1. #1

    leovince zx pluggen !!!

    köpte en zx rör till min slider som var strypt. Pluggen sitter svetsat grymt bra va är det bästa sättet att ta bort skiten ???

  2. #2
    Den sitter inte så hårt bara banka ut den! Slå lite o.s.v, det är vad mina polare gjort iaf, mitt rör va redan urpluggat

  3. #3

  4. #4
    den sitter som fan,

  5. #5
    va fan är dremel och va kostar en sån ??

  6. #6

  7. #7
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Tog bort pluggen på mitt zx, det var rena jävla helvetet, vi bankade först som in i helvete men den rörsta sig inte, då fick vi såga den vill mindre bitar och banka, lite resultat.
    När vi sågat bort småbitar så var de borrmaskin och fil
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  8. #8
    Man får helt enkelt improvisera lite

  9. #9
    Jag lyckades banka lös den med ett don som täckte hålet på pluggen, sedan bara fila med en helt vanlig fil. Tog typ 15 min

  10. #10
    Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    472
    cyllinder borr @ biltema tar väll nån timme så har du borrat ner hela skiten

  11. #11
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    vet inte om det är lika som på yazuni z, skulle plugga ur polarens z, pluggen satt med 2 loppor, tog ett slipstift och dremel och slipade ner lite av fogarna,satt i en mejsel i röret och började bända och tillslut så var den väck

  12. #12
    skruvmejsel & hammare.

  13. #13
    polarn använde varmluftspistol(500grader) och 4st plattmejslar för o få upp sin strypning ^^ bestod av en inre och yttre svetsning.. gött!

  14. #14
    Banka inte ut den! ta en dremel, slip till borr, borra, ! jag pluggade ur mitt rör med slip till borren. Skit lätt, skaddar inte röret.

    Inge jäkla bankande ^^

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in