Ämne: Dagens Fail!

  1. #9091
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    kommer ner och ska käka tar en tallrik med mat och sätter mig, de tar några minuter och farsan säger : Jo du Hampus de är nu bestämmt att mamma flyttar om 2 veckor så de blir nog dags att ni börjar tänka på vem ni ska bo hos. Ganska drygt för jag inte vet hur jag ska göra :/ Visste iofs att de va på väg för dom har bråkat rtt mycket den senaste tiden men trodde inte så här fort
    Neej, det där suger
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  2. #9092
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Fail att skolan inte har en enda blockad hemsida i princip. Polarna kunde kolla vad fan som helst men när man letade efter information och argument på flashback så var den tydligen blockat.

  3. #9093
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    kommer ner och ska käka tar en tallrik med mat och sätter mig, de tar några minuter och farsan säger : Jo du Hampus de är nu bestämmt att mamma flyttar om 2 veckor så de blir nog dags att ni börjar tänka på vem ni ska bo hos. Ganska drygt för jag inte vet hur jag ska göra :/ Visste iofs att de va på väg för dom har bråkat rtt mycket den senaste tiden men trodde inte så här fort
    Alltid jobbigt i början, men du ska se att det kan bli rätt chill ändå!

  4. #9094
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Alltid jobbigt i början, men du ska se att det kan bli rätt chill ändå!
    Nej. Inte direkt chill.
    Vet att du kanske försökte muntra upp honom. Men nej, det är inte chill.
    Senast redigerat av davzz den 2011-05-17 klockan 22:08.
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  5. #9095
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Nej. Inte direkt chill.
    Vet att du kanske försökte uppmuntra honom. Men nej, det är inte chill.
    Det som är possessivt är att jag antagligen komme köpa en moppe till, men hade lätt kunnat vart utan den ifall dom fortfarande va tillsammans

  6. #9096


  7. Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jag tycker att det är chill, aldrig massa skit bråk
    Japp, faktiskt redigt chill. tycker jag också

  8. #9098
    Precis! Jag tycker det är as chill

  9. #9099
    gick upp kl 16 idag, måste gå ut med hunden kl 10-11 imorrn bitti... blir nog dygna för min del

  10. #9100
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jag tycker att det är chill, aldrig massa skit bråk
    Bråk, nej förstås inte. Men endå, jävla farsa som bor 70km bort, sen med färja över till en ö, som är förjävla tråkig.
    Dessutom kan han absolut noll och ingenting om moppar, och har inga verktyg!

    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Japp, faktiskt redigt chill. tycker jag också
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Precis! Jag tycker det är as chill
    Hur då "chill" ? Vara på två olika ställen på veckorna och helgerna etc. Lära känna nya mänskor på ett ställe, annars skulle det vara tråkigt där etc. Så är det för mig i alla fall.
    Sorry nu för dessa klago-inlägg, men förstår inte hur det kan vara så "chill".. fast ni är väl lite äldre kanske, med bil osv.
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  11. #9101
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Nationellt prov i matte A imorn
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  12. #9102

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Nationellt prov i matte A imorn
    först 4 timmar Ma B NP idag, och sen det imorn, det failar ännu mer
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  13. #9103

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Nationellt prov i matte A imorn
    Jag har mitt nästa tisdag

  14. #9104
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Jag har mitt nästa tisdag
    Jag tycker det är fail att du aldrig lägger upp ditt bil-projekt!








  15. #9105
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Inte dagens men i lördags-söndags natt så försökte några idioter i gustavsberg trakterna råna mig/mina polare på mopparna Patetiska idioter..
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  16. #9106
    FITT jävla skolan. dom är helt blåsta i huvet lärarna, dom låter en glassa hyfast genom året men sen när sommarlovet är ett par veckor bort så flyger det in massa jävla hemtenter och annan skit som man verkligen inte är motiverad att göra!!
    hatar gymnasiet, alla kurser är sjukt tråkiga, lärarna är oengagerade, dåliga på att planera, dåliga på att lära ut, dåliga att få kontakt med oss elever! visst jag är inte världens plugghäst men förstod och trivdes 100gånger bättre med mina förra lärare. AARRAGHAHAHHAHAHAGGA

  17. #9107
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    FITT jävla skolan. dom är helt blåsta i huvet lärarna, dom låter en glassa hyfast genom året men sen när sommarlovet är ett par veckor bort så flyger det in massa jävla hemtenter och annan skit som man verkligen inte är motiverad att göra!!
    hatar gymnasiet, alla kurser är sjukt tråkiga, lärarna är oengagerade, dåliga på att planera, dåliga på att lära ut, dåliga att få kontakt med oss elever! visst jag är inte världens plugghäst men förstod och trivdes 100gånger bättre med mina förra lärare. AARRAGHAHAHHAHAHAGGA
    Jag håller med dig till 100% och mer än det.
    På tal om dåliga på att planera så har jag 3 prov imorgon 2 av dom är på SAMMA TID(!) Och 1 av de 2 är Matte A prov..

  18. #9108

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Jag håller med dig till 100% och mer än det.
    På tal om dåliga på att planera så har jag 3 prov imorgon 2 av dom är på SAMMA TID(!) Och 1 av de 2 är Matte A prov..
    Japp det suger. Sen om klass kompisarna och är jävligt dryga vill man bara dra där ifrån.
    Skönt att byta till fordon nu efter sommaren. Kommer bli skit skönt, hoppas på sköna snubbar där också

  19. #9109

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    matte A prov om 28 min, upptäckte precis att jag har glömt mjölken framme under natten så äter flingor med pissvarm mjölk nu, plus att jag knappt hade någon mjölk kvar så det är skapligt torrt, och sen så ska jag helst hinna duscha innan jag drar till skolan med (Y)
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  20. #9110
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Ledig

  21. #9111
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Ledig
    är det fail?

  22. #9112
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    är det fail?
    Vad hände med postcounten?
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  23. #9113
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Vad hände med postcounten?
    våra moderatorer gillar att censurera så mina 20 poster i tjafstrådarna är borta

  24. #9114

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Dom fälgarna jag vill ha till bil fan. Kostar 24k med däck. Helvetet då!

  25. #9115

  26. Ny uppdatering av Spotify? Det ser annorlunda ut på datan... Inte nice heller!

  27. #9117
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    MSN är årets, eller kanske seklets fail!
    Hur fan kan dem va så dumma i huvet o spärra mitt konto och sen så kan man inte ens spärra upp det, blir så jävla förbannad!
    Och inte fan kan man ringa till dem heller utan man måste logga in på sitt konto och skriva en fråga på deras forum, men då har dem ju spärrat mitt konto, mörkrädd asså, hur dumma får man bli?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  28. #9118
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    MSN är årets, eller kanske seklets fail!
    Hur fan kan dem va så dumma i huvet o spärra mitt konto och sen så kan man inte ens spärra upp det, blir så jävla förbannad!
    Och inte fan kan man ringa till dem heller utan man måste logga in på sitt konto och skriva en fråga på deras forum, men då har dem ju spärrat mitt konto, mörkrädd asså, hur dumma får man bli?
    Det är hackers som hackar ditt konto sen spammar massor av mail, du vet sånna klicka där o du får en iphone lr vafan som helst, och man får nt spamma för mke mail då blir min bannad, har typ 5 acc hackade ... as irriterande

  29. #9119
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av dennis1 Visa inlägg
    Det är hackers som hackar ditt konto sen spammar massor av mail, du vet sånna klicka där o du får en iphone lr vafan som helst, och man får nt spamma för mke mail då blir min bannad, har typ 5 acc hackade ... as irriterande
    Juste, fick nått sånt där skit och de skickades ut massor av spammail, bytte lösenord och då slutade mailen att skickas, men vart spärrad nu 1 månad senare. Har äntligen hittat hur man mailade en fråga så nu får vi se vad dem säger
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  30. #9120

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in