Sidan 296 av 305 Första ... 196246286294295296297298 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #8851

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Ja okej, du lär väl få göra det på någon lektion eller något?
    Citat Ursprungligen postat av ILO_Gurra Visa inlägg
    De kommer en "speciell" dag för det har jag för mig!
    Fredagarna den 20e och 27e har man tillfälle
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  2. #8852


  3. Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Min praktikplats(som jag är lärling på) går antagligen i konkurs snart , det har varit så vi precis har haft nåt att göra sedan Jul så om dom konkar så är min utbildning körd eftersom alla VVS-företag här omkring har fullt när det gäller lärlingar.
    jag har liksom fått klippa gräs och tvättat bilar de senaste 3 veckorna.

    Funderar på att byta linje ändå om jag får börja direkt i 2an efter sommarlovet vilket jag antagligen inte får och då vet jag fan inte vad jag ska göra
    Senast redigerat av Macahan den 2011-05-11 klockan 09:15.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  4. #8854
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Min praktikplats(som jag är lärling på) går antagligen i konkurs snart , det har varit så vi precis har haft nåt att göra sedan Jul så om dom konkar så är min utbildning körd eftersom alla VVS-företag här omkring har fullt när det gäller lärlingar.
    jag har liksom fått klippa gräs och tvättat bilar de senaste 3 veckorna.

    Funderar på att byta linje ändå om jag får börja direkt i 2an efter sommarlovet vilket jag antagligen inte får och då vet jag fan inte vad jag ska göra
    Fan va synd!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  5. #8855

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Fan va synd!
    Som fan , får vara hemma från praktiken nästan varje dag nu eftersom de inte finns nåt för mig att göra = /
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  6. #8856
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Som fan , får vara hemma från praktiken nästan varje dag nu eftersom de inte finns nåt för mig att göra = /
    Nej usch då! Att vara hemma varenda dag, blir väldigt långtråkigt!
    Men kanske Ciaon blir ännu finare då, om du är hemma om dagarna ?
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  7. #8857

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Nej usch då! Att vara hemma varenda dag, blir väldigt långtråkigt!
    Men kanske Ciaon blir ännu finare då, om du är hemma om dagarna ?
    Jag är pank också
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  8. #8858
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13007281.ab och så vill politikerna ta hit ännu fler negrer, titta vad de ställer till med! i oslo begicks ALLA anmälda (överfalls-)våldtäkter de senaste tre åren av invandrare, föga förvånande. säger inte det lite om vad det är för människor vi tar hit?

  9. #8859

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13007281.ab och så vill politikerna ta hit ännu fler negrer, titta vad de ställer till med! i oslo begicks ALLA anmälda (överfalls-)våldtäkter de senaste tre åren av invandrare, föga förvånande. säger inte det lite om vad det är för människor vi tar hit?
    Nej , norge är mer hatade av "negrer" , det är ju självklart den stora förklaringen
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  10. #8860
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13007281.ab och så vill politikerna ta hit ännu fler negrer, titta vad de ställer till med! i oslo begicks ALLA anmälda (överfalls-)våldtäkter de senaste tre åren av invandrare, föga förvånande. säger inte det lite om vad det är för människor vi tar hit?
    Nästan alla politiker skiter helt i intergrationspolitiken. Ibland kan man undra varför politikerna får betalt när de bara gör Sverige sämre.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  11. #8861
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    hormoppen som inte startar när man ska till skolan, ***** säger jag bara..
    fick ta äckelfiddyn..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  12. #8862

  13. Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Säger som Betner på den punkten, man kanske inte är riktigt lika sugen på att anmäla sin man som man har hus, barn, grannar (osv) med. Finns nog många Norska (och svenska för den delen) hustrumisshandlare.

    Säger inte att det är ett inte är ett problem. Men något måste göras, frågan är om svaret är att sluta ta in dem och köra ut de som finns.
    Känns som det är ditt förslag som är det enda som de klåfingriga politikerna inte har provat.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  14. #8864
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Säger som Betner på den punkten, man kanske inte är riktigt lika sugen på att anmäla sin man som man har hus, barn, grannar (osv) med. Finns nog många Norska (och svenska för den delen) hustrumisshandlare.

    Säger inte att det är ett inte är ett problem. Men något måste göras, frågan är om svaret är att sluta ta in dem och köra ut de som finns.
    fast nu handlade det om överfallsvåldtäkter, d v s att gärningsmannen spontant överfaller offret på stan exempelvis. bland afrikaner ligger det både i kulturen och generna så det är inte direkt någon slump att de, enligt artikel tillsammans med kurder, står för 100% av oslos överfallsvåldtäkter. och ja, har du någon bättre lösning på problemet än att sluta ta hit dem? tar man inte hit dem från första början får de svårt att börja våldta våra kvinnor...
    finns till och med norska tidningsartiklar där afrikaner berättar om hur de tycker att norska flickor klär sig slampigt och därför våldtar de dem. hur jävla sjukt är inte det? hittar tyvärr inte artikeln nu men jag letar för fullt
    Senast redigerat av Pontus den 2011-05-11 klockan 16:36.

  15. #8865

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Uppsala.
    Inlägg
    465
    FAIL som fan på MA-nationella!

    Jag gjorde "alla" 8 uppgifter och lämnade in provet efter några extrakoll och gick ut för att prata med kompisar. Jag hör de prata om uppg. 9,10 och 11 och insåg att jag på något jääävla sätt missat ett helt uppslag till! De sista uppgifterna var till på köpet nästan enbart MVG-frågor fick jag reda på senare! ..... haha
    Citat Ursprungligen postat av DTrejsarn Visa inlägg
    Råkade såga lite i cylindern, men detta gör ingen större skillnad eller?

  16. #8866


  17. Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  18. #8868
    SD 2014!1!!!1111111ett
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  19. #8869
    Mitt internet här i kalix är så segt så jag ibland måste Pausa och låta låtarna ladda....

    EDIT; spotify så klart
    Senast redigerat av M.Larsson den 2011-05-11 klockan 21:42.

  20. #8870
    Att min kompis säger att hans aprilia sr 50 går i 80 med bara dragen v-ring ,haha

  21. #8871
    Citat Ursprungligen postat av RaBiN^ Visa inlägg
    Att min kompis säger att hans aprilia sr 50 går i 80 med bara dragen v-ring ,haha
    På mätarn kan den nog göra det. Har en polare som har en sr50 med dragen v-ring och som är gameboytrimmad. Den går ca 85 på MÄTAREN.

  22. #8872
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Läste någonstans att Sverige kommer vara ett U-Land 2040, om vi fortsätter som vi gör. Lite skrämmande allt.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  23. #8873
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Dagens : En polare på skolan var helt normal , kommer ut på rasten och ser en klunga av lärare och rektorn står runt han .
    Frågade folk vad det handlade om och han var tydligen packad xD
    Ingen fatta hur det kom sig , och ingen vet fortfarande :S
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  24. #8874
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Läste någonstans att Sverige kommer vara ett U-Land 2040, om vi fortsätter som vi gör. Lite skrämmande allt.
    ja ett land fullt med u-länningar är ju onekligen ett u-land... får sjuklövern fortsätta med sina galenskaper kommer det troligen att bli så. överväger att flytta till norge om det går så långt

  25. #8875

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Körde ner i ett dike när jag stunta....
    Fan va gött!

  26. #8876


  27. Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Hur fan lyckades du?

    Man brukar oftast stunta på en tom pakering och inte vid ett dike

  28. #8878

  29. Ont som fan i huvudet... Lite win dock att jag slipper skolan

  30. #8880

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in