Sidan 96 av 305 Första ... 46869495969798106146196 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #2851

  2. Och nu snurrar det jävla fläkthjulet runt på veven bara-,-, snart går väl veven åt helvete med:@

  3. #2853
    kom hem nu från skolan
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  4. #2854
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    min msn vill inte funka instalerat om,prövat på olika datorer osv... nån som vet va de kan va?
    står error code 00085 lr så
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  5. #2855

  6. #2856

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    186
    Citat Ursprungligen postat av Jonthä Visa inlägg
    min msn vill inte funka instalerat om,prövat på olika datorer osv... nån som vet va de kan va?
    står error code 00085 lr så

    Google on the error code
    “Computer games don’t affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”

  7. #2857


  8. webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Och oftast är dom inte helt svenska..

    Men det spelar ingen roll, dom som gör sånt förtjänar rätt grova brott tkr jag.

  9. #2860

  10. DavvAs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Skinnskatteberg
    Inlägg
    172
    detta far iof igår.. men iaf. polaren blandade avfettning för vi skulle tvätta bilen. det skulle vara en på 20 med vatten, han tog 50/50 xD min röda bil e vit-randig
    David =)
    Minarelli Fiddyn
    Ja ba o du ba o sen ja ba o efter de vi ba .

  11. #2862
    Hände inte mig men var inblandad!

    Vi var ute och paddlade kanot med skolan idag (1 mil),
    efter ca 5 km stannar vi och fikar och när vi kör ut igen ska vi sammla klassen så tar några andra i klassen tag i vår kanot så vi ligger brevid varandra.
    Efter en liten stund tar en av dom min kompis påse med hans saker i och då ska dom försöka skjuta sig ifrån oss och då tar min kompis(av ren reflex) tag i deras kanot och trycker ner den typ så den börjar fyllas med vatten så då försöker dom få tillbaks balansen och då slår dom runt.
    (1 fail)

    det jag vet gick sönder va 2 st mobiler

    Så jag och min kompis fortsätter ca 2-3 km och sen hoppar min kompis av (han vågar inte va kvar i kanoten för han har mobil och saker med sig och ville inte riskera att bli vält med den) då är jag ensam kvar typ 2 km ifrån resten av klassen och ska försöka ta mig till rätt sida Ån,
    Försöker då paddla men kommer bara uppströms (vet fan inte hur det gick till men uppåt kom jag) och jag ville på andra hållet sen kommer typ halva klassen och vi stannar i kanten en liten stund så hoppar en liten kines över till mig och ska paddla resten av vägen med mig (och nej han va inte direkt grym på det) alla andra körde rakt och vi körde sicksak resten av vägen

    nu sitter jag här och kan knappt röra armen så jävla ont i axeln (min fail har ont även om jag tagit värktabletter)

    återstår att se imorgon om någon får ont (min kompis)

  12. #2863
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av He1boy Visa inlägg
    Google on the error code
    har redan kollat på msn som de stog om de felet,men inget funkar:S men de sjuka är att jag kan komma in på min andra msn på datan
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  13. #2864

  14. #2865
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    skolan börjar 10.45 imorn, ska till sjukgymnast 9.15 -.-

    sen så slutar man halv 5
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  15. #2866
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Nog är det högre krav för att undervisa på högskola, killen har säkert jättefina betyg på pappret så han ansågs lämplig därför. Men idag på andra undervisningen visade han flera gånger om att han inte hade någon koll alls, jag som endast är självlärd inom cad/ritteknik kan redan betydligt mycket mer än han...
    kan ju säga att jag missuppfattade dig ganska grovt... trodde du menade "killen trodde det var högre krav på lärare som undervisar civilingenjörer ".. haha

  16. #2867
    Cooolles avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Högsäter
    Inlägg
    50
    Tänkte beställa lite bröte till Betan från Twostroke.. men sidan ligger ju nere..(?)

  17. #2868
    Citat Ursprungligen postat av CoLLeMaN^ Visa inlägg
    Tänkte beställa lite bröte till Betan från Twostroke.. men sidan ligger ju nere..(?)
    jag kommer in

    Har blivit sjuk nu..igen ...

  18. #2869
    Cooolles avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Högsäter
    Inlägg
    50
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    jag kommer in

    Har blivit sjuk nu..igen ...
    Jaså, då måste det vara skolans nät som är lite bögigt då.

  19. #2870
    Citat Ursprungligen postat av CoLLeMaN^ Visa inlägg
    Jaså, då måste det vara skolans nät som är lite bögigt då.
    japp

  20. #2871
    Har en propp i höger öra, hör inte ett jävla skit!

  21. #2872
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Åkte fast av snuten idag, har bara haft hojen 6 dagar

  22. #2873
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Åkte fast av snuten idag, har bara haft hojen 6 dagar
    Jobbigt! Berätta mer

  23. #2874
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av zirchmid Visa inlägg
    Jobbigt! Berätta mer
    Så JÄVLA jobbigt, skulle köra till en kompis och lämna hojen där innan skolan började, sen 20m från kompisen hus springer snuten mot mig, hann inte svänga och köra iväg så det var bara att ta smällen, enligt polisen var dom där för "rutinskoll" och att många hade klagat över körande, förmodligen Martin Timell och hans böggäng som hade klagat för dom håller på å bygger ett hus där jag blev haffad.

  24. #2875
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Så JÄVLA jobbigt, skulle köra till en kompis och lämna hojen där innan skolan började, sen 20m från kompisen hus springer snuten mot mig, hann inte svänga och köra iväg så det var bara att ta smällen, enligt polisen var dom där för "rutinskoll" och att många hade klagat över körande, förmodligen Martin Timell och hans böggäng som hade klagat för dom håller på å bygger ett hus där jag blev haffad.
    Fan va surt, haha, hände samma för mig och 2 kompisar. Vi åker 3st på led, jag ligger sist och hinner se polisbilen först, han som ligger först ska ta en kurva framför snuten så han kör ut i buskarna och ramlar, den andra stannar helt vanligt och jag tvärvänder och drar därifrån polisfan kom utspringande med batong framför oss, haha.

  25. #2876
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av zirchmid Visa inlägg
    Fan va surt, haha, hände samma för mig och 2 kompisar. Vi åker 3st på led, jag ligger sist och hinner se polisbilen först, han som ligger först ska ta en kurva framför snuten så han kör ut i buskarna och ramlar, den andra stannar helt vanligt och jag tvärvänder och drar därifrån polisfan kom utspringande med batong framför oss, haha.

    Hahha okej, polisen var trevlig och vi stog och snacka ett tag, det är mina föräldrar jag känner mig mer bekymrad över. Undrar över straffet också? Får man böter eller? Vore ju synd för jag har inga pengar.

  26. #2877
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297


    bild på händelsen

  27. #2878
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Snuten var o hade mopperazzia idag på skolan. Jag, den ända i skolan med trimmad moppe vart rädd som in i helvete så jag sket i att komma ut till moppen. Dem visste inte att de var min så jag var så jävla långt bort från min moppe som helst under förmiddagen. Som tur va så provade dem andras mopeder men inte min eftersom dem inte kunde

  28. #2879
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Det var väll snarare dagens win?

  29. #2880
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Snuten var o hade mopperazzia idag på skolan. Jag, den ända i skolan med trimmad moppe vart rädd som in i helvete så jag sket i att komma ut till moppen. Dem visste inte att de var min så jag var så jävla långt bort från min moppe som helst under förmiddagen. Som tur va så provade dem andras mopeder men inte min eftersom dem inte kunde
    Varför vara så dum att man ställer sin trimmade moppe på skolan?

    Edit: Fordonet kan inte ställas på:
    FÖRSÄKRING SAKNAS I VÄGTRAFIKREGISTRET. KONTAKTA DITT FÖRSÄKRINGSBOLAG. (FELKOD: 1515)

    Äckligt sega på att uppdatera registret eller nått, Flyttade precis över försäkringen ju.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in