Sidan 2 av 2 Första 12
  1. #31
    Nismos avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Kristianstad
    Inlägg
    80
    Moderaterna mest för att inte röd/gröna ska få makten annors hade jag nog inte röstat alls.

  2. #32
    Helt klart M med den enkla anledningen att Freddan är den ända politiker jag känner mig bekväm med som stadsminister. Tanken av att Mona är stadsminister är avskräckande i mitt tycke. Sen att jag tycker att det är ytterst konstigt att folk tycker kommunism är bra för Sverige är en annan sak som jag inte orkar dra igång med nu.

  3. #33
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Det skulle vara intressant att veta varför, men det finns ju egentligen bara en fråga som dom vill ta itu med, eller nä det finns till och med två.
    de är ju bara min åsikt men jag tycker de är för många invandrare i sverige man tar in invandrare för 10 miljader kr varje år till sverige å dom bara tar svenskarnas jobb osv .

  4. #34
    Inlägget ovan, Du verkar vara en sån person som går på verkligen allting? Yttra dig inte om saker du inte har en susning om!

  5. #35
    Citat Ursprungligen postat av derbi_killen Visa inlägg
    de är ju bara min åsikt men jag tycker de är för många invandrare i sverige man tar in invandrare för 10 miljader kr varje år till sverige å dom bara tar svenskarnas jobb osv .
    Tar dom svenskarnas jobb? Det är ju snarare vi som tar deras eventuella jobb haha. Sen köper vi inte in invandrare, dom kommer hit på egen hand, däremot kostar det oss att skaffa dom en lägenhet, socialbidrag och hela den biten vilket jag förmodar att du syftar på.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  6. #36
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Tar dom svenskarnas jobb? Det är ju snarare vi som tar deras eventuella jobb haha. Sen köper vi inte in invandrare, dom kommer hit på egen hand, däremot kostar det oss att skaffa dom en lägenhet, socialbidrag och hela den biten vilket jag förmodar att du syftar på.
    ja de va de jag syfta osv . å hur f*n tar vi deras jobb????? :S

  7. #37
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av derbi_killen Visa inlägg
    ja de va de jag syfta osv . å hur f*n tar vi deras jobb????? :S
    att kunna svenska är också en stor sak när man söker arbete i samhället vet du va?
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  8. #38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in