Sidan 2 av 2 Första 12
  1. #31
    Köp ett Piaggio block istället och släng på.

  2. #32
    Citat Ursprungligen postat av dragonflyer Visa inlägg
    Tja ska som sagt ta bort mitt insprut och sätta förgasare i stället kan nån tipsa mig hur man gör eller länka till nån bra guide det är en 02:a med morini motor

    Hoppas nån kan hjälpa till med detta

    Mvh
    http://www.scooter-freaks.nl/forum/f...play.php?f=293
    här är länken, läs och njut

  3. #33
    Jag kan ju säga så här!
    en Di-tech lever max 8 år sen är den stendöd tips sälj som reservdelsmoppe eller något!

    själv har jag en likadan som krånglar och jag har köpt en motor och se om den funkar. men gör den inte det då säljer jag skiten som den står!

  4. #34
    Citat Ursprungligen postat av Hultan_sr50 Visa inlägg
    Jag kan ju säga så här!
    en Di-tech lever max 8 år sen är den stendöd tips sälj som reservdelsmoppe eller något!

    själv har jag en likadan som krånglar och jag har köpt en motor och se om den funkar. men gör den inte det då säljer jag skiten som den står!
    Det beror helt på hur man sköter den, misshandlar man den så som jag gjorde med min Jetforce så lever dem inte länge, men jag har sett fullt fungerande SR50 som gått 5-6000 mil.

  5. #35
    allting har med underhåll att göra, desto mer man kan desto längre lever mopeden, skulle inte förvåna mig om 80% av alla mopeder i sverige undehålls dåligt/fel

  6. #36
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Det beror helt på hur man sköter den, misshandlar man den så som jag gjorde med min Jetforce så lever dem inte länge, men jag har sett fullt fungerande SR50 som gått 5-6000 mil.
    Känner nästan att du måste komma med en bild på en mätare på en av dessa suveräna ditechs som du ser lite överallt
    5-6000mil haha bull tror jag, men sätt mig gärna på plats så ska jag be om ursäkt på det ödmjukaste sätt jag kan.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in