Sidan 302 av 305 Första ... 202252292300301302303304 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #9031
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Bara jag som är skoltrött?
    Nej jävla tur att det bara är 4 veckor kvar!

  2. #9032
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Men när tjejer leker intresserad av sport, endast för att deras killar gör det.. det är ju bara patetiskt!
    Ta till exempel en tjej, som sa att hon skulle kolla på big brother klockan 9 och att hockeyn kunde ta sig.
    MEN när det går dåligt för Sverige i hockeyn, då jävlar blir hon arg och skriver en status som "Äckliga jävla fitt finland, hatar er".
    Haha! Dagens fail, är exakt samma sak här, dumma människor!
    Dagens Fail, Finland vann!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  3. #9033
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Bara jag som är skoltrött?
    Haha, verkligen inte! Inte så kul att man ska skriva en uppsats på lite drygt 8 sidor fram till lovet.
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Men när tjejer leker intresserad av sport, endast för att deras killar gör det.. det är ju bara patetiskt!
    Ta till exempel en tjej, som sa att hon skulle kolla på big brother klockan 9 och att hockeyn kunde ta sig.
    MEN när det går dåligt för Sverige i hockeyn, då jävlar blir hon arg och skriver en status som "Äckliga jävla fitt finland, hatar er".
    Aa, såna där är ju faktiskt ganska löjliga

  4. #9034
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Haha! Dagens fail, är exakt samma sak här, dumma människor!
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Aa, såna där är ju faktiskt ganska löjliga
    Ja, jag blir fan irriterad!

  5. #9035

  6. hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Alla som säger att Sverige är pinsamma är fail. Att komma tvåa i ett VM ska vi fan vara stolta över! Lätt att man tappar fokus när målen öste in så snabbt, 4-1 och dem insåg att det var kört. Klandra inte ner våran VM-trupp för ett silver! Bra kämpat!
    Jadå, det är svårt med 3-1. Speciellt när allt gick så fort.. Men det är skönt att få vara med om ett guld iaf nu
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  7. #9037
    Har nationella imon på morgonen och måste skriva en uppsats tills dess , och har inte en börjat :/

  8. #9038
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Alla som säger att Sverige är pinsamma är fail. Att komma tvåa i ett VM ska vi fan vara stolta över! Lätt att man tappar fokus när målen öste in så snabbt, 4-1 och dem insåg att det var kört. Klandra inte ner våran VM-trupp för ett silver! Bra kämpat!
    +10000000000000000

  9. #9039
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Alla som säger att Sverige är pinsamma är fail. Att komma tvåa i ett VM ska vi fan vara stolta över! Lätt att man tappar fokus när målen öste in så snabbt, 4-1 och dem insåg att det var kört. Klandra inte ner våran VM-trupp för ett silver! Bra kämpat!
    Håller med dig! Tvåa är verkligen inte dåligt, men tycker nästan de kunde ha hållt ut lite längre så det inte hade blivit 1-6 bara

  10. #9040
    Ihanaa leijonat!!!

  11. #9041
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    allt sverige-finland snack är fail.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  12. #9042
    Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Pargas, Finland
    Inlägg
    308
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    allt sverige-finland snack är fail.
    skulle varit tvärtom om sverige hade vunnit
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

  13. #9043

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Vem fan minns en tvåa?

  14. #9044

  15. #9045
    Haha fuck.. Ett par polare har sina mobiler omkopplade till min. Tro fan en av polarnas mor ringer till han o han klickar sen säger jag att ja e hemma och är naken bara för skoja lite hon bara kom ner då, så sa jag nä sen kom jag på vem det va. brukar vara hemma hos han. hoppas hon inte säger något nästa gång jag dyker upp hon har ringt 10 ggr nu typ xD

  16. #9046

  17. Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Wait, what?
    +1 för kort inlägg

  18. #9048
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Wait, what?
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    +1 för kort inlägg
    Ett par polares mobiler är omkopplade till min ifall dom inte svarar. så ringer filips mor (en polare då) och frågar var jag är säger så klart hemma för jag är hemma, så sa hon kom ner tänkte bara wtf bor inte i plan hus. sen kom jag på att de va hans mor så sa jag att ja nt kunde komma ner för jag var naken. sen la jag på. fatta ni nu x) ?

  19. #9049

  20. Aftonbladet...Skall alltid överdriva och skriva värdelösa rubriker som inte stämmer.

  21. #9051
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av fuck_rooster Visa inlägg
    Aftonbladet...Skall alltid överdriva och skriva värdelösa rubriker som inte stämmer.
    Dagens
    ''Tv-legendernas hårda liv. ''Jag levde på sill och champagne'' ''
    Grabbarna verkar ha haft det riktigt tufft..
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  22. #9052
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Sitter och repeterar hela Matte A kursen nu inför nationella på onsdag och då kommer talet 4+6x3 (x= ett gånger tecken)
    Jag fick det till 30, likaså min miniräknare på datorn. Men miniräknaren på mobilen får det till 22.. jag har blivit trollad och nu är jag vilse.

  23. #9053
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Sitter och repeterar hela Matte A kursen nu inför nationella på onsdag och då kommer talet 4+6x3 (x= ett gånger tecken)
    Jag fick det till 30, likaså min miniräknare på datorn. Men miniräknaren på mobilen får det till 22.. jag har blivit trollad och nu är jag vilse.
    6 x 3 + 4.
    Har Matte C nationella på onsdag

  24. #9054

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Sitter och repeterar hela Matte A kursen nu inför nationella på onsdag och då kommer talet 4+6x3 (x= ett gånger tecken)
    Jag fick det till 30, likaså min miniräknare på datorn. Men miniräknaren på mobilen får det till 22.. jag har blivit trollad och nu är jag vilse.
    Vi har provet nästa tisdag. vi fick flytta fram vårt

  25. #9055
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    6 x 3 + 4.
    Har Matte C nationella på onsdag
    Men varför visar miniräknarna olika då? (Kanske verkar dum nu, men jag vill vara säker och vart även lost när miniräknarna trollade mig. )

    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Vi har provet nästa tisdag. vi fick flytta fram vårt
    Fusk..

  26. #9056
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Sitter och repeterar hela Matte A kursen nu inför nationella på onsdag och då kommer talet 4+6x3 (x= ett gånger tecken)
    Jag fick det till 30, likaså min miniräknare på datorn. Men miniräknaren på mobilen får det till 22.. jag har blivit trollad och nu är jag vilse.
    är det inga paranteser tar du alltid * före +. annars skulle det ha stått 3*(4+6) vilket hade blivit 30.

  27. #9057
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    är det inga paranteser tar du alltid * före +. annars skulle det ha stått 3*(4+6) vilket hade blivit 30.
    Ja okej, då är jag med! Tack.
    Väntade nästan på att mattesnillet själv skulle visa sig.

  28. #9058
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Ja okej, då är jag med! Tack.
    Väntade nästan på att mattesnillet själv skulle visa sig.
    Det är väl iofs inte nåt vidare svårt, det har man ju jobbat med under hela högstadiet och även på gymnasiet. Men bra att du kan nu iallafall!

  29. #9059
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Det är väl iofs inte nåt vidare svårt, det har man ju jobbat med under hela högstadiet och även på gymnasiet. Men bra att du kan nu iallafall!
    Ja jag vet saken är den att det här höll vi på med i början av terminen och jag hade bara glömt hur det räknades ut.
    Efterbliven är jag inte om det nu verkade så haha.

  30. #9060
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Sara i Big Brother. Så fruktansvärt störande..
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in