Ämne: Dagens Fail!

  1. #3961
    Citat Ursprungligen postat av sacky Visa inlägg
    Dagen fail: Hade diagnos i matte så börjar en tjej cpa med lärarn som hon alltid gör. Lite jävel skap och sånt är väl okej men inte när man går över gränsen och säger gubbjävel osv och skiter i vad han säger. Han våger inte göra något det är han för "snäll" "mesig" för. Så när han så åt hon att hon inte hade något att göra i detta klass rummet och hon sket i det så sa jag "gå då för i helvete". Det roliga var hon hade inget bättre att försvara sig med än att säga "ditt rakade ***huvude". Direkt när hon hade sagt de gick hon och satt sig på sin plats 2 min senare gick hon ut från klassrummet. Sen lektionen efter hade vi so prov. Jag hade gått dit tidigare för jag skulle gå från lektionen tidigare. Så satt i ett grupp rum. Sen så gick matte lärarna och pratade med hon vi skulle ha på so-provet (vår klassföreståndare) så kom hon in till grupp rummet senare och frågade om hon hade sagt "ditt rakade *** huvud" till mig jag bara, ja? Sen så när alla skrev så sa hon att jag skulle sitta i klassrummet och skriva så länge och när jag gick in dit så stack tjejen ut därifrån för hon vill einte vara i samma klassrum som mig xP Så gick lärarn ut och pratade med hon man hörde inneifrån klassrummet vilket jävla liv tjejen förde xd sen kom hon inte in till klassrummet igen xP Tycker att de var rätt fail av hon att göra skit mot en lärare och sen inte kunna försvara sig på ett moget sett när någon annan säger till xd För att tillägga tycker hela klassen hon är störig och hon har alltid varit, hon går alltid över gränsen.
    Fattade inte så mycket. Skriv med punkter och styckindelning.
    Citat Ursprungligen postat av Andy63
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.


  2. Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Blir ingen skoter till vintern visade en indy med 440 IQ-motor i eftersom polarna har arctic cat zr 600 och polaris iq600rr och jag har en polaris indy sport 340 -88 .. Känns lite segt

  3. #3963
    har fått för mig att ställa in moppen över vintern och köpa en fyrhjuling att leka runt på ute där jag bor, men jag hittar ingen på blocket / internet :/

  4. #3964

  5. Activision FAILAR så in i H******E hårt på mulitplayer. Försökt joina mina kompisar i 2 FUCKING timmar, men får ingen connection. VAFAN är problemet med deras servrar -.-

  6. #3966
    Min styvbrorsa skulle dra sin första bengal någonsin så rullar en Piketbuss in. Och man får dra en rush. Fail för min brorsa. Tycker synd om killen, haha.

  7. #3967

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    Activision FAILAR så in i H******E hårt på mulitplayer. Försökt joina mina kompisar i 2 FUCKING timmar, men får ingen connection. VAFAN är problemet med deras servrar -.-
    För det första har Trayarch gjort spelet, och Gameservers står för servrarna.

  8. #3968
    haft 40 graders feber hela veckan
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  9. #3969
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Bloggen i min signatur är BORTA!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  10. #3970
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Hast och Qaktuz @MNF är dagens fail
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  11. #3971
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Bloggen i min signatur är BORTA!
    404 Not Found

  12. #3972
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Hast och Qaktuz @MNF är dagens fail
    ...

  13. #3973
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    404 Not Found
    Sluta jag kan inte ens beskriva vilken stor sorg det är!
    Blir att leta nya bloggar
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  14. #3974

  15. #3975

  16. Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Bloggen i min signatur är BORTA!
    tur att man sparade hennes mail och nummer då...

  17. #3977
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    För det första har Trayarch gjort spelet, och Gameservers står för servrarna.
    Om man ska vara riktigt heter dom : Treyarch. Menade dom, men kom bara på Activision då dom lanserade spelet.

  18. #3978

  19. #3979
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Han hade iaf svenska flaggan på den

  20. #3980
    "Ett blåt styre" det ser jag inte xD
    Btw, kolla hans skivbromslås !!!

  21. #3981

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    småland
    Inlägg
    152
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Fattade inte så mycket. Skriv med punkter och styckindelning.
    Förstår detta mitt fel kom på det efter men hade inte tid för edit. Ska göra de bättre näsa gång jag skriver långt

  22. #3982

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    "Ett blåt styre" det ser jag inte xD
    Btw, kolla hans skivbromslås !!!
    stuntkitad



    Var e 12an ?

  23. #3983



  24. Att en polare till mig spydde ner sin soffa och matta hemma hos sig... :S Han fick nog i sig lite mkt..

  25. #3987
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    J=Jag B=busschaufför
    J: En halv till Allerum
    B: Till ålleroom, vad fan er det?
    J: ALLERUM
    B: Du menar åka 94an?
    J: Ja jag ska åka med denna till knutan, sen tåg och sen 94:an.
    B: Jag ledsen, jag inte kan.
    J: Du visste ju vad bussen hette?
    B: Ja men du åka till Helsingborg.
    J: Aja..
    Jag får betala till Allerum och får en biljett till helsingborg

    Kommer till Helsingborg, 10 minuter försenad, sur som fan och skyndar mig till biljettautomaten, står ett par framför mig som bara står och bråkar om vem som har pengarna, står så i 5 min innan jag bytar kö..
    Sen funkar inte den automaten att åka till ödåkra, fanns tydligen "inga tillgängliga bussar till din destination" när jag stod vid tågautomaten..
    Så kollar tiden, står "Ängelholm, spår 2, 00:24"
    Kollar klockan "00:24"
    "Shiit" tänker jag och springer ner och där står ett tåg på spår 2, springer på och precis när jag är på ser jag "lund" på skylten, d.v.s helt fel håll.

    Springer mot utgången men inte då, försent. Ber tågkonduktören att öppna, icke det går ej för sig, åker till nästa hållplats, hoppar av, springer över till andra sidan "Ängelholm, spår X, 00:28"
    Klockan är nu 00:31, står nu "Tåg försenat, ny tid 00:29"
    Jag bara fan hinner ändå inte..
    Hör något, kollar och visst fan, där kommer tåget!!!
    Asglad, hoppar på..
    Sätter mig och somnar, vaknar av att något står och rycker i mig och skriker "VAKNA?!?!"
    Tittar och där står en tågkonduktör och säger till mig att visa biljett, har ju ingen för den fick man ju såklart inte av den väldigt snälla busschauffören innan och automaten var ju sååååå bra.
    Får visa "bussbiljetten" och han ger med sig efter mycket om och men och förklaringar.
    Kommer till hållplatsen där jag ska av, springer till bussen och hinner precis på, en turk även där som inte fattar vart jag ska, tvungen att förklarar 5 gånger och sen glömmer han bort att 10-9=1 utan tror att det blir 0.

    Lite snabbt skriven text men är trött sen jag somnade på tåget och känner mig lite rolig i huvet typ..

  26. #3988
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Hahahah fy fan sikken natt webbe ^^ Tycker synd om dig
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  27. #3989
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Hahahah fy fan sikken natt webbe ^^ Tycker synd om dig
    Kom hem till slut iallafall så jag borde va glad men jag bokstavligt talat hatar skånetrafiken ibland

  28. #3990
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Kom hem till slut iallafall så jag borde va glad men jag bokstavligt talat hatar skånetrafiken ibland
    Själv bor man i västra götaland Fast hata r trafiken här ibland också ......
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in