat av Gbgräddglass den 2012-06-10 klockan 04:35.

  30. #2880
    Nu skrev du mycket bättre än förra gången gräddglass. Mycket bra info och fakta

    Men de enda jag ifrågasätter är det där med sallad, gurka och magnesium? Varför är magnesium bra när man tränar?
    Sallad och gurka innehåller ju inte mycket magnesium heller för den delen.
    Är det bara att det är nyttigt så är det ju det sämsta man kan äta av alla grönsaker... de innehåller inte speciellt mycket vitaminer och mineraler som många tror...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in