Sidan 298 av 305 Första ... 198248288296297298299300 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #8911
    Livet!! ALLT är skit..

  2. #8912
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Livet!! ALLT är skit..
    håller med dig, tyvärr.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  3. #8913
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    håller med dig, tyvärr.
    Fan asså :/

  4. #8914
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Fan asså :/
    allt är fan åt helvete asså.. :/
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  5. #8915
    ska försöka få det kortfattat. Vi har gjort typ 24st lappar med olika mänskliga rättigheter på(samhälls), sedan var vi 7st i grupper. I varje grupp skulle man totalt ta bort 16 utav dom, alltså så man har kvar de viktigaste. En av rättigheterna var "jämställda rättigheter", och då jävlades vi med en tjej och sa att vi tyckte den va oviktig osv. Vi höll på så ett tag men sedan när vi började närma oss de sista rättigheterna som skulle tas bort, så började vi seriöst vilja ta bort jämnställdheten. Men näe, tjejen tyckte heller att vi skulle ta bort "tillgång till rent vatten"?!? och vi typ ba: eeeah.. det kan nog vara det mest grundläggande och viktigaste?? hon ba: jamen vafan är ni dumma i huvet eller! skojar ni med mej? man kan väl koka vattnet! precis som att de skulle vara parasit infekterat vatten överallt som det är här just nu i skell xD och vi ba: jaha tror du de fattiga i afrika har tillgång till en köksplatta eller? hon ba: men dom gör ju eldar! och sen har dom ju lerkruker att koka i...

    kanske inte lät så roligt men var priceless irl ! (sorry om det var dåligt skrivet orkar inte tänka)

  6. #8916
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    allt är fan åt helvete asså.. :/
    Minst sagt

  7. #8917
    Polisen är fan överallt här nu Och kaj (rubbad endurosnut) är ute o plockar mopedister, 4 blev stoppade igår eftermiddag, 3 mopeder beslagtagna.

  8. #8918
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    Polisen är fan överallt här nu Och kaj (rubbad endurosnut) är ute o plockar mopedister, 4 blev stoppade igår eftermiddag, 3 mopeder beslagtagna.
    Bort med trimmet! :/
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  9. #8919
    Pissväder. Duggregnat senaste 45 minuterna typ.

  10. #8920
    Att jag just nu blir moppenetraped / M

  11. #8921
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Pissväder. Duggregnat senaste 45 minuterna typ.
    Här på söder har det inte börjat regna än Kanske flyger förbi oss så vi slippar
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  12. #8922
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Här på söder har det inte börjat regna än Kanske flyger förbi oss så vi slippar
    Nice! Joo, får väl hoppas på det

  13. #8923

  14. davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Haha, min kompis hade kört ut till vägen med moppen utan hjälm, till bussen på morgonen. Så när han kom hem, tog han moppen och körde till butiken 500m bort. Köpte en Cola.
    När han körde ut på vägen, så körde en bil framför honom. Plötsligt stannade bilen, och ut steg två poliser ;D

    Gianelli 2t, ingen reflex där bak(?), plåten skulle vinklas ner 30 grader, kopplings- och broms handtagen är "vassa".

    Win dock att, enda han fick böter för var hjälmen! Polisen trodde Gianellit var original!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  15. #8925
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Började nyss regna här med Ganska mycket med..
    Tur att man hann plocka av sendans sadel en stund innan, den är ju förjävla grym på att suga åt sig vatten! Brukar få sitta på en plastpåse när jag kör
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  16. #8926
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Ja bilden talar för sig själv.
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  17. #8927

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Ja bilden talar för sig själv.
    dagens fail blev just att du hänger på bdb
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  18. #8928
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    dagens fail blev just att du hänger på bdb
    Alla har sina egna åsikter
    Massa moppekillar som hänger på bdb, mycket mer aktivt och socialt där.
    Plus att det är där jag började bli "känd"=)
    Btw, är det fail att lägga ut bilder på sin moppe i HD format på en hemsida där ca 15 tusen människor är online vardagligen?
    Man hamnar på första sidan och får en massa tittare, träffat massa nya goa personer genom bdb, mest moppekillar!
    Så ah, jag ser inte direkt ngt fail med det
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  19. #8929
    fick se nakenbilder på en gammal kemivikarie... kan ju säga att han smått överraskande hade 25+ tveksamt dock om han får fortsätta som lärare

  20. #8930
    CR7Aeroxs avatar
    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    264
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Alla har sina egna åsikter
    Massa moppekillar som hänger på bdb, mycket mer aktivt och socialt där.
    Plus att det är där jag började bli "känd"=)
    Btw, är det fail att lägga ut bilder på sin moppe i HD format på en hemsida där ca 15 tusen människor är online vardagligen?
    Man hamnar på första sidan och får en massa tittare, träffat massa nya goa personer genom bdb, mest moppekillar!
    Så ah, jag ser inte direkt ngt fail med det
    +1
    Yamaha Aerox In My <3

    Har ett Leovince TT rör till aerox till salu!

  21. #8931
    p-bot på 400 sedan när man kör från parkeringen hem åker man på 2000 i fortkörning så de kan gå ! 92 på 70 väg

  22. #8932
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    fick se nakenbilder på en gammal kemivikarie... kan ju säga att han smått överraskande hade 25+ tveksamt dock om han får fortsätta som lärare
    Finns en lärare på en av skolorna här i området som är känd som bög. De satt ett par personer och letade igenom gaysidor och visst fan fann dom honom, det var inga vackra bilder kan jag säga...

  23. #8933
    Min gamla rektor är gay eller bi då jag och 3 klasskamrater såg han gå in på gayklubben här i göteborg, han höll en annan kille i handen.

  24. #8934
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Råkade köra lite för hårt med S60n igår till besiktningen någon slang hoppade loss och sedan nu så dumpar den friskt, går ryckigt och dör på tomgång men dumpljudet är lite mysigt 'schadish'

    Sen dagens fail är väl dom tuffa pojkarna i ghettot som inte kan köra moppe. Körde XC90n upp till brudens ställe och på motsatt håll så är det en jätte lång kö, så ligger det en moppe och kör i mitt fält fast mot mig, tänkte att han skulle gå in, men det gjorde han aldrig, jag fick väja för honom. Men jävla idioter det finns asså. Nästa gång blir det att slå på helljuset och gasa upp istället

  25. #8935
    "500 Internal Server Error

    Tyvärr, något gick fel.

    Vi har skickat ut ett team med välutbildade apor som kommer att lösa problemet.

    If you see them, show them this information:"

    -ist för youtube???

  26. #8936
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Min gamla rektor är gay eller bi då jag och 3 klasskamrater såg han gå in på gayklubben här i göteborg, han höll en annan kille i handen.
    oh fyfan vad nasty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1















  27. #8937
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    "500 Internal Server Error

    Tyvärr, något gick fel.

    Vi har skickat ut ett team med välutbildade apor som kommer att lösa problemet.

    If you see them, show them this information:"

    -ist för youtube???
    Haha, min brorsa fick upp samma grej för några minuter sen

  28. #8938
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    En jävla ***** som jag hatat i två år nu, drygaste horungen när han inte är ensam. Kör förbi med sin 80 tals Volvo med ett gäng andra och gör gester och läten när man står på trottoaren och väntar på sin polare. Sen när han åker själv förbi nästa gång kollar han inte ens mot mig, haha.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  29. #8939
    blir dödshotad av ett gäng som har stulit min moppe, vilka stolpskott, de fattar inte att det gör det bara värre för dom när polisen haffar dom
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  30. #8940
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    blir dödshotad av ett gäng som har stulit min moppe, vilka stolpskott, de fattar inte att det gör det bara värre för dom när polisen haffar dom
    Va i helvete... Men har du fått tillbaka den nu eller?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in