Sidan 69 av 633 Första ... 1959676869707179119169569 ... Sista

Ämne: Dagens Win!

  1. #2041
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Fick reda på vilka som ska gå i samma klass som mig i gymnasiet
    nostalgi, fett nervös man var första dagen på gymnasiet, som tur var hamnade man i grymmaste klassen någonsin blir samma visa igen om 3 dagar, hoppas och tror att det blir awesome på universitetet!

  2. #2042
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Fick reda på vilka som ska gå i samma klass som mig i gymnasiet
    nostalgi, fett nervös man var första dagen på gymnasiet, som tur var hamnade man i grymmaste klassen någonsin blir samma visa igen om 3 dagar, hoppas och tror att det blir awesome på universitetet!

  3. #2043
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    nostalgi, fett nervös man var första dagen på gymnasiet, som tur var hamnade man i grymmaste klassen någonsin blir samma visa igen om 3 dagar, hoppas och tror att det blir awesome på universitetet!
    Lycka till fan!

    Själv börjar jag på torsdag i min stora klass igen. 3 pers. Jag och 2 tjejer. Sedan pratas det om att en av de tjejerna ska hoppa av
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  4. #2044
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Lycka till fan!

    Själv börjar jag på torsdag i min stora klass igen. 3 pers. Jag och 2 tjejer. Sedan pratas det om att en av de tjejerna ska hoppa av
    HAHA hur fan går det ihop, 3 pers i en klass?

    och tack btw :>

  5. #2045
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    HAHA hur fan går det ihop, 3 pers i en klass?

    och tack btw :>
    Vi är en sån stördklass, du vet typ testklass för hur Lärlingsutbildningen skulle fungera inom fordon. Så var vi 7 från början. En hoppade första dagen, en hoppade efter 3 veckor, så kom det in en till som ersättare men han försvann senare, så kom en brud in och sköter sig. Sedan försvann en till av dem under våren och nu skulle den sista killen förutom jag byta inriktning. Så blir jag och 2 tjejer och som sagt så snackas det om att en av tjejerna inte uppnår nivån för att klara sig.

    Det sjuka är att det står i kontrakten för testet att så länge minst 1 elev kvarstår måste de fortsätta utbildningen tills denne gått ut.

    Sjukt är det. Sedan i år så tog de inte in fler fordonselever, och de som går i 3an nu är 5 stycken i sin klass. Så det blir ju fulla ös i verkstaden när alla elever praktiserar 2-3 dagar i veckan, inga har samma tider på lektioner och vi har 5 lyftar + flera flera rum i lokalen haha!

    Galet är det
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  6. #2046

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Världens bästa frukost.


  7. #2047
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Lycka till fan!

    Själv börjar jag på torsdag i min stora klass igen. 3 pers. Jag och 2 tjejer. Sedan pratas det om att en av de tjejerna ska hoppa av
    Själv slås 3 klasser ihop till 2, och några byter till teknik som startar, rätt kul att splittra klassen man lärt känna alla så bra. Fuckin great...

  8. #2048

  9. #2049
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Dagen, va på american car show me 4 polare imorse, solen skiner, nu hem på kräftskiva en snabbis, och ska ut snart ner på stan, får se om de blir me moppe elr om man hittar ngn najs att cruisa me! Humöret och vädret e på topp, livet leker!
    Fucking great!

    Själv hade man också kräftskiva

  10. #2050
    Ännu en helt underbar dag med flickan jag var med igår. Blev att baka, dansa, massvis med musik, filmer, ute en runda, satt och pratade i min soffa när hon låg i min famn etc etc. En del strul blev det väll med. Fan vad jag mår fint!
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  11. #2051
    Danne__s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Bro
    Inlägg
    300
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Ännu en helt underbar dag med flickan jag var med igår. Blev att baka, dansa, massvis med musik, filmer, ute en runda, satt och pratade i min soffa när hon låg i min famn etc etc. En del strul blev det väll med. Fan vad jag mår fint!
    riktigt fint

  12. #2052
    Vad nice! Liten update... vart iaf ut, träffa lite folk från början röka lite vattenpipa och småkröka lite... senare stack vi på en fest med ett fett partytält och grejer, riktigt najs med brudar också... vart väl lite blandad kompott me bruden man va med! En grym dag och en liten avslutning på sommarlovet!



    Ännu en helt underbar dag med flickan jag var med igår. Blev att baka, dansa, massvis med musik, filmer, ute en runda, satt och pratade i min soffa när hon låg i min famn etc etc. En del strul blev det väll med. Fan vad jag mår fint!
    Fan vad najs philip! Såg flickan du träffar på facebook, du har lyckats! (Y) Hoppas man kommer till skott själv också med ett "förhållande" snart, har tröttnat på att bara vara me en brud en kväll sen träffar man henne inte på några veckor :/ Men ska ju förhoppningsvis på en träff med en väldigt vettig tjej snart!

  13. #2053

  14. #2054

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Grängesberg
    Inlägg
    304
    Även fast jag inte drack igår, även fast jag inte gav mitt nummer än till fler än 3 tjejer, även fast ja inte va sådär översocial så fick jag 13 nya nummer igår och alla var till tjejer!

  15. #2055
    Cola till frukost;D

  16. #2056

  17. #2057
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Åhh, roligt!
    Håller med dig, bra att se lilla Philip glad

  18. #2058

  19. #2059

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Fick 10 timmar på gc av en polare. Win!
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  20. #2060
    Citat Ursprungligen postat av Derbimikael Visa inlägg
    Dagens WIN är att jag hittade dedär, och Lars gamla hojj igen!

    Ta väl hand om den nu för helvete! ;D
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  21. #2061

  22. #2062
    Krockade inte med en mur i ca 70 km/h idag. Men det var fan i mig nära...

  23. #2063

  24. #2064
    Dagens Win var att bli medlem här :o
    eller? ;D

  25. #2065
    Citat Ursprungligen postat av Crille Visa inlägg
    Dagens Win var att bli medlem här :o
    eller? ;D
    Kanske det, dock sorgligt den dagen du blir som resten av medlemmarna. Dvs, äter, skiter och sover mnf.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  26. #2066

  27. #2067
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jääävlar. ett däck gratis jag ahr ett stooort antal däck hemma som jag fick gratis
    ett däck kostar ju typ 1100+, så det är ju lite endå
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  28. #2068
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    ett däck kostar ju typ 1100+, så det är ju lite endå
    beror ju helt på vad man köper för däck biltemas kostar just under 400

  29. #2069
    Mm.
    beror ju helt på vad man köper för däck biltemas kostar just under 400
    Tror de är Michelin eller Pirelli, för han som jag ska få av kör väl på de bästa.
    Men vi får se vad de är för däck sen!
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  30. #2070
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    beror ju helt på vad man köper för däck biltemas kostar just under 400
    juste han harju crossfälgar
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in