1. #1

    vilken tryckfjäder ska ja ha till min setup?

    tjenare, ja har en 04 aerox med denna setupen, 70cc polini sport 17,5 mm förgasare, leovince zx rör o 4,3gr vikter, kopplingsfjädrarna som ja fick med avgasröret sitter på och nån skit hård tryckfjäder som ja fick av en kompis. min fråga är om någon skulle kunna skicka en länk på en lämplig tryckfjäder som ska passa till stunt.

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av slay1337 Visa inlägg
    tjenare, ja har en 04 aerox med denna setupen, 70cc polini sport 17,5 mm förgasare, leovince zx rör o 4,3gr vikter, kopplingsfjädrarna som ja fick med avgasröret sitter på och nån skit hård tryckfjäder som ja fick av en kompis. min fråga är om någon skulle kunna skicka en länk på en lämplig tryckfjäder som ska passa till stunt.
    Hmm, kolla runt efter tryckfjädrar som ska passa till sportcylindrar... Sen rekommenderar jag en inställbar koppling så som Malossi Delta Clutch, så att du som stuntar kan få kopplingen att ta på så låga varv som möjligt. Finns instruktioner på twostroke hur man ställer in den kopplingen.

  3. #3

  4. #4
    Jag kör med originalfjäder nu på

    Tp 70 cc
    21 mm dello
    stage2 rör
    mhr variator
    stylepro koppling
    s6 vev
    c4 lager
    etc

    Min slirar ingenting och går perfekt med det, så inte ens säkert att du behöver byta.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Jag kör med originalfjäder nu på

    Tp 70 cc
    21 mm dello
    stage2 rör
    mhr variator
    stylepro koppling
    s6 vev
    c4 lager
    etc

    Min slirar ingenting och går perfekt med det, så inte ens säkert att du behöver byta.
    okej ska prova med orginal fjädren igen.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in