1. #1

    Smile Stunt setup till aerox

    Tjena

    Jag ska bygga om roxxen till stunt och skulle behöva lite hjälp med setupen Här är några saker jag hade tänkt mig

    Polini sport 70cc eller Malossi sport 70cc
    Dollerto (PHBG) 21mm eller Barikit PWK 21/24 mm
    Yasuni R eller Stage 6 Pro

    Vikter, munstycken osv orkar jag inte skriva (Men skulle va bra om någon skrev ungefär vilken storlek på mustycke jag ska ha samt vikt på variatorvikterna )

    Jag vet inte riktigt vilka grejjer jag ska ha :/ Skulle vara tacksam för tips om cylinder och rör osv
    Jag ska stunta men vill samtidigt ha riktigt bra topphastighet så jag kan dra mina polare ^^ (a)

    Mvh Jim

  2. #2
    bäst hade ju varit polini corsa cylindern

    men ta malossi 70 cc sport
    dellorto 21 mm
    och typ doppler s3r (lågvarvigat)

  3. #3
    Skulle det gå lika bra med Stage 6 streetrace 70cc, Stage 6 Pro och Dollerto 21mm?

  4. #4

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Denvix Visa inlägg
    Skulle det gå lika bra med Stage 6 streetrace 70cc, Stage 6 Pro och Dollerto 21mm?
    jadå det kommer gå

    min oinställda pgo hade gasres med den cylindern (dock 140% starkare kopplingsfjädrar) så igentligen kopplingsres men ändå du kommer få upp den skitlätt när du lärt dig tror jag

  6. #6
    okej, tack för svar

  7. #7
    IK-TÄLJEs avatar
    Reg.datum
    Dec 2008
    Ort
    Södertälje
    Inlägg
    163
    Lånar tråden lite,

    Finns en aerox jag tänkte köpa, får med ett ZX och ett Yasuni R, är tänkt att stunta med moppen, vilken cylle ska jag komplettera med? Täntke köra med original fögge, variator, koppling i början, bara byta vikter o fjädrar samt munstycken. Rekomendera nån bra cylle att komplettera med röret.
    Alla barn tycker om att åka polisbil... men det går över med åldern

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in