Ämne: Dagens Fail!

  1. #7801
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Jag med, sämsta pisset som finns. Men folk köper ju bilar som är tillverkade i sitt egna land, därför kör alla ryssar lada.
    Folk köper bilar dom tycker om, och vet att de håller.

  2. #7802
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Jag med, sämsta pisset som finns. Men folk köper ju bilar som är tillverkade i sitt egna land, därför kör alla ryssar lada.
    Nej. Det finns klart sämre märken som Seat, Fiat, Reanault, Peugeot, Citroen, Alfa Romeo mm. Men på Mnf så är man tydligen dum i huvudet om man säger något positivt om Volvo för här finns bara Bmw e36...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  3. #7803


  4. Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Fick sendrag på ovansidan av foten när jag var nere i köket som är längst bort i huset från trappen och mitt rum är precis ovanför köket så jag fick krypa genom hela huset och upp för en 18 stegs lång trappa , lagom jobbigt !
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  5. #7805

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Fyfan såg några bilder på hon elin krantz som blivit våldtagen och mördad. Fyfan vilka bilder. utan censurerade bilder då
    Den jävlen som gjort de bör få lida hårt och misshandlas...

  6. #7806
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Fyfan såg några bilder på hon elin krantz som blivit våldtagen och mördad. Fyfan vilka bilder. utan censurerade bilder då
    Den jävlen som gjort de bör få lida hårt och misshandlas...
    Tyvärr lär han komma undan riktigt lätt eftersom vi bor i Sverige och har riktigt klena straff och hög fängelsestandard.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  7. #7807
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Fyfan såg några bilder på hon elin krantz som blivit våldtagen och mördad. Fyfan vilka bilder. utan censurerade bilder då
    Den jävlen som gjort de bör få lida hårt och misshandlas...
    Såg bilderna för nån min sen och blev verkligen illa berörd. Jag skiter fullständigt i vad kramgoa moralfittor tycker och tänker om man är sämre om man ger tillbaka osv. Sånt där vidrigt pack förtjänar inga rättigheter. Kaffern som utförde dådet borde plockas och hängas nån meter över en öppen brasa, sen flås levande, sen hängas upp igen över brasan. Göra allt för att personen ska få en sån långdragen och smärtsam död som möjligt. Allt för att han ska pinas in i det sista!

  8. #7808
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Tyvärr lär han komma undan riktigt lätt eftersom vi bor i Sverige och har riktigt klena straff och hög fängelsestandard.
    ***** såklart..

    SD, ND, SP!

  9. #7809
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Fick sendrag på ovansidan av foten när jag var nere i köket som är längst bort i huset från trappen och mitt rum är precis ovanför köket så jag fick krypa genom hela huset och upp för en 18 stegs lång trappa , lagom jobbigt !
    Fetto
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  10. #7810
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    SP!
    SvP*

  11. #7811

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Såg bilderna för nån min sen och blev verkligen illa berörd. Jag skiter fullständigt i vad kramgoa moralfittor tycker och tänker om man är sämre om man ger tillbaka osv. Sånt där vidrigt pack förtjänar inga rättigheter. Kaffern som utförde dådet borde plockas och hängas nån meter över en öppen brasa, sen flås levande, sen hängas upp igen över brasan. Göra allt för att personen ska få en sån långdragen och smärtsam död som möjligt. Allt för att han ska pinas in i det sista!
    Jo, Bilderna på henne var redigt äckligt. Den jävlen som läckte ut bilder tycker jag också ska ha smäll. Då tänk på henns familj/ släkt.
    Nej, fyfan vilket jävla as som gjorde de

  12. #7812
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Bilderna är ju ändå offentliga så det är ju bara gå och fråga efter skiten så ska man få dem. Inte speciellt förvånad att *****n inte kunde hålla sina primatimpulser i schack.

  13. #7813
    Var kan jag se dom?

  14. #7814

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Var kan jag se dom?
    Kan skicka länken i pm till dig, om du vill?

  15. #7815

  16. #7816
    Att ni ens vill se dom..

  17. #7817

  18. söp som fan i fredags och hade as kul sen kom vi på att vi skulle till stan, tyvärr tål jag inte att åka bil när jag är riktigt full så när vi va i polarns lägenhet så spyr jag ner 3 kuddar, hans matta för 3k och pajar nån skål för 300.. Så ska paya allt utom mattan som jag ska försöka tvätta annars får jag lämna in den

  19. #7819
    Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Norrtälje
    Inlägg
    1 283
    Luftfilter fan kördes sönder idag.... Skit saker
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

  20. #7820
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Gillo Visa inlägg
    Luftfilter fan kördes sönder idag.... Skit saker
    Hur då sönder? Har bränt två stycken mot avgasrör själv.

  21. #7821
    Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Norrtälje
    Inlägg
    1 283
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Hur då sönder? Har bränt två stycken mot avgasrör själv.
    Hahah, anslutningen mot föggen gick av Inte så kul enligt mig men kör utan nu ist xD Eller skaffar ett improviserat
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

  22. #7822
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Att ni ens vill se dom..
    Säger samma sak, hemskt förfan.

  23. #7823
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    Det är just sånt här som får mig att förespråka dödsstraff.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  24. #7824
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Gillo Visa inlägg
    Hahah, anslutningen mot föggen gick av Inte så kul enligt mig men kör utan nu ist xD Eller skaffar ett improviserat
    Hur lyckas man? Köp mitt luftfilter eller köp ett biltema?

  25. #7825

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Moppe vill inte starta med nya förgasren. jag köpte av en här. och han sa den skulle funka perfekt och var i nästan nyskick. Men fick byta flottörpacknigen.sen läcker den bensin som fan...

    Tror ni de räcker med att lägga den i bensinbad?

  26. #7826


  27. Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    No offence emilsjoedin "min kompis hade mätt sin till 89-90 innan han sålde den och han grejja bara med vikterna v-ringen zx och munstycke såklart." tycker bara att det är lite kul xD
    Lycko mätare eller?

  28. #7828
    jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

  29. #7829
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    hahahaha! Ne =o Det är man kan ju jämföra zx (scooter) med turbokit (cross/sm) 90+ med bara rör och vikter/drevning barre !!
    Javisst kan man det! Självklart!

  30. #7830
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    Fy fan vad hemskt!! att man ens kan få tanken att göra något sådant? Jag håller med parden!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in