Sidan 90 av 305 Första ... 40808889909192100140190 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #2671


  2. Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg

    checka munstycket kompis.
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Har sagt de till han, men han vägrar lyssna
    Men jag tycker det är konstigt att moppen gått skitbra innan, och helt plötsligt efter skolan när jag ska åka hem så börjar den gå dåligt? Ska se, får kanske åka till cykelkraft och köpa munstycken..

  3. #2674

  4. #2675
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Men jag tycker det är konstigt att moppen gått skitbra innan, och helt plötsligt efter skolan när jag ska åka hem så börjar den gå dåligt? Ska se, får kanske åka till cykelkraft och köpa munstycken..
    du behöver inte köpa nya munstycken. bara rensa det du har i.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  5. #2676
    Den här natten hade ju kunnat vara roligare. Hade lite feber och ont i halsen igår kväll, så gick och la mig nånstans runt 22:30.

    Somnar, ligger och svettas samtidigt som jag ligger och skakar som ett jävla ticsmongo, fick spänna varenda muskel i hela kroppen för att ligga still. Tyckte jag hade sovit skitlänge och började yra om att jag måste påminna morsan om att hon måste sjukanmäla mig innan klockan 9. Tillslut tar jag mig krafter för att resa mig, hittar en flaska som jag kan fylla med vatten på skrivbordet. Så snubblar vidare till badrummet, med hjälp av att hålla i mig i väggarna för att inte göra en faceplant.

    Ser till min förbannelse att klockan är 01:50. Väcker morsan av nån anledning, och går ut i köket för att ta alvedon och lite grejer. Kollade tempen och den var på 39.5 °C, inte very najs.

    La mig och lyssnade på musik och spelade harpan på telefonen fram till klockan 3, drack en jävulsk massa vatten, sedan sov jag halvkasst fram till 12:30.

    Detta må låta jäävligt knarkat, men jag hörde massa random ljud i musiken som jag aldrig hört förrut när jag låg där totalt utslagen.

    Inte very najs känsla när man skakar så att hela sängen rör på sig, och verkligen inte slutar
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  6. #2677
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    nån jävel har busat med din moppe under skoltid!
    På vilket sätt menar du?

    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    du behöver inte köpa nya munstycken. bara rensa det du har i.
    Aa, har fått flera svar att jag ska rengöra föggen, ska göra de om några minuter.

  7. #2678
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Dagens fail, köpt grejer av en forummedlemm som sedan visar sig vara okompletta och ej fungerande. Synd när man nästan fått ihop scootern.
    Precis som många skrivit, häng ut honom!

  8. #2679
    Planterat träd sen 8.30

  9. #2680
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Planterat träd sen 8.30
    om några år kanske du och dina vänner kan ha en fin grillfest där och ta med både yxa och såg.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  10. #2681
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    om några år kanske du och dina vänner kan ha en fin grillfest där och ta med både yxa och såg.
    haha aa "några" år =D

  11. #2682
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Känns som ja har feber...
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  12. #2683
    Olje lampan lyser och jag har ingen olja...

  13. #2684


  14. Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Huvudvärken efter massa lustgas.

  15. #2686
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Skulle plocka ner föggen för att rengöra den och då skruvade jag av avgasröret för att kunna komma åt bättre.
    Allt går hur bra som helst men sen när jag ska skruva på röret igen så hamnar så jävla lite snett så de inte syns och jag bara fortsätter skruva, sen vart de jävligt hårt och jag funderar på om de är rätt. Skruvar ut skruven igen, flyttar på röret och försöker skruva in skruven med fingrarna för att se att de va rätt. Fastar direkt, gängpaj...
    Nu får de bli ny cylinder. Hoppas man blir klar innan Frihamnen!

  16. #2687

  17. nya lacken på moppen blev så inihelvete kass alltså
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  18. #2689
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Huvudvärken efter massa lustgas.
    Then you are doing it wrong!
    En svensk tiger!

  19. #2690
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Then you are doing it wrong!
    Haha, asg.

  20. #2691
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Then you are doing it wrong!
    Klart man kan få huvudvärk av L-Gas även om man gör det "rätt";P

  21. #2692

  22. Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    edit: fel tråd :S

    men öhh, dagens fail e väl att man försov sig
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  23. #2694

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Then you are doing it wrong!
    Nej. Man får bara det.

  24. #2695
    DavvAs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Skinnskatteberg
    Inlägg
    172
    renoverade bromsarna på bilen idag. När jag körde en sväng så va de nått som klonka o slog som fan så jag gick ut o kolla så fälgarna satt. de gjorde dom sen när jag skulle backa in i verkstan igen så låser sig höger bak lite sen släpper de o ja tänker typ "omg...............!" sen kommer jag på att bromsoket inte är ditskruvat
    David =)
    Minarelli Fiddyn
    Ja ba o du ba o sen ja ba o efter de vi ba .

  25. #2696
    Citat Ursprungligen postat av Jonne Visa inlägg
    Haha, asg.
    Then i did it right

    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Klart man kan få huvudvärk av L-Gas även om man gör det "rätt";P
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Nej. Man får bara det.
    Som väldigt erfaren lustgas användare så kan jag säga att jag endast fick huvudvärk första gången, sedan lärde man sig att kanske ta lite längre pause mellan att man drar långa/mycket gas eller sitta i ett väll ventilerat rum å helst ute
    En svensk tiger!

  26. #2697
    dagens fail.. att gå med huvet före rakt in i en vägg.. och att en kompis glömde nycklarna i moppen så vi kunde köra på den utan att han visste nåt

  27. #2698
    Ibland under man om hunden har alla hästar i stallet:

    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  28. #2699
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    dagens fail.. att gå med huvet före rakt in i en vägg.. och att en kompis glömde nycklarna i moppen så vi kunde köra på den utan att han visste nåt
    Win!

  29. #2700

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in