Sidan 301 av 305 Första ... 201251291299300301302303 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #9001
    SOF är slut Två år kvar till nästa.

  2. #9002
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Enligt honom så skulle han köra om dig på insidan när du helt plötsligt "prejjade" ut honom utav misstag så han vurpade

    Ont: Tappade mutterjäveln till frikransen på ciaoen i cruiset till frihamnen (strax efter sveavägen) och kände att det var lite glappt men tänkte inte mer på det , när jag kom till östermalm på väg hem för det var poliser överallt så kände jag på bakhjulet och då glappade det runt 5-8mm åt båda hållen

    Tur att det inte blev värre iallafall. Fick åtminstone skjuts hem av farsan.
    Efterblivna ska inte få skaffa barn, dem ska kastreras. Och varför köra om mig? Vägen var en 50 väg, låg 60 blås på min mätare, fucko/retard/efterbliven/

    Aja sebbe skönt att du fick skjuts hem iaf

    ONT: Vädret-.-

  3. #9003
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Hade fotat en hel bunt bilder på moppen som jag skulle lägga upp. Jag trodde jag hade flyttat dem till datorn, och raderade dem från kameran. Inte finns dom på datorn då heller!

    Får fota nya nån dag då!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  4. #9004
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Samma ***** som jag skrev om i fredags började kaxa på facebook, vilken nolla..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  5. #9005

  6. fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    det var inte dagens utan det var Tisdagens.
    jag brukar cp:a (typ trixa) på moppen och när jag skulle med till min kompis på en rast så testade jag att ställa mig på sadeln utan att hålla styret, klarade det och tyckte det var skitnajs.
    MEN på vägen tillbaka till skolan så skulle jag göra om det SÅ vinglar moppen till och jag flyger av och lyckas på nått sätt vända mig om i luften och landar platt på ryggen och slår i huvudet. och MOPPEN, den rullade iväg själv typ 50 meter och åker ner i ett dike och fortfarande står upp och sen dör! hände inget med moppen och inget med hjälmen men JAG ska så klart få ett skrapsår precis ovanför röven och varje jag gång stiger ur sängen, drar ner kallingarna (lite) och liknande så gör det skitont!
    men jag hade turen i oturen så jag är glad som fan och kommer aldrig göra nått sånt dumt!
    När jag tänkter efter så har jag gjort korkade grejen med min senda när jag precis fick den , hoppade i bmx bana , gjorde donuts o sladda runt med en hand skulle styla , sluta att jag fick moppen över mig o bensin och kom inte upp

    Jävla tur att det inte gick värre för dig iaf !
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  7. #9007
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Vad säger han då?
    Allmänt dryg, han åkte förbi mig i fredags två gånger med bilen och kaxade. Jag frågade på facebook om efterblivna får köra bil och två dagar senare kommer han med värsta kontringen som "du är fett cool"..

    Finns ingen annan som har snackat så mycket skit som han har, vet flera som känt honom men dissat honom till slut.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  8. #9008

  9. hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hahaha vilket jävla mongo, men vad fan hur började skiten då? x)
    Han började hänga med andra för två år sedan, tog inte lång tid förrän folk berättade för mig vad han hade sagt om flera av oss. När han kallar en av mina bästa polare (som han också känt sen dagis) för en efterbliven bög så går gränsen, speciellt eftersom polaren inte gjort någonting elakt i hela sitt liv.

    För ett par år sedan knackade han på mitt i natten dessutom och tog en av morsans krukor och kastade iväg, och där var det nära att det skulle hända något.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  10. #9010

  11. hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Okej, låter som en såndär "snacka skit om andra för att passa in" person :/
    Japp, passar in mycket väl.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  12. #9012

  13. Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    När jag tänkter efter så har jag gjort korkade grejen med min senda när jag precis fick den , hoppade i bmx bana , gjorde donuts o sladda runt med en hand skulle styla , sluta att jag fick moppen över mig o bensin och kom inte upp

    Jävla tur att det inte gick värre för dig iaf !
    helvete, det lät lika jävligt det med
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  14. #9014
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Han började hänga med andra för två år sedan, tog inte lång tid förrän folk berättade för mig vad han hade sagt om flera av oss. När han kallar en av mina bästa polare (som han också känt sen dagis) för en efterbliven bög så går gränsen, speciellt eftersom polaren inte gjort någonting elakt i hela sitt liv.

    För ett par år sedan knackade han på mitt i natten dessutom och tog en av morsans krukor och kastade iväg, och där var det nära att det skulle hända något.
    snälla varför slog du inte skiten ur han och spottade på han?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  15. #9015

  16. Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    För han är inte lika cool som dig? OOOOOOOOOOOOO
    nähä... trodde han var det
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  17. #9017
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    snälla varför slog du inte skiten ur han och spottade på han?
    Vet inte faktiskt, men misstänkte honom och det dröjde ett tag innan det var bekräftat. Hade jag dock sett honom göra det så...ja.

    Men ändå, krävs ganska mycket för att göra nåt fysiskt för det är inte direkt rätt väg att gå.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  18. #9018
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Vet inte faktiskt, men misstänkte honom och det dröjde ett tag innan det var bekräftat. Hade jag dock sett honom göra det så...ja.

    Men ändå, krävs ganska mycket för att göra nåt fysiskt för det är inte direkt rätt väg att gå.
    helt rätt!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  19. #9019

  20. #9020

  21. #9021
    Citat Ursprungligen postat av JonteAMP Visa inlägg
    jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

  22. #9022
    Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    Helvete vad långt den har gått =o!!!!
    om du inte är seriös
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  23. #9023
    jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

  24. #9024
    Blev påhoppade av ngn snubbe på krogen inatt och fick en glasgflaska i huvudet detta pga av att jag kängade te honom rätt hårt under uppgörelsen mellan IFK - GAIS på machdagen.. Den som är med i leken får leken tåla.

    (Han drämde den i huvudet när jag satt och snackade med min brud)

  25. #9025
    Tre kronor...Tyvärr. 1-6 är inte okej bara.

  26. #9026
    illa Sverige illa
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

  27. #9027
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Folk som aldrig någonsin visat intresse till någon som helst sport alls innan, som sedan skriver överallt på facebook hur arga dom är över att det går dåligt för Sverige.
    Där har ni dagens fail.

  28. #9028
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Folk som aldrig någonsin visat intresse till någon som helst sport alls innan, som sedan skriver överallt på facebook hur arga dom är över att det går dåligt för Sverige.
    Där har ni dagens fail.
    Agreed! Jag brukar inte vara överdrivet intresserad av sport heller, men när det är Sverige som spelar, speciellt i VM så går det an!

  29. #9029
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Bara jag som är skoltrött?

  30. #9030
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Agreed! Jag brukar inte vara överdrivet intresserad av sport heller, men när det är Sverige som spelar, speciellt i VM så går det an!
    Men när tjejer leker intresserade av sport, endast för att deras killar gör det.. det är ju bara patetiskt!
    Ta till exempel en tjej, som sa att hon skulle kolla på big brother klockan 9 och att hockeyn kunde ta sig.
    MEN när det går dåligt för Sverige i hockeyn, då jävlar blir hon arg och skriver en status som "Äckliga jävla fitt finland, hatar er".
    Senast redigerat av tdwp den 2011-05-15 klockan 23:12.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in