Ämne: Dagens Fail!

  1. #7261
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av RaBiN^ Visa inlägg
    Min svenska lärare började gråta och skrika i klassrummet för att ingen "respekterade" henne :S
    Haha, hur gamla är ni då? 3?

    Men samtidigt lite oprofessionellt av henne att börja böla. Kanske mår dåligt psykiskt just nu? Får tänka så också.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  2. #7262
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Haha, hur gamla är ni då? 3?

    Men samtidigt lite oprofessionellt av henne att börja böla. Kanske mår dåligt psykiskt just nu? Får tänka så också.
    ja går i nian och vi hade inte fått ut en uppgift som skulle vara klar idag och då blev hon sur

  3. #7263

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av RaBiN^ Visa inlägg
    Min svenska lärare började gråta och skrika i klassrummet för att ingen "respekterade" henne :S
    Haha, hände vår matte lärare för några år sen. Hon ville inte ha vår klass sen efter de. så vi fick byta
    Dock var vår klass helt cpig

  4. #7264
    påminner om vår franskalärare i nian, en brud sa att vi ville ha mer läxor och då börjar hon lipa

  5. #7265
    engelska och svenska inlämning på 2500 ord och spanska prov imorrn har inte börjat skriva........

  6. #7266
    Fick en avgasknall när jag ställde in förgasaren utan avgasrör på. Var en del bensin på motorn då jag bytt munstycke flera gånger. Det tog eld och spred sig snabbt mot förgasaren och bensintanken. Fick panik men stod en platta bärs brevid så det räddade mig.(släckte alltså elden med en). Kan tillägga att det stod 4 fulltankade dyra motorcyklar i garaget också.. Hade kunnat bli dyrt

  7. #7267

  8. Failade på teorin..

  9. #7269

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    [img]http://i377.photobucket.com/albums/oo219/Athix_album/Rikardficksmaka*****.jpg[/img]

    IRL garv


    EDIT: Vill ha fint väder så jag kan byta styre på crossen och skotern Mulet ute
    Senast redigerat av Macahan den 2011-03-23 klockan 11:27.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  10. #7270
    Och där missade man några småsaker från godkänt på uppkörning..... JDHAGFFFÄÖLKN ARG!!!!!!!!!!

  11. #7271

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Min bil började brinna i skolan!
    Hur fan då?

  12. #7272


  13. Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Väldigt många olika brandfarliga smörjmedel, sen råkade jag lägga en ståltråd emellan generatorn och blocket, tror att det var så det gick till, brann gjorde det i alla fall!
    Vad för bil?

  14. #7274

  15. hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Och där missade man några småsaker från godkänt på uppkörning..... JDHAGFFFÄÖLKN ARG!!!!!!!!!!
    Vad gjorde du för fel? Har själv skiten om 3 veckor, funderar på att skaffa mig en cigarr om jag klarar båda.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  16. #7276


  17. Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Äckelväder ute, mulet och tråkigt.
    +1 , väntat i flera dagar på mekväder
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  18. #7278


  19. Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    här skiner sooolen

    min fail är att jag inte orkar meka iaf.
    Vi byter
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  20. #7280
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Vad gjorde du för fel? Har själv skiten om 3 veckor, funderar på att skaffa mig en cigarr om jag klarar båda.

    Otydlig placering (tyckte inte jag) för smala avsökningsrutiner, kort planering

  21. #7281


  22. Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Tips till mig själv: Kör aldrig mer cola i sodastreamern, aldrig mer.
    Hahah vad hände?

  23. #7283


  24. Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Nynäshamn
    Inlägg
    355
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Maskinen hängde sig, blev något övertryck, så när jag fick bort flaskan såg det ut som om vi hade målat om bänken.
    gör en videoguid så vi ser hur vi inte ska göra och hur det ser ut när man väl har gjort det

  25. #7285
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Tips till mig själv: Kör aldrig mer cola i sodastreamern, aldrig mer.
    haha dom är luriga dom där
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  26. #7286
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    +1 , väntat i flera dagar på mekväder
    Du mekar inte iaf

  27. #7287

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Du mekar inte iaf
    Ska ju byta styre från skotern till crossen och från crossen till ciaoen och sen ta ett löst styre till skotern
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  28. #7288
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    ah, det var på den tiden volvo gjorde körbara bilar. åkte idag med en lånebil från jobbet, en xc70 diesel automat. visst det var inte mycket oljud från vägen osv och ganska sköna stolar men resten var SKIT. man tycker ju att 210 dieselhästar borde trycka på ganska bra men vår subaru med 165 hästar och bensin är bra mycket piggare. från stillastående tog det typ 1-2 sekunder efter att man satt foten i mattan till att bilen öht reagerade och styrningen var ungefär lika känslig som den på en turistbuss. herre min hatt vilken skitbil...
    Du sa det, lånebil från jobbet. Kan tänka mig att den är väl omhändertagen.....

  29. #7289
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  30. #7290
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Ska ju byta styre från skotern till crossen och från crossen till ciaoen och sen ta ett löst styre till skotern så fu
    Det kommer aldrig att hända

    Vad menar du med fu?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in