1. #1

    min förgasare är sönder en spricka i koppen liten bara vet någon vad jag kan göra

    det är en liten spricka typ vet inte hur jag ska förklara det e typ en jätte litet hål i koppen på förgasaren så det läcker bensin från den vet någon vad jag kan använada för att täppa till det?

  2. #2
    jag antar att du menar flotören, bästa är egentligen att köpa en ny, va har du för förgasare?

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    jag antar att du menar flotören, bästa är egentligen att köpa en ny, va har du för förgasare?
    asså nej du vet den delen av foggen som sitter nere den svarta det e dellorto 12,5 orginal asså den svarata delen nere på föggen är det ett litet hål i asså går nog att täcka igen men kan man använda typ spackel eller nåt?

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av oseeeroxx Visa inlägg
    asså nej du vet den delen av foggen som sitter nere den svarta det e dellorto 12,5 orginal asså den svarata delen nere på föggen är det ett litet hål i asså går nog att täcka igen men kan man använda typ spackel eller nåt?
    ja, den svarta "skålen" som skruvar av när du byter munstycke?

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    ja, den svarta "skålen" som skruvar av när du byter munstycke?
    haha aa ey jag fixade det på getto style jag tog en plast kork från en flaska och smälte den sedan droppade det över sprickan nu är den täppt och har testat det läcker inget tack endå

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av oseeeroxx Visa inlägg
    haha aa ey jag fixade det på getto style jag tog en plast kork från en flaska och smälte den sedan droppade det över sprickan nu är den täppt och har testat det läcker inget tack endå
    ja du ser det va inte så svårt å fixa det

  7. #7

  8. #8
    Glasfiber, plast och härdade

  9. #9
    Lödning!
    Yellowfail

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    Lödning!
    hmm inte så smart att löda på en plast bit ?

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av Malte Visa inlägg
    Glasfiber, plast och härdade
    tack för svar men fixad och klar

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av Nitroz Visa inlägg
    hahaha osman mr fixarallt ^^
    haha aa lätt men nästan

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in