Ämne: Dagens Fail!

  1. #7951
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    satte fast hundarna vid cykelstället utanför affärn. gick in max 5min och köpte cola. ena hunden har pissat ner hela fucking cykelstället + sitt egna koppel.

    fick lust att kasta ut fan på motorvägen.
    hahahah

    min hund är så snäll, senaste gången jag band honom utanför konsum hade han inte rört sig ur fläcken och satt och tittade på mig med sina snälla ögon när jag kom ut...

  2. #7952

  3. Jag kan fan inte vara utan musik på datan i 5 min :S

  4. #7954

  5. Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Same here!

    Edit: men de är ju ingen fail!
    Joo, de är FETINGFAIL när ljudet slutar fungera!

    Fick dra fram mobilen..

  6. #7956



  7. en stege rammade mig och resulterade i brutet näsben idag gör för jävla ont och blödde ngt otroligt med

  8. #7960
    Citat Ursprungligen postat av Fin saab Visa inlägg
    en stege rammade mig och resulterade i brutet näsben idag gör för jävla ont och blödde ngt otroligt med
    Lät ju... mindre trevligt :S

  9. #7961

  10. hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    dagens fail är att alla coola nyblivna moppepojkar åker utanför huset var och varannan minut. låter gör dom ju också, och inte dåligt heller. p12orna plockar av ljuddämparna och åker runt och brölar... så jävla irriterande! och dom åker verkligen ända från dom slutar skolan, tills dom ska gå och lägga sig.
    fyfan säger jag bara
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  11. #7963
    Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    Volvo raggare med avgasläck och dumpar som gör att det låter som en mus som nyser . . ....
    Behöver inte vara dumpventil. Räcker med ett öppet filter och det blir "dumpljud"

  12. #7964
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    dagens fail är att alla coola nyblivna moppepojkar åker utanför huset var och varannan minut. låter gör dom ju också, och inte dåligt heller. p12orna plockar av ljuddämparna och åker runt och brölar... så jävla irriterande! och dom åker verkligen ända från dom slutar skolan, tills dom ska gå och lägga sig.
    fyfan säger jag bara
    Från typ kl 14-20 då?
    Har muntlig redovisning imon får se hur de blir....
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  13. #7965

  14. #7966
    Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    Spelar ingen roll för mig det låter sjukt fjantigt imo. Ska man ha det ska det vara drag i bilen med, inte bara en gammal sketen 240
    Ja jag håller med dig.

  15. #7967

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Twostroke hade inte mitt bakdrev som jag beställt hemma. Så nu får jag beställa en annan storlek och kommer inte få hem drevet till helgen. Faaan

  16. #7968
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    dagens fail är att alla coola nyblivna moppepojkar åker utanför huset var och varannan minut. låter gör dom ju också, och inte dåligt heller. p12orna plockar av ljuddämparna och åker runt och brölar... så jävla irriterande! och dom åker verkligen ända från dom slutar skolan, tills dom ska gå och lägga sig.
    fyfan säger jag bara
    Låter som mig..
    Men skruvar av dämparen gör jag då fan inte!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  17. #7969
    http://vk.se/Article.jsp?article=435959
    Luktade inte så gott när man gick förbi

  18. #7970
    Vädret, i guess..

  19. #7971
    fail till halva klassen som inte är lediga imorgon^^

  20. #7972

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Heeej, vill ni köpa majblommor?
    Neeeeej.

  21. #7973

  22. Dagens fail: Folk klarar inte hålla tråden på en rimlig nivå och blir avstängda. Funkar det inte i fortsättningen låses tråden för gott och de som inte sköter sig blir avstängda en längre tid, alt permanent.

  23. #7975
    Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Norrtälje
    Inlägg
    1 283
    Är så jävla skol trött.... Samt att man är hur trött som helst Men helgen blir naijs
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

  24. #7976
    känns som jag åt för mycket brocoli (stavning)

  25. #7977

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Allt har gått åt helvete idag !

    06:30 vaknade för jag var krämnödig
    09:00 Hungrig som fan men finns inget annat än nudlar
    11:00 Ska gå ut och fixa fälgarna för lackering genom att ta avfettning och spruta med högtrycken , men då börjar farfar tjata emot om att det är onödigt och låter mig inte göra det
    13:00 Går ut och ska tvätta golfen i brist på annat att göra , då är självklart batteriet dött i skithögen (!)
    17:00 Vi ska fixa mat här hemma , Fläskfilé med potatiskroketter(?) och grönsaker , trodde jag iallafall. Grönsakerna är slut så jag får åka och köpa det på moppen = /
    ca 20:00 datorn dör helt mystiskt när jag ser på film och det kommer upp nån disk-kontroll som tar ca 3min varje gång jag försöker starta datorn ca 4 ggr

    Kommer väl fler ikväll antar jag.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  26. #7978

  27. #7979
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Efter 2 år gick mina Skullcandy headphones sönder idag, på bussen. Dock har jag börjat fundera på ett par nya..
    Nån som har erfarenhet av Plattan ? läst att de inte har världens bästa bas men.. http://www.urbanears.com/headphones/plattan
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  28. #7980
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Efter 2 år gick mina Skullcandy headphones sönder idag, på bussen. Dock har jag börjat fundera på ett par nya..
    Nån som har erfarenhet av Plattan ? läst att de inte har världens bästa bas men.. http://www.urbanears.com/headphones/plattan
    Kan säga att akg 518 sköter jobbet riktigt bra för priset myycket bättre bas än några dyrare mainstream lurar som tex wesc för 2000..
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in