Ämne: Dagens Fail!

  1. #8791
    För faaaaaaan. Jag kommer inte in på TPB varken i IE eller Chrome. FML.

    Edit: HAHA! Nu funkade det! Score!

  2. #8792
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Spelat ut det två gånger, hur kul som helst! Men förjävla läskigt..
    Kommit en DLC också, Justine. Har dock inte hittat nån torrent ?
    så snuskigt läskigt.. har inte kommit nå långt men har sett att det finns flera olika slut va?
    Senast redigerat av rideAerox den 2011-05-08 klockan 20:40.

  3. #8793

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    så snuskigt läskigt.. har inte kommit nå långt men har sett att det finns flera olika slut va?
    min kompis och jag släckte i hela hans hus, satte på högsta volym. en spelade och den andra sprang runt och skrämde skiten ur han som spela

  4. #8794
    Dagens fail får bli att det är tredje dagen jag inte har gjort någonting förutom suttit och postat på detta forum.

  5. #8795
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    så snuskigt läskigt.. har inte kommit nå långt men har sett att det finns flera olika slut va?
    Har faktist inte märkt av det, slutat likadant båda gångerna. Vet inte heller hur man skulle kunna få det att sluta annorlunda..
    Mysigt spel i alla fall!

    Edit: Widell, min kompis spelade på ett lan, när han mötte och blev jagad av sin första zombie, så ropa jag bakom honom och dunka han på axlarna! Killen flög av stolen!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  6. #8796
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle12994533.ab

    Hur i helvete kan man bänka Fasth mot Kanada?!



    Han idiotförklarar ju sig själv, bara idiotiskt att bänka Fasth. Fyfan
    Jo, man kan undra hur fan han tänker. Vet själv hur surt det är att bli bänkad när man spelar bra. Verkligen förödande, eller var iaf för mig.

  7. #8797
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Fan har muntligt nationellt prov i tyska imon :/
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  8. #8798
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Fan har muntligt nationellt prov i tyska imon :/
    Tyska 3? Isåfall har jag det på torsdag, håll mig updaterad om vad det är för ämne om du har tyska 3.

  9. #8799
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Tyska 3? Isåfall har jag det på torsdag, håll mig updaterad om vad det är för ämne om du har tyska 3.
    Ska göra det då jag också har steg 3,fick du G på något av läs + hörförståelseproven?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  10. #8800

  11. Bieber är med på CSI...

  12. #8802
    Min morsa är fan fail.

    Sry för dubbel btw...

  13. #8803

  14. Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Har faktist inte märkt av det, slutat likadant båda gångerna. Vet inte heller hur man skulle kunna få det att sluta annorlunda..
    Mysigt spel i alla fall!

    Edit: Widell, min kompis spelade på ett lan, när han mötte och blev jagad av sin första zombie, så ropa jag bakom honom och dunka han på axlarna! Killen flög av stolen!
    det finns typ ett "bra" och ett "dåligt" slut , man kan skita i att förstöra portalen då dör man och han alexander försvinner

  15. #8805

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Sitter på praktiken helt själv , suttit här sen kvart i tolv .. min handledare kommer tillbaka klockan 1 för han är hemma och käkar och dom andra som jobbar här är ute på jobb

    Har inte ett piss att göra förutom att sitta här då ..
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  16. #8806
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Sitter på praktiken helt själv , suttit här sen kvart i tolv .. min handledare kommer tillbaka klockan 1 för han är hemma och käkar och dom andra som jobbar här är ute på jobb

    Har inte ett piss att göra förutom att sitta här då ..
    Tur att du har mnf då!

  17. #8807
    finnar när man ska raka sig, förjävla irriterande. hade en på halsen så nu sitter man här och blöder hrrmmppf

  18. #8808

  19. #8809
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439


    Tar inte ställning...men fan va pinsam han är haha
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  20. #8810

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Fick bensinstopp så fick gå hem med moppefan 5km

  21. #8811
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg


    Tar inte ställning...men fan va pinsam han är haha
    Tar inte heller ställning men visst fan bryr jag mig mer om min mamma än en tjock alkis i ryssland

  22. #8812
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg


    Tar inte ställning...men fan va pinsam han är haha
    haha patetiskt... "varför känner sig folk mer otrygga i bergsjön än i vasastaden då?" "ja inte fan vet jag"

    "jag känner lika mycket gemenskap med alla på jorden" "så du värderar din familj lika högt som min?" "nä, jag känner ju inte din familj, klart jag inte gör"

    "VA?!? HAN FÅR VÄL FAN INTE FILMA MEJ!!! " jo du lille man, man får filma vem man vill när man vill så länge man inte befinner sig på någons privata mark

  23. #8813
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    För faaaaaaan. Jag kommer inte in på TPB varken i IE eller Chrome. FML.

    Edit: HAHA! Nu funkade det! Score!
    Snarare mer fail att du använder TPB?

    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Tar inte ställning...men fan va pinsam han är haha
    Hahahah så jävla ägd så det finns inte, pinsamt hur man kan vara så dålig på att argumentera helt klart nöjd över mitt val vart jag la min röst !
    En svensk tiger!

  24. #8814
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Snarare mer fail att du använder TPB?



    Hahahah så jävla ägd så det finns inte, pinsamt hur man kan vara så dålig på att argumentera helt klart nöjd över mitt val vart jag la min röst !
    Varför? I vanliga fall brukar jag använda Tankafetast men nu fanns det jag letade efter inte där = Checkar TPB.

  25. #8815


  26. Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Tänkte beställa en polini variator med tryckfjäder till ciaoen och skrev till farsan och frågade om han kunde lägga ut tills jag får pengar igen men sen kollar jag priset och det blev dyrare än vad jag trodde med frakt och allt. Skrev då till farsan "Det blir inget med moppedelarna , det blev dyrare än vad jag hade tänkt mig."

    Priset blev 1150kr inkl frakt. Och enda jag fick till svar var "Okej , vi ses på fredag iallafall !"

    Trodde han skulle erbjuda sig att betala det åt mig med tanke på att jag inte har fått ett enda öre på 5 år av honom
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  27. #8817

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Uppsala.
    Inlägg
    465
    Sebbe: Joo man känner igen sig... :/
    Citat Ursprungligen postat av DTrejsarn Visa inlägg
    Råkade såga lite i cylindern, men detta gör ingen större skillnad eller?

  28. #8818

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    Tycker synd om robin
    Haha, Men varför skar den igen då?

  29. #8819
    jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

  30. #8820
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Tänkte beställa en polini variator med tryckfjäder till ciaoen och skrev till farsan och frågade om han kunde lägga ut tills jag får pengar igen men sen kollar jag priset och det blev dyrare än vad jag trodde med frakt och allt. Skrev då till farsan "Det blir inget med moppedelarna , det blev dyrare än vad jag hade tänkt mig."

    Priset blev 1150kr inkl frakt. Och enda jag fick till svar var "Okej , vi ses på fredag iallafall !"

    Trodde han skulle erbjuda sig att betala det åt mig med tanke på att jag inte har fått ett enda öre på 5 år av honom
    när du skriver"det blev dyrare än jag hade tänkt mig" förstod npg han det som att du inte var så sugen på att betala det priset
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in