Sidan 3 av 6 Första 12345 ... Sista
  1. #61
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Finns ju mängder, typ killerboll, spölboll etc.som uppvärmning, sen innebandy, fotboll, hinderbana, olika styrketräningsstationer, tagrugby (eller riktig, om ni får/vill) finns ju hur mycket som helst!
    Hmm, kan du förklara några av dom lekarna?

    Hade tänkt att börja med en hinderbana typ, sen gå över till lekar. "Gruvan" är en jävligt rolig lek, dock så har vi kört den redan och det är ju roligare om man kommer med något nytt. Vet inte riktigt hur mycket man hinner med på en lektion heller, svårt det här!

  2. #62

  3. #63
    Vad ska man ge i present? 19 år fyller han men han har 19års nu istället för 18års så de ska ändå va nåt bra. Absolut max 1k, gärna mindre. Vi e nåra som delar. tack!
    F.d. Almsarn

  4. #64
    Jag blev superglad för min GPS jag fick av polarna i 18 års present! Men då måste han ju ha körkort och bil förstås, och inte ha en redan. Är så fallet så är det mitt tips!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  5. #65
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Alm Visa inlägg
    Vad ska man ge i present? 19 år fyller han men han har 19års nu istället för 18års så de ska ändå va nåt bra. Absolut max 1k, gärna mindre. Vi e nåra som delar. tack!
    bira!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  6. #66
    Citat Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
    Jag blev superglad för min GPS jag fick av polarna i 18 års present! Men då måste han ju ha körkort och bil förstås, och inte ha en redan. Är så fallet så är det mitt tips!
    De va faktiskt riktigt bra förslag, dock kör han sina föräldrars tredje bil och har gps inbyggd där. Men tack !

    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    bira!
    Jo de e klart, men han lär nog få en hel del sprit Tänkte ge lite sprit osså, men är ute efter något "finare".
    Fortsätt gärna ge förslag, bara ös på
    F.d. Almsarn

  7. #67
    Citat Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
    Jag blev superglad för min GPS jag fick av polarna i 18 års present! Men då måste han ju ha körkort och bil förstås, och inte ha en redan. Är så fallet så är det mitt tips!
    De va faktiskt riktigt bra förslag, dock kör han sina föräldrars tredje bil och har gps inbyggd där. Men tack !

    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    bira!
    Jo de e klart, men han lär nog få en hel del sprit Tänkte ge lite sprit osså, men är ute efter något "finare".
    Fortsätt gärna ge förslag, bara ös på !
    F.d. Almsarn

  8. #68

  9. #69
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    om stackarn e oskuld kan du ge honom en fleshlight
    Det är inte stackarn.
    F.d. Almsarn

  10. #70
    har han bil? Isåfall, rattmuffar + klädsel? xD + lite wonderbaums

  11. #71
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    har han bil? Isåfall, rattmuffar + klädsel? xD + lite wonderbaums
    Han kör en relativt ny bmw, och skulle inte vilja att han förstörde den med sånt skit Men tack!
    F.d. Almsarn

  12. #72

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Silvervalley
    Inlägg
    328
    Ge han en upplevelse! Dvs. om han har flickvän kan du ge han nåt presentkort för spa med henne eller något annat kul. Annars biljetter till nån konsert med nåt band han tycker om och möjligtvis övernattning om budgeten håller. Du kan även kolla coolstuff.se De har mycket kul!
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

  13. #73

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Sida med sprayfärger ? (Kollat Houseofkolor och xtremecolors.nl) Vill ha bilder på färgerna på sidan också som xtremecolors.nl har.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  14. #74
    Boys, VAR kan jag hitta Lost säsong två med swesub? Har fan letat överallt, och de som finns på tpb är det ingen som seedar på... Vill verkligen se om denna fina serie.

  15. #75
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Boys, VAR kan jag hitta Lost säsong två med swesub? Har fan letat överallt, och de som finns på tpb är det ingen som seedar på... Vill verkligen se om denna fina serie.
    http://www.dreamseed.nu/search/lost

  16. #76

  17. #77

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Till graffiti eller lacka något?
    Lacka
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  18. #78
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Behöver tips på skidjacka som jag kan beställa hem, så fyll på med länkar drar till fjällen nästa vecka. Kör på svarta Burton byxor så gärna något som passar det


    Kan jag ha den här i M tror ni? Är ca 175 lång och inte fet http://www.ridestore.se/oakley--karn...k-p-13500.aspx

    Hittade knappt några svarta jackor, allt verkar vara slut typ
    Senast redigerat av ozcaarl den 2011-02-19 klockan 15:20.

  19. #79
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Behöver tips på skidjacka som jag kan beställa hem, så fyll på med länkar drar till fjällen nästa vecka. Kör på svarta Burton byxor så gärna något som passar det


    Kan jag ha den här i M tror ni? Är ca 175 lång och inte fet http://www.ridestore.se/oakley--karn...k-p-13500.aspx

    Hittade knappt några svarta jackor, allt verkar vara slut typ
    Kollade junkyard lite snabbt och där fanns en del så kolla där. Men kör inte svart på svart, blir så tråkigt!
    F.d. Almsarn

  20. #80
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Behöver tips på skidjacka som jag kan beställa hem, så fyll på med länkar drar till fjällen nästa vecka. Kör på svarta Burton byxor så gärna något som passar det


    Kan jag ha den här i M tror ni? Är ca 175 lång och inte fet http://www.ridestore.se/oakley--karn...k-p-13500.aspx

    Hittade knappt några svarta jackor, allt verkar vara slut typ
    http://www.junkyard.se/Product.aspx?...DetailId=96084
    hade varit fett me svarta byxor
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  21. #81
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    +1 jepp hade blivit snyggt
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  22. #82
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Har kollat junkyard. Spelar inte så stor roll om det blir "tråkigt", vill inte synas i backen så svart är en rätt bra färg tycker jag. Fortsätt med tips!

    Står; Plaggets tjocklek är betraktad som 1 på en skala mellan 1 och 3, där 1 motsvarar ett tunt plagg utan vaddering, och 3 ett tjockt plagg vadderat med t. ex. dun.


    På den vita jackan som blev länkad, vill helst ha en 2a så att det inte blir för kallt

  23. #83
    Hänger på vivarns spår, fyller år på onsdag och det enda jag har önskat mig än så länge är en weekendbag..


    Annat var det när man var liten och skrev meterlånga listor med grejer
    F.d summertime

  24. #84
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Behöver tips på skidjacka som jag kan beställa hem, så fyll på med länkar drar till fjällen nästa vecka. Kör på svarta Burton byxor så gärna något som passar det


    Kan jag ha den här i M tror ni? Är ca 175 lång och inte fet http://www.ridestore.se/oakley--karn...k-p-13500.aspx

    Hittade knappt några svarta jackor, allt verkar vara slut typ
    http://www.junkyard.se/Product.aspx?...etailId=101466 Totally!

  25. #85
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Anderss0n Visa inlägg
    Mnjaa, glömde säga en grej, kan hända att man använder jackan utanför backen någon gång. Och vill helst inte se ut som någon clown då.

  26. #86
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Snälla hjälp mig, flickvännen fyller år nästa vecka och jag har inte den blekaste aning om vad jag ska köpa.. Hon önskar sig inget speciellt.

  27. #87

  28. #88
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    presentkort på HM eller nått liknande


    ett hett tips till alla er andra: har ni inget bra eller trevligt att säga då håller ni käften. gäller i allmänhet hela tiden.
    Tackar, är ju ett alternativ. Får se om jag kommer på nåt mer.

  29. #89

  30. #90
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Har hon inget speciellt intresse då?
    Hästar är det väl, men det är nog inget som jag kan köpa saker till.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in