Sidan 4 av 8 Första ... 23456 ... Sista
  1. #91
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Kim körde ju Sthlm Open även i år. Så han är fortfarande aktiv.
    Haha lilla Kim... Han börjar bli till åren, men fortfarande samma lilla fucko som alltid =)

  2. #92

  3. #93
    har varit medlem sen 04/05/06(?)
    tappade vi bort ronken i flytten?
    forshaga shoppern med pneumatik och liggande minarelli
    www.moppenet.nu/showthread.php/4469
    till salu!

  4. #94

  5. #95
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  6. #96

  7. #97
    jag är kvar.. har vart på gamla forumet sen 2007

  8. #98

  9. #99
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    När blir jag räv?
    När svansen är fullvuxen

  10. #100
    ciaoroxxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Åkersberga (3 mil norr om sth)
    Inlägg
    226
    Är värdelös på att komma ihåg namn.. Men suger att vi förlora så många i flytten... Tittar man tillbax på förra mnf så hittar man massor av gamla hyper projekt mm.

    Men en vacker dag ska väll även detta forum vara fullproppat av roliga byggen och hypers mm.

  11. #101
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    När blir jag räv?
    Findus räknas ändå lite som räv.. aktiv där mot slutet om jag inte minns fel!


    Såhär i juletider minns jag att jag för X antal år sedan, fick en printscreen av en hemlig avsändare, på ett inlägg gjort av en viss moderator, i eran finfina del, om att han börjat trolla med folks avatar! ''Har precis bytt på PojkenMedKepsen och han verkar jäkligt förvirrad. höö hööö höööö'' typ! Ni e för roliga! Så började julraidandet!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  12. #102
    Citat Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
    Såhär i juletider minns jag att jag för X antal år sedan, fick en printscreen av en hemlig avsändare, på ett inlägg gjort av en viss moderator, i eran finfina del, om att han börjat trolla med folks avatar! ''Har precis bytt på PojkenMedKepsen och han verkar jäkligt förvirrad. höö hööö höööö'' typ! Ni e för roliga! Så började julraidandet!
    Någon är igång och härjar nu igen, men vad gör det... är bara kul

  13. #103
    Klassar mig själv som räv fast man aldrig kom upp i antalet post som vissa andra hade back in the days.
    Mycket minnen från moppetiden!
    GBG meet 07 var riktigt nice! Jag, Chribba_021, Freddan_ och Anna (Chribbas tjej) åkte ner till GBG i en full proppad Chrysler Voyager + Släp, med lappens 2fast zip (herregud vilket fucko som har köpt den), Chribbas gula zip och en annan polares kamelont Aerox med lite Stage6 SportPro, Overange och ett Yasuni C30.

    Påväg till Göteborg så hämtade vi upp Nisseman och hans jävla booster i Trollhättan. Vi plockade av motorn och jag fick sitta med med rammen i knät ner till Göteborg. Slog upp vårt easy-up tält och sov på backen. Dagen efter var det träff och jag vann sport klassen med Aeroxen och fick en hjälm. Kruse kom ner från Trollhättan och tog ett varv med Nissemans booster med tofflor och dåliga bromsar. Hyperklassen skulle precis börja köra och då kom snuten och plockade in Timmy?

    När all uppståndelse hade lagt sig och de flesta dragit kom litta förbi och rejsade med ABG nissarna, den gick rätt bra och det var rätt jämnt om jag inte minns helt fel? Vi hade redan plockat ihop och det var dags att åka upp till trollhättan med den där ramen i knät igen. Det var tider det! Bilder ska finnas nånstans på någon hårddisk. Tar nog och slänger upp dem när man har ork!

  14. #104
    Är en 07, kan väl inte klassa mig som en "riktig räv" än men men

  15. #105

  16. #106
    Här kommer jag !

  17. #107
    Citat Ursprungligen postat av StaFF Visa inlägg
    Här kommer jag !
    Yeeeeeeeeeeeees

  18. #108

  19. #109
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Är du bror till han... fan hette han nu igen? Körde 740 och ahr någon van nu eller vad det är?
    Ragg, och ja, Staff är hans lillebrorsa

  20. #110

  21. #111
    Vet inte om jag kan kalla mig en liten pytteräv hängde mycket på förra forumet och de flesta visste om vem "el_gille_negro" var. Händer faktiskt fortfarande när jag är ute på stan eller på krogen att någon frågar ! Senast var i lördags på Parken i Göteborg kommer dock inte ihåg vilka 2 det var !

  22. #112
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Vet inte om jag kan kalla mig en liten pytteräv hängde mycket på förra forumet och de flesta visste om vem "el_gille_negro" var. Händer faktiskt fortfarande när jag är ute på stan eller på krogen att någon frågar ! Senast var i lördags på Parken i Göteborg kommer dock inte ihåg vilka 2 det var !
    Jo du är ganska rävig, om än mer åt henryräv än trimgurårävhållet. Hoppas någon greppar den där formuleringen
    Same old, same old!

  23. #113
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Vet inte om jag kan kalla mig en liten pytteräv hängde mycket på förra forumet och de flesta visste om vem "el_gille_negro" var. Händer faktiskt fortfarande när jag är ute på stan eller på krogen att någon frågar ! Senast var i lördags på Parken i Göteborg kommer dock inte ihåg vilka 2 det var !
    Skulle gjort desamma om jag såg dig på krüügen, mr ''Du-köpte-min-Slider'' Räv!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  24. #114
    fan va gamla medlemmar man ser här då haha..

    börjar bli lite nostalgi i det hela

  25. #115
    ...
    Senast redigerat av Spe den 2011-02-04 klockan 08:43.

  26. #116
    Någon som kommer igår när alans styre på gbg meet för en massa år sen gick av på mitten precis efter han hade kört ett race ?

  27. #117
    Citat Ursprungligen postat av Spe Visa inlägg
    Ja ska berätta hur MoppeNet kom till!

    Jag startade MoppeNet när ja va 14 för att jag inte fick köpa moppe för mamma & pappa förrän ja va 15. Körde en egenprogrammerad sida till en början som med tiden utvecklades. La upp trimtips, info om ALLA moppar på den svenska marknaden, en gästbok med mera. Detta var alltså ganska exakt 15 år sedan.

    En dag hamnade MoppeNet.just.nu (det var den första adressen) i PC Hemma´s tidning som gjorde att jag fick betydligt mer trafik än vad jag hade haft tidigare. Minns att det stog "...och tjejerna lyser med sin frånvaro" i artikeln, plus att de klagade på charmiga stavfel. Sidan växte och jag skaffade mig först Gustav som kompanjon, och sedan Emil för att han hade en kamera hemma som vi kunde filma moppefilmer med. Med tiden blev vi fler och fler, och jag började sälja MoppeNet-tshirts och MoppeNet-dekaler samtidigt som frivilliga utvecklade sidans design, funktion och innehåll. Vi skapade MoppeNet - The Movie 1, 2, 3 & 4 som jag ännu har kvar på en CD-skiva hemma Hade moppeträffar osv... Var med i BIKE, prokörde moppar åt Expressen o lite sånt. När jag blev 17 hade jag tröttnat och gav bort ansvaret för sidan, någonting jag ångrar idag.

    Ser att sidan gått ner sig ser jag vilket är synd. Om ni vill göra ngt mer seriöst av d hela är det bara att höra av sig till mig.
    Kan du inte ladda upp filmerna ?

  28. #118
    joeeekis avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Nyköping
    Inlägg
    60
    registrerade mig -09 på det gamla forumt. Men har vart inne och kollat projekt och sådant sedan -06

  29. #119
    Citat Ursprungligen postat av Spe Visa inlägg
    Ja ska berätta hur MoppeNet kom till!

    Jag startade MoppeNet när ja va 14 för att jag inte fick köpa moppe för mamma & pappa förrän ja va 15. Körde en egenprogrammerad sida till en början som med tiden utvecklades. La upp trimtips, info om ALLA moppar på den svenska marknaden, en gästbok med mera. Detta var alltså ganska exakt 15 år sedan.

    En dag hamnade MoppeNet.just.nu (det var den första adressen) i PC Hemma´s tidning som gjorde att jag fick betydligt mer trafik än vad jag hade haft tidigare. Minns att det stog "...och tjejerna lyser med sin frånvaro" i artikeln, plus att de klagade på charmiga stavfel. Sidan växte och jag skaffade mig först Gustav som kompanjon, och sedan Emil för att han hade en kamera hemma som vi kunde filma moppefilmer med. Med tiden blev vi fler och fler, och jag började sälja MoppeNet-tshirts och MoppeNet-dekaler samtidigt som frivilliga utvecklade sidans design, funktion och innehåll. Vi skapade MoppeNet - The Movie 1, 2, 3 & 4 som jag ännu har kvar på en CD-skiva hemma Hade moppeträffar osv... Var med i BIKE, prokörde moppar åt Expressen o lite sånt. När jag blev 17 hade jag tröttnat och gav bort ansvaret för sidan, någonting jag ångrar idag.

    Ser att sidan gått ner sig ser jag vilket är synd. Om ni vill göra ngt mer seriöst av d hela är det bara att höra av sig till mig.
    haha .. så du är skaparen asså ;O..
    nice
    Citat Ursprungligen postat av ludde863 Visa inlägg
    Kan du inte ladda upp filmerna ?
    dom ligger uppe om jag inte minns fel..

  30. #120
    vad menar han med att trimma med game boy eller playstation 2 det är något nytt aldrig hört förr...oldies lär mig

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in